NOD-lijst 1 t/m 7 januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Daantje1990, 2 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Garppig ja! Ik duim iig voor je! En ja het zijn indd wondertjes! Ondanks dat t zo soepel gaat met mij ben ik ook zenuwachtig om te zien hoe de testen oplopen!

2. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    Ja snap ik, toech een bevestiging dat je goed zwanger bent 😊 Komt vast goed!

3. dana1986

dana1986 Lid

6 aug 2016
    34
    0
    0
    Limburg
    @zonnestraal 6 jan was me NOD.

Zaterdag nog negatief getest met action testen misschien van de week eve andere halen..

4. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    Toevallig ik ook 6 nod... We gaan het zien 😀

5. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Bella, heel veel sterkte. Heftig hoor zo lang wachten. Hopelijk kan de kliniek jullie wel helpen.

Wat betreft wondertjes.. ja dat zijn ze zeker. Dat mensen soms zeggen "we nemen kinderen"..nou nee kinderen neem je niet, die krijg je als je het je gegund is. Soms wel frustrerend. Ik ken bijvoorbeeld veel rokende vrouwen die wel direct na stoppen met anticonceptie echt meteen zwanger zijn geraakt. Zelfs een aantal die met een dikke buik gewoon staan te paffen. En hier doe ik er alles aan om gezond te leven, rook niet en drink niet en vriendlief ook niet, maar wij maar wachten en wachten. Krijg er soms echt de schurft in:) Al denk ik wel dat als ik ook straks eindelijk zwanger ben, we er ook extra van genieten, juist omdat het een tijd geduurd heeft. Daar probeer ik me dan ook aan vast te houden... Nu maar de utro gaan proberen een half jaar; al ben ik het vertrouwen een beetje kwijt. Soms bang dat ik nooit meer een posi test ga krijgen :(

Ik ben ondertussen opgeschoven naar een ander nod topic. Ben zwaar ongesteld, zit pas op cd 3, bahbah :( Succes iedereen verder!

6. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    Ja vooral roken snap ik echt totaal.niet. Voelt dan zo oneerlijk.... Maar te veel mee bezig is ook weer niet goed, haha. Ja tis wat.
    Ow succes, hopelijk werkt utro.( weet niet wat het eigenlijk, lees er wel eens over. Maar waarschijnlijk om het te stimuleren om zwanger te worden.
    Wat houd cd in?

7. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Ah balen babydream! Kan er ook slecht tegen als ik zwangere vrouwen onverantwoordelijke dingen zie doen. Of mensen die gerust met kind van een ander op schoot zitten te roken. Bah!

8. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Cd is cyclusdag!

9. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    Dank je...
    Als ik het zo lees voor de hand liggend.

Babbelbox... Ow dat zou ik als niet rokende moeder niet toestaan 😁
    Ja raar hoe sommige denken.

10. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Hier nog steeds geen rood en nog steeds vage testjes. Eerder nooit vage testjes gehad op of na nod dus er is lichte hoop.Inmiddels overtijd. Als ik maandag nog niet ongesteld ben en nog steeds vage testjes bel ik de gyneacoloog om te vragen of ik een bloedtest mag. Echo heeft geen zin daar zou denk ik nog niks op te zien zijn.

Wat trouwens wel raar is, ik zie bij dit topic niet of er nieuwe berichten zijn geschreven en kan ook niet naar eerste ongelezen. Iemand enig idee hoe dat kan? Ik denk telkens dat er niks geschreven word

11. Nog anoniem

Ik denk dat ik nu toch ongesteld ga worden. Menstruatiepijn word erger en had net een klein beetje roze bij het afvegen :(

12. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    @nog anoniem... Hmmm das vaak geen goed teken als je meer menstruatie krampen krijgt.even afwachten... Helder rood is pas echt teken. Lichtroze hoeft dat nog niet te zijn. Heb bij mijn eerste zwangerschap gehad...

Hmmm raar ben je wel ingelogd?( denk het wel) Bij mij is het dan laatste berichten staan dan bovenaan.

13. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Hier nog steeds nikss.. durf ook niet te testen. Te bang voor de uitslag

14. dana1986

dana1986 Lid

6 aug 2016
    34
    0
    0
    Limburg
    Hier ongesteld geworden. .

15. Maan2017

Maan2017 Lid

5 jan 2017
    91
    15
    8
    Hier ook nog steeds niets (6 januari was NOD), alleen inmiddels ook nergens meer last van. Verwarrend!!

16. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Kan iemand de lijst nog even plakken hier? Ik ben t overzicht ff kwijt!!🍀🍀 zo spannend dames. Wie gaan er vandaag testen? Of iedereen massaal op maandag🙈

17. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    @sara spannend. Ja snap ik. Maar ja soms ook wel verhelderend zo'n test
    @ Dana das balen, dikke knuffel
    @ maan Owww spannend!! Ook de 6e... Wanneer ga testen?
    @ stardust. Goed idee.. Was gisteren bezig, maar weet niet hoe ik het kan aanpassen via mijn telefoon of tablet.

Vanochtend wel test drang. Maar wacht tot morgen als er niks komt. Dan 3 dagen overtijd. Maar de eerste was Omo wit.

18. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    @zonnestraal! Op mijn tel lukt t ook niet haha. Spannend voor je!! Sommige testen pas laat positief dus geen bloed geeft moed!

19. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    Ja lastig he via telefoon. Ben gelukkig niet de enigste, en ook nog niet zo'n ervaring om dingen aan te passen.

Klopt, maar ervaring met MA ik was 10 wk zwanger, nog steeds klachten. Maar het kindje leefde niet meer.
    Nu denk al is het wel positief, gaat het dan wel goed? Maak ik genoeg hcg aan. Etc. Probeer er nuchter in te blijven, al is het wel lastig. 😇

20. Nog anoniem

Hier ook ongesteld geworden

Deel Deze Pagina