Nou gesprek met de (vervangende) gyn gehad. Heb er een beetje gemengde gevoelens over. Zij zegt dat alles goed is bij ons (zaad was erg goed, doorgankelijkheid vd eileiders prima in orde) en ook dat ik naar alle waarschijnlijkheid wel een eisprong heb, alleen dat ze de afgelopen maanden steeds verkeerd getimed hebben met progesteron prikken.. omdat er soms teveel tijd zat tussen de follikelmetingen en het dan kan zijn dat we te vroeg of te laat geprikt hebben en dus de hoge waarde gemist hebben. Conclusie, nu wéér een maand om de haverklap naar het ziekenhuis om eisprong te volgen en daarna ipv 1 waarschijnlijk zo'n 3 x prikken op progesteron. Joepie.... Als hij nu weer te kort is, krijg ik volgende maand utrogestan, meer kunnen ze nu nog niet voor me doen en moeten we het met of zonder utro nog een tijd zelf proberen. Ze zei "je bent nog jong en jullie kansen om zelf zwanger te worden is hoog." Ja snap ik, maargoed het wachten blijft gewoon dikke sh*t, hoe jong of oud je ook bent. Ook weer inwendige echo gehad, moet vrijdag weer. Begrijp me niet verkeerd, ik ben superblij dat alles in orde is verder en dat ik gelukkig verder geen medicatie nodig heb. Vind het echt fijn! Alleen we zijn straks bijna een jaar verder en ga je toch denken waarom is het nog niet gelukt. Ik dacht zelf echt dat het lag aan mijn lage progesteron en volgens haar berekeningen is mijn luteale fase ook nét niet te kort. Dus deze cyclus is het erop of eronder, nog ff alles nalopen dus. Begin januari weer naar mn eigen gyn. Alleen had even hoop dat we nu de oorzaak te pakken hadden en dat is nu dus nog steeds niet helemaal zeker.... zoonlief zei net plotseling tijdens het pyjama aandoen "mama, je kan een nieuw jongetje in de winkel kopen en die in je buik stoppen." Ik dacht ja lieverd je moet eens weten hoe druk we bezig zijn, haha..
Baby dream, lijkt me allemaal erg drubbel om zo mee te moeten maken en kan me niet indenken hoe je je nu wel niet voelt. Wel fijn dat alles verder goed is maar het juist daardoor ook minder tastbaar waarom het niet lukt en wij vrouwen houden niet van controle verlies. Ik hoop echt voor je dat ze het nu goed kunnen bijhouden en je een heel mooi kerstkadootje krijgt. Wat een schatje van een zoon heb je, hij probeert je ook te troosten en gerust te stellen op zijn manier. zo lief!
@babydream, ik kan me alleen maar indenkn hoe jij je voelt! Ik snap dat het een dubbelgevoel is, fijn dat alles goed is, sh#t dat je nu nog weinig verder bent gekomen. Misschien wilhet helpen dat deze maand vaak druk is met feestdagen en daardoor ook even fijn kan genieten van jullie lieve zoontje en dat geluk! Maar om de haverklap naar het ziekenhuis is ook pittig! Ik hoop enduim voor al het moois voor iedereen en zal extra hard duimen voor jou!
He dames, Mag ik hier mee kletsen? Had me opgegeven in topic tm 31dec, maar vrees dat ik ga doorschuiven. Follikelmeting vandaag 10 en bijna 12 mm en bms 7,8... Dus dat duurt nog wel een paar daagjes tot eisprong... Wil iemand me toevoegen? 27 jaar - eerste kindje - ronde 7 mmm - 1ma en 1mk Datumloos tot iui is geweest Alle andere dames heel veel succes 😘 De meeste nog in afwachting van hun eisprong? 😊
Ja, nog een poosje wachten op mn eisprong. Ik denk zo rond kerst. Mn cyclus is rond de 35 dagen dus moet nog even geduld hebben.
@blosje89 welkom! @ninamay jaa ik moet ook nog even wachten. Ergens net voor de kerst al het goed is! Gelukkig maar want manlief moet met kerst hele dagen werken.
Mag ik me bij jullie aansluiten? Na 5 rondes zwanger geraakt, afgelopen donderdag bloedverlies en kloppend hartje gezien, helaas zondagavond vruchtje verloren en gister een echo met lege baarmoeder. Nu veel verdriet maar cyclus loopt door. Ik denk niet dat we deze maand actief bezig gaan zijn maar het schrijven zal me hopelijk opluchting geven want verdriet over heerst nu. Op basis van 28 dagen (maar cyclus kan onregelmatig zijn) zou mijn nod rond 5 januari zijn.
He sabagirl! Jeetje wat ontzettend naarvoor jullie! Je bent van harte welkom hier hoor, ik begrijp dat het op kan luchten om erover te praten! Heel veel sterkte met de verwerking iig!
Jeetje Sabagirl! Wat naar. Hopelijk is het snel raak. ik heb mijn eisprong rond kerstavond, dat vind mijn man een leuk idee. Gaan we onze eigen wondertje dan maken zegt hij Welkom nieuwe dames!
Sabairl, echt heel naaar en heftig om mee te moeten maken. knap dat je het zo kan delen op het forum ondanks je verdriet. Hoop dat je snel weer zwanger kan worden en het goed gaat verlopen. Zou toch leuk zijn als er veel kerstwondertjes gemaakt worden, hier ook volgens de berekening op kerstavond of net iets ervoor. Hoop dat we met goed nieuws het jaar kunnen beginnen. De kriebels gaan er nu al weer komen en moet nog zolang als me vriend het wordt baby's zegt grijns ik van oor tot oor en kan ik me niet meer normaal gedragen. Hebben jullie daar ook last van?
Heb ik ook, kijk er dan ook lekker dromerig bij zegt manlief dan lachend Nu nog een weekje geduld en dan beginnen met de ovutesten. De eerste maand dat ik ze ga gebruiken dus ben benieuwd of mij app klopt met mijn eisprong. Hoeveel dagen voor de eisprong beginnen jullie met testen???
@Babydream, ik snap dat niks vinden ook balen kan zijn! Hopelijk vind je lekker veel afleiding deze maand en begint het nieuwe jaar met mooi nieuws! @Sabagirl, wat naar zeg! Sterkte! Ik snap dat je deze ronde actief overslaat, maar hoop toch op een kerstwondertje voor jullie! @Hier, ik verwacht mijn eisprong obv mijn laatste 2 cycli van 28 dagen (eerder 29-33 dagen) op 24-12, onze trouwdag! Ik begin op dag 10, dat is 16-12, met Action ovulatietesten om hem niet te missen!
Heey meiden, ik zal morgen de lijst bijwerken en de nieuwe dames toevoegen! Reageer morgen ook ff uitgebreid op iedereen! Beetje een warboel in m'n koppie momenteel. Verwacht mijn eitje ook rond kerst, en aangezien ik weer follikelmetingen krijg deze cyclus zullen we 'm niet missen. Verder klussen we nu wanneer we echt zin hebben en laten het krampachtige zwanger worden even achterwege, hebben we alle afgelopen maanden al gedaan haha. Hopelijk met resultaat, lees en hoor het wel vaker dat het dan ineens spontaan lukt. Reageer morgen op iedereen hoor!! Welterusten!
Meld me ook graag hier aan. Ik ben 32 en we gaan nu ronde 7 in, na onze 2 vlindermeisjes. Wanneer ik 14 dagen na eisprong neem, moet ik op 4 januari mijn nod hebben. (Mijn LF is een stuk korter, maar ik houdt liever even langer aan voor nod). Aangezien het voor mijn gevoel niet helemaal lekker zit, toch gisteren maar een verwijzing gehaald en kan zometeen al terecht in het zkh. Ben benieuwd, gelukkig heb ik niet lang de tijd om er tegenaan te hikken.
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017 1 Januari (1) Purkeltje- 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 2 Januari (3) Daantje1990- 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Lynn1302- 32 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Lyan88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 3 Januari (3) Ladylola- 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM Liefde88- 28 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Ellada- 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 4 Januari (0) Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sam01 - 32 jaar - 1e (3e) kindje - ronde 7 na 2 vlindermeisjes* 5 Januari (1) Stardust- 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde .. sabagirl - .. jaar - 1e kindje - ronde 6 (1e ronde na mk) 6 Januari (0) marloes1988 -28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Baby dream - 2e kindje - ronde 11 (3e ronde cyclus-analyse) 7 Januari (4) Septembermom- 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Chats- 33 jaar - 1e kindje - ronde 29 NinaMay- 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Priscil87- .. jaar - 1e kindje - ronde 2 Dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 7 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ?? MMM sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 Tijdelijk datumloos (0) Deborahbonne - .. jaar - .. kindje - ronde .. Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje (1 ma en 1 mk) - ronde 7 MMM Buiten de lijst (0) Totaal: 23 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hier sinds eergister weer veel slijmverlies. En gisteren wat last van steken in mn baarmoeder echt scherpe steken. Nu vandaag wat misselijk enduizelig. Kan dit bij n eisprong horen??
Zelf heb ik nergens last van bij mijn eisprong, maar hoor er wel meer over die klachten bij de eisprong dus het zou kunnen.
Je lichaam kan rare dingen doen sarah, dus zou m eniets verbazen als inderdaad eisprong is.. vanavond maar even gezellig maken dus
Ik doe ook graag mee. 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde na bbz (eerst miskraam gehad, nu dus bijna een jaar bezig en twee keer zwanger geweest maar zonder goed resultaat nog). Vol goede hoop dat het 2017 knallend gaat beginnen. 2016 was gewoon niet ons jaar