NOD-lijst 1 t/m 7 januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Daantje1990, 2 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Jaa ga t zeker gezellig maken vanavond hahaha. :).

2. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Sarah, het kan bij de eisprong horen, maar als ik naar mezelf kijk heb ik soms al week voor mijn daadwerkelijke eisprong al slijmverlies. Ook heb ik geen steken in mijn baarmoeder maar echt aan één van de eierstokken een knellend pijnlijk gevoel. Laatst begon dat al zo'n 5 dagen voor ovulatie.

Ellada, een bevrucht eitje is een mooi kerstkadootje / trouwdagkadootje natuurlijk! :D ik hoop er hier ook op, haha. Beeb verwekt rond kerst....;)

Dvk, ik start vaak rond een dag of 15 met ovulatie testen omdat ik pas rond dag 20 eisprong verwacht. Deze maand gebruik ik ze niet omdat ik door de echo's weet wanneer ei gaat springen. Laat het verder even rusten, even geen test stress haha. Mocht t niet raak zijn, dan start ik in januari weer met de testen.

Priscil, haha dat van die grijns over baby's... ik heb een smelt moment als vriendlief een babytje vasthoudt bijvoorbeeld ;) dan 'zie' ik het al voor me...hem met ons eigen kleine beebje in zn armen. Kan gewoon niet wachten. Maarja het wachten duurt nu lang helaas. Onze kleine man weet niet dat wij bezig zijn voor een brusje hoor, allleen misschien voelt ie het aan zoals wel meer dingen. Kinderen hebben vaak meer door dan we denken hihi. En idd laten we hopen op kerstwondertjes! 😍

Stardust nog bedankt voor je lieve woordjes!! We genieten zeker van ons manneke ;)

Sorry als ik iets belangrijks vergeten ben hoor meiden... Hier alles wel oke op wat depri buien na. Verder hebben we het regelmatig heeeel erg gezellig hihi ookal is ei nog niet in zicht. maar we zijn er wat minder mee bezig dan voorheen. Even van het krampachtige af. Is gewoon zo veel fijner, klussen als je echt zin heb ipv verplicht om de dag op je rug liggen hahaha! Morgen weer follikelmeting.

3. SAND1978

SAND1978 Nieuw lid

15 dec 2016
    4
    0
    0
    Lieve dames. ik heb even een vraag. wij zijn al 2.5 jaar bezig voor een kindje vorig jaar september een vroege miskraam gehad. Daarna niet meer zwanger geraakt. Nu zijn we bezig met iui. 5 dagen na de inseminatie had ik plotseling een heel klein beetje bloedverlies daarna niet meer. Wel last van mijn baarmoeder, bij vlagen misselijk, vreetbuien, veel slijmverlies, hoofdpijn, bultjes op mijn tepel hof, gisteren plotseling misselijk tijdens eten van een bonbonnetje. Zit nog 3 dagen voor NOD iemand dit ook al voorgehad?

4. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Oe wat een symptomen. Zelf ben ik nog nooit zwanger geweest, maar ik maak me wel altijd tussen mijn eisprong en nod gek met allemaal symptomen... om het zeker te weten zou ik even een testje doen. Je bent morgen twee dagen voor je nod. Wil je niet voor je nod testen, dan word het nog even afwachten.

Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt, zal voor je duimen.

5. SAND1978

SAND1978 Nieuw lid

15 dec 2016
    4
    0
    0
    Thx. Ja heb een zoon van 11 maar daar kwam ik pas achter dat ik 6 weken was. Nu voor het eerst innesteling bloeding heb dat de afgelopen 2.5 jaar niet gehad. Ga morgen maar een testje er aan wagen

6. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Succes met testen morgen, laat je weten wat de test zegt en misschien een foto?:)

7. SAND1978

SAND1978 Nieuw lid

15 dec 2016
    4
    0
    0
    Zal ik doen

8. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Hier vandaag zwangerschapstesten en ovulatie testen gehaald bij action. Morgen eerste test na miskraam kijken of hcg verdwenen is. Vermoed van wel maar wil graag zeker weten. Verder hele dubbele gevoelens, ene kant durf ik niet meer zwanger te raken, is er nog zo'n enorm verdriet, andere kant wil ik nu ook geen condooms of andere anticonceptie gebruiken. Wist niet dat een miskraam zo moeilijk zou zijn... verstand en gevoel verschillen zo veel en heb steeds de tranen hoog die ik dan tegenhoudt omdat er een peuter rondloopt waar je stapel gek op bent.

9. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Wat vervelend Sabagirl:(, ik kan alleen maar bedenken hoe je je moet voelen. Het is heel begrijpelijk dat je je zo voelt. Het is ook nog zo vers en daar mag je best een paar tranen voor laten. Hopelijk helpt je kleine mannetje je met wat afleiding. Neem de tijd en kijk gewoon aan hoe jij/jullie je voelt/voelen.

Dikke knuff van mij xxx

10. Baby dream

Sabagirl, heel verdrietig allemaal meis. Heb zelf ook jaren geleden een miskraam gehad met ongeveer 6 weken, vruchtzakje en al verloren en het is idd heel zwaar. veel pijn, lichamelijk en geestelijk. Ik begrijp echt je gevoel. Toen ik zwanger werd van mijn kleine man kon ik het pas echt een plekje geven eigenlijk. Mijn tip: praat er veel over en krop niks op. En schrijf lekker van je af. Het valt niet mee allemaal. Dikke digi knuff!!!

11. SAND1978

SAND1978 Nieuw lid

15 dec 2016
    4
    0
    0
    Heb nog niet getest... durf niet bang dat het toch alleen maar in me koppie zit. Zal als ik zondag nog niets zie wel testje doen

12. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Naar jezelf blijven luisteren;) Ik wacht vol spanning met je af tot zondag.

Goedemorgen trouwens, ik zal op weg naar mn werk.

13. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Hier mijn test nog licht positief, weten jullie of dat invloed heeft op cyclus? Hopelijk is ie volgende week wel wit.

14. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Zolang er nog Hcg in je systeem zit start er geen nieuwe cyclus. Ik zou je Hcg opvolgen en daarna starten met ovulatietesten en/of temperaturen en/of cervixslijm controleren...

Logisch dat je heen en weer wordt geslingerd met je emoties en je niet goed weet of je er nu voor wil gaan of beter eerst door je verdriet heen kunt...

Voor ons is deze maand ook moeilijk, zou uitgerekend zijn rondom de tijd dat we voor een nieuwe iui gaan... Alles had zo anders kunnen zijn.
    Ik probeer het te scheiden; ik mag rouwen om het kindje wat we verloren zijn, maar daarnaast ook blij zijn met deze nieuwe kans.
    Het een hoeft het ander niet uit te sluiten... Beide zwangerschappen die mis zijn gegaan blijven onderdeel van mij/ons. Ze waren gewenst en welkom...
    Maar als je een kindje wil zul je ook de natuur de kans moeten geven en alleen jij (en je partner) kunnen bepalen of je het aandurft nu al door te gaan.

Succes en hopelijk snel een goede zwangerschap voor jullie 😘🍀

15. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Mijn ovulatietest begint te neigen naar positief 🍀
    En de echo liet gisteren een follikel zien van bijna 17mm!
    Verwacht mijn nod dan rond 1 januari 😊

16. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Wat een heftige verhalen van sommge hier, ik hoop echt dat december de maand wordt van prachtige kadootjes!!

Hier sinds vandaag wat krampjes..maar ik zit op cd10. Ben al wel begonnen met ovulatietestrn maar die geven nog niks weer ;)

17. Iweks

Iweks Niet meer actief

Hoi dames,

Ik ben deze maand ook gestopt met de pil. Spannend! De vorige keer was het vrij snel raak, ronde 4. Benieuwd Hoelang het nu gaat duren! Wil iemand me op de lijst plaatsen?

Iweks, tweede kindje, ronde 1

18. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Welkom Iweks, Ik hoop dat het snel weer raak is voor jullie.
    Hoe oud ben je en wanneer is je NOD? dan kunnen we je goed in de lijst zetten ;)

Hoe gaat het verder dames? De eisprongen naderen zie ik:) Ik begin maandag met de ovutesten. Vanmiddag gaan we gezellig met schoonouders naar een kerstmarkt. Een fijn weekend gewenst!

19. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Mss stomme vraag hoor.. maar is het beter om elke dag of om de dag gezelllig te maken? Manlief houdt zich er niet echt heel erg mee bezig maar maakt t graag iedere dag wel even gezellig terwijl ik de beste zwemmers wil sparen dus roep ik om de dag haha.

Spannende dagen voor veel dames hier want de eitjes komen er al bijna aan!

20. Baby dream

Stardust, mijn gynaecoloog zegt dat elke dag of om de dag niet veel uitmaakt. Maar bijv 2x per dag is weer níet goed. Wij klussen deze maand buiten de vruchtbare periode ongeveer 2 a 3 x per week zo'n beetje en rond eisprong gaan we om de dag doen. Iss meer dan voldoende. Hebben de afgelopen 10 maanden het elke dag rond ei gedaan zonder resultaat. Terwijl er mensen zijn die van één keer seks zwanger raken. Dus het zegt denk ik zo weinig ;) gyn vertelde me dat zaadjes 4 a 5 dagen leven, dus elke dag hoeft niet hoor :)

Sorry meiden ben niet zo aanwezig, zit een beetje tegen een depressie aan en kan eigenlijk nergens meer van genieten dit moment, en constant moe, kleine dingen kosten de grootste moeite.. Speelt al wel wat langer, ik ben snel negatief en depri. Maar nu het zwanger worden wat langer duurt dan dat we wilden en ziekenhuis in en uit... is eigenlijk een beetje de druppel. Het stapelde zich langzaam op. Komt wel weer goed, maar ben er wel mee naar de huisarts gegaan van de week. Gelukkig is vriendlief echt super lief voor me. Zo blij met hem <3 ondertussen genieten we echt heerlijk van elkaar. Heb niks te klagen verder hihi.

Geniet van jullie weekend meiden!

Deel Deze Pagina