@nog anoniem, das balen dikke knuffel. @sara hmmm jeetje lekker onduidelijk wanneer je nu dan wat kan verwachten...
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017 1 Januari (4) Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje (1 ma en 1 mk) - ronde 7 MMM Liannehuisken - 28 jaar - 2e kindje -ronde 4 jongemama1 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 15 MMM Littleindians - 24 jaar - 3e kindje - Ronde 4 2 Januari (6) Daantje1990- 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Lynn1302- 32 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Lyan88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Loulouxx 22 jaar - 1e kindje - 2e ronde Mommytobe4 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 3 Fenna0780 35 jaar - 1e kindje - 2e ronde 3 Januari (7) Ladylola- 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29MMM Liefde88- 28 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Ellada- 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sterree - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Babbelboxje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Purkeltje- 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Chelley - 26 jaar - 1e kindje - Ronde 9 4 Januari (2) Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sam01 - 32 jaar - 1e (3e) kindje - ronde 7 na 2 vlindermeisjes* 5 Januari (7) Stardust- 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde .. Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 13 Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e ronde na mk) baby001 - .. jaar - 2e kindje - ronde 1 Mayo89 - ?? - 2e kindje - 1e ronde Roosje12 -23 jaar - 1e kindje - 2e ronde 6 Januari (7) marloes1988 -28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Baby dream - .. jaar - 2e kindje - ronde 11 (3e ronde cyclus-analyse) Anna2015 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 (na bbz) Littlemom - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 Dana1986 -30 jaar- 3 de kind - ronde 4 Zonnestraal - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 (na MA) maan2017 - 31 jaar - 1e kindje- ronde ?? 7 Januari (10) Septembermom- 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Chats- 33 jaar - 1e kindje - ronde 29 NinaMay- 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Priscil87- 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Mi2017- 44 jaar - 4e kindje - ronde ?? *6 Dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 7 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ?? MMM sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 MeFlower - 38 jaar - 1ste kindje- ronde 3 (na miskraam) saar24 - ?? jaar - 3de kindje - ronde 1 na clomid MMM Tijdelijk datumloos (2) Deborahbonne - .. jaar - .. kindje - ronde .. Iweks - 31 jaar - 2de kindje - ronde 1 Buiten de lijst (1) sabagirl - .. jaar - 1e kindje - ronde 6 (1e ronde na mk) Totaal: 46 Wachtbankje (2), Zwanger (7), Ongesteld (23), MMM (5), Negatieve Test (8), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE][/QUOTE]
Volgens mij is de lijst zo weer oké Ook hier ongesteld geworden dus ik schuif door. Succes dames die nog wachten!!!
Hier nog niet ongi, wel steeds buikpijn maar zet niet door. Niet meer getest want zoon heeft sinds gister 40 gr koorts dus die hangt dag en nacht op me. Hopelijk snel duidelijkheid.
@ chats, bedankt voor de update! das wel balen, dikke knuffel en succes met de volgende ronde...Jullie zijn al een tijdje bezig zie ik. @sabagirl spannend! benieuwd... Hier nog niks... wel krampen en rugpijn, maar ook nog steeds gevoelige borsten. Soms denk ik ja het zet door. Als er mogen ochtend niks is even een testje. als deze week negatief is, dan is mijn lichaam mij aan het voor de gek houden...
@chats, bedankt voor de update en spijtig om te horen dat je nog even geduld moet hebben. @zonnestraal: ik heb tot nu toe alleen negatief getest (2 x), heb me voorgenomen om nog een paar dagen te wachten want ik word er zo gestrest van.. Wanneer ga jij testen?
Morgen ochtend. Vrijdag was nod. Toen omo wit, ja snap ik vind het ook niks. Aan de ene kant denk ohhhh misschien toch. Maar ik ben bang voor nog een keer een omo witte. Dan denk je, okay klaar, kom maar door, volgende ronde. Zo tussen in is dan niks. Bij onze 2e dochter 1 week overtijd geweest, altijd tussen 28-30 dagen. Maar ook omo witte en een bloedtest. Op de dag van de uitslag, kwam het ook door...
vannacht moest ik plassen...dus gelijk maar een test gedaan, helaas weer omo wit. en of de duivel er mee speelde tijdens het wachten op de test, dacht ik hmmm volgens voel ik iets. en idd donker rood. Op naar de volgende ronde!
Ik ben even afwezig geweest.. Maar succes voor de mensen die weer door moeten naar de volgende ronde! Hier nog steeds niks. Zaterdag getest, maar nog steeds negatief... Wordt daar wel onzeker van, maar ik begin echt te geloven dat ik wel zwanger ben. Ben nog nooit na 28 dagen (afgelopen zaterdag) ongesteld geweest. En ik voel me anders deze maand. Rommelende darmen, last van mn onderrug, steekjes in mn lies, heel moe en veel dromen. Maar ik moet nog even geduld hebben om een positieve test in handen te krijgen denk ik. Ga pas woensdag weer testen. Zijn er dames die ervaring hebben met pas een late positieve test?
Spannend Roosje! duimen dat het goed uitpakt. Zelf geen ervaring mee met later testen dan nod en dan toch nog positief. Bij mijn vorige zwangerschappen allebei een postieve test in handen gehad. Misschien heb je een late innesteling? dat langer duurt voor een positieve test?Duim voor je.
Ja heel spannend! Een late innesteling zou misschien kunnen ja. Heb wel vaker last van menstruatie achtige krampen gehad, dus weet niet wanneer eventuele innesteling is geweest. Weet alleen voor 95% zeker dat mn eisprong op 22 dec was. Heel duidelijk gevoeld.
Jouw situatie Maan2017 lijkt wel op de mijne. Allebei afwachten. Ik wil ook niet te vroeg testen, na die negatieve testen. Spannend!! Duim voor je!
Spannend dames, mijn duimen draaien overuren voor jullie! Hier is de ongesteldheid gelukkig bijna weer weg. Op naar de volgende ronde en hopelijk vind ik mijn ei dit keer wel met de ovu-testen.
@maan en roosje. Succes ik hoop het voor jullie dat het een knal test word ipv van omo wit. @daan, ow al klaar das fijn... ik begin net. Succes met het ei.