Vanmorgen menstruatie doorgebroken. Heftig veel buikpijn en hoofdpijn vanaf gisteravond. Meer last van dan normaal. Helaas... Ik mag op rood.
Ja, heel erg balen voor jullie.. Ik ben nog steeds aan het wachten (sinds 6 januari), maar eerste keer na pil dus, dat kan misschien nog wel even duren...
Wat balen dat jullie op rood staan!! Ik hoop dat het bij iedereen uit deze lijst die nu op rood staan snel in roze mag veranderen.. Ik voel me nog steeds erg dankbaar dat ik gelijk op roze mocht.. De kinderwens bestond al een tijd, maar er echt voor gaan is weer een hele andere belangrijke stap. Het is toch een wonder wat er gebeurt.. erg onzeker maar ik hoop zo dat alles goed mag gaan.. Meiden succes in de volgende ronde!! Ik ga enorm voor jullie duimen draaien en hopen!
Ik gluur hier ook nog steeds mee...Zo jammer van al het niet roze het is jullie allemaal zo gegund! Hopelijk in februari een hele roze lijst!
Voor mij was het de eerste keer meedoen aan een NOD lijst. Is deze lijst altijd zo rood, of was hebben we wel heel veel pech met zn allen gehad deze maand?
Helemaal mee eens! Prijs mezelf echt gelukkig en hoop en duim op veel roze voor jullie! 🍀🍀
@Lyan gefeliciteerd natuurlijk! en fijn toch dat het gelijk goed is gegaan. Ja idd spannend de eerste 12 wk. hopelijk voel je aardig goed en gaat alles zoals je het hoopt. @Fenna ook gefeliciteerd. @ilse, zou mooi zijn als alles op roze kon staan @sarah oww spannend, maar misschien een testje ertegen aan? Misschien meer duidelijkheid. Hier dag 3, wel bruin slijm, nog geen helderrood... tis echt wachten zo voor de volgende ronde.
Gefeliciteerd dames op roze! Geweldig! Ik ben nog steeds niet ongesteld en ga vrijdag weer testen. Ben ontzettend moe, verder zijn alle gekke klachten die ik drie weken lang had verdwenen: hopelijk heb ik het gehad met ontpillen