Thanks voor tips babydream! Gelukkig heb je zo te lezen een super vent naast je! Samen komen jullie er wel doorheen, moedig van je om het hier te delen. Ik hoop dat je snel een plakbeeb hebt en tot die tijd intens mag genieten van al het moois om je heen. Kerst is het feest van het licht, althans Lucia (zweeds) is een prachtig lichtfeest vanuit mijn land. Hopelijk kun je genieten van alles wat je wel hebt en ook een goed weekend voor nu iedereen!
Dankje Stardust! Ja heb echt een geweldige vent. Heel blij mee. Hij is ook altijd relaxed, en blijft altijd kalm. Terwijl ik soms echt een driftkikker ben haha is wel heel fijn een tegenpool. Jij woont in Zweden? Lijkt me echt prachtig daar!
Jaa heel fijn kan ik begrijpen! Nee inmiddels niet meer maar wel jaren gewoond! zou nog steeds terug willen.
Dankjewel! Ik ben 31 jaar en dit is de eerste ronde. Ik weet helaas niet de precieze datum aangezien ik nog niet weet hoeveel dagen mijn cyclus is. Als ik uitga van 28 dagen dan zou ik begin januari ongesteld moeten worden. Moet in ieder geval in die week ongesteld worden ! De volgende ronde kan ik je meer hierover zeggen
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017 1 Januari (1) Purkeltje- 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 2 Januari (3) Daantje1990- 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Lynn1302- 32 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Lyan88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 3 Januari (3) Ladylola- 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM Liefde88- 28 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Ellada- 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 4 Januari (2) Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sam01 - 32 jaar - 1e (3e) kindje - ronde 7 na 2 vlindermeisjes* 5 Januari (3) Stardust- 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde .. sabagirl - .. jaar - 1e kindje - ronde 6 (1e ronde na mk) 6 Januari (2) marloes1988 -28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Baby dream - 2e kindje - ronde 11 (3e ronde cyclus-analyse) 7 Januari (7) Septembermom- 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Chats- 33 jaar - 1e kindje - ronde 29 NinaMay- 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Priscil87- .. jaar - 1e kindje - ronde 2 Dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 7 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ?? MMM sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 Tijdelijk datumloos (4) Deborahbonne - .. jaar - .. kindje - ronde .. Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje (1 ma en 1 mk) - ronde 7 MMM Iweks - 31 jaar - 2de kindje - ronde 1 Anna2015 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 (na bbz) Buiten de lijst (0) Totaal: 25 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Iweks ik heb je bij datumloos gezet, hopelijk is je cyclus snel regelmatig. Anna2015 Ik heb jou ook bij datumloos gezet. Nog van harte welkom bij ons clubje Mocht er iets niet koppen, meld het of wijzig het maar even
Oh mijn NOD 6 januari Ik weet niet zo goed hoe ik de lijst kan aanpassen via mn telefoon, dus mocht iemand het mee kunnen nemen bij de volgende wijzigingen, graag!
Ik sta erbij, dankjewel!. Hallo dames!! Voor mij nu de eerste ronde, ben erg benieuwd. Kan me nog goed herinneren dat ik de vorige keer wel gewoon ongesteld werd. De ene keer heel heftig, de andere keer kleine beetjes. Maar voor hetzelfde geldt laat het toch nog even op zich wachten... Ik weet niet precies hoe zoiets werkt. Slikte vooraf gewoon de pil ..... Ik hou jullie op de hoogte. Succes voor alle andere dames!
Welkom dames! We hebbenal heel wat leden hier! Hier vandaag mn eerste ovutest die beduidend donkerder was dan alle dagen hiervoor! Dus errug spannend deze dagen
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017 1 Januari (1) Purkeltje- 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje (1 ma en 1 mk) - ronde 7 MMM 2 Januari (3) Daantje1990- 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Lynn1302- 32 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Lyan88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 3 Januari (3) Ladylola- 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM Liefde88- 28 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Ellada- 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 4 Januari (2) Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sam01 - 32 jaar - 1e (3e) kindje - ronde 7 na 2 vlindermeisjes* 5 Januari (3) Stardust- 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde .. sabagirl - .. jaar - 1e kindje - ronde 6 (1e ronde na mk) 6 Januari (2) marloes1988 -28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Baby dream - 2e kindje - ronde 11 (3e ronde cyclus-analyse) 7 Januari (7) Septembermom- 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Chats- 33 jaar - 1e kindje - ronde 29 NinaMay- 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Priscil87- .. jaar - 1e kindje - ronde 2 Dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 7 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ?? MMM sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 Tijdelijk datumloos (4) Deborahbonne - .. jaar - .. kindje - ronde .. Iweks - 31 jaar - 2de kindje - ronde 1 Anna2015 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 (na bbz) Buiten de lijst (0) Totaal: 25 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017 1 Januari (1) Purkeltje- 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje (1 ma en 1 mk) - ronde 7 MMM 2 Januari (3) Daantje1990- 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Lynn1302- 32 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Lyan88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 3 Januari (3) Ladylola- 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM Liefde88- 28 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Ellada- 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 4 Januari (2) Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sam01 - 32 jaar - 1e (3e) kindje - ronde 7 na 2 vlindermeisjes* 5 Januari (3) Stardust- 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde .. sabagirl - .. jaar - 1e kindje - ronde 6 (1e ronde na mk) 6 Januari (3) marloes1988 -28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Baby dream - 2e kindje - ronde 11 (3e ronde cyclus-analyse) Anna2015 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 (na bbz) 7 Januari (7) Septembermom- 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Chats- 33 jaar - 1e kindje - ronde 29 NinaMay- 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Priscil87- .. jaar - 1e kindje - ronde 2 Dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 7 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ?? MMM sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 Tijdelijk datumloos (3) Deborahbonne - .. jaar - .. kindje - ronde .. Iweks - 31 jaar - 2de kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 25 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Gaat idd moeilijk op de mobiel, heb je bij zes januari gezet
Welkom nieuwe meiden. Zijn jullie eigenlijk vroegtesters? Ikzelf eigenlijk niet. Heb in ronde 7 eenmalig op 8/9 dpo getest. En ja hoor, superlicht roze streepje. Normaal blijven mijn testjes altijd wit. Vriendlief zag hem ook. Meiden die ik hem liet zien hadden ook zo'n test gehad op dat termijn. Hoe vroeg ook, toch stiekem een beetje blij. Maar dag erna was hij wit. Wát een ontzettende domper. En toen werd ik ongesteld. Nou wil dat echt niet weer meemaken. Morgen weer naar het ziekenhuis. Zo geen zin in. Hopelijk nu echt laatste cyclus analyse deze maand.
Ik heb tijdens vorige ronde vroeg getest maar merkte daarbij wel dat het helemaal niet handig is en ik mezelf echt gek kan maken. Of je maakt je blij met iets wat er de dag erna niet meer kan zijn of je test wit, ben vervolgens hartstikke teleurgesteld en toch stiekem denk je misschien morgen een ander resultaat. Ik ga deze ronde mijn best doen om te wachten tot NOD en dan een test er tegen aan te wagen. Kijken of ik de kriebels kan bedwingen, we gaan het wel zien. @babydream succes morgen in het ziekenhuis, snap dat je er geen zin in heb maar misschien kom je wel een stapje verder. Ik ga in iedergeval voor je duimen.
Ik heb de afgelopen rondes getest voor mijn nod, heb nu geen testen meer in huis en ga ze ook (hopelijk) niet kopen tot na mijn nod. Veel te verdrietig elke keer.... Babydream succesmorgen, zal ook voor je duimen. Hopelijk weer een stapje dichterbij naar een wondertje
Hallo allemaal Ik ovuleer 2 dagen later dan verwacht. Mijn NOD verschuift van 1 naar 3 januari. Wil iemand dit aanpassen? Blijkbaar heb ik een opbouwende cyclus. 24-25-26-27 en ronde 5 wordt dus 28 dagen. Apart..
Ik heb een onregelmatige cyclus maar test meestal op dag 28, bij ronde 5 dus positief maar was toen waarschijnlijk pas 3+4. Ik had daarvoor cyclussen van 35, 31, 31 en 25. Nu geen idee wat cyclus doet na mk en of ik iets van eisprong ga merken. Meestal hebben we zo'n 2x in de week seks ,soms 3x dus we gaan zien wat er gebeurd.
Even mss een domme vraag maar is je ovutest omowit na je eisprong of hou je altijd wel iets? Vanochtend redelijke streep maar nog geen knaller en net aweer wst lichter 😑😑
Volgens mij is dat bij iedereen anders. Sommige vrouwen maken minder aan en die gebruiken zelfs gevoelige ovulatietesten. In mijn geval heb ik altijd een 2e lichte testlijn. Vlak na de menstruatie of na de ovulatie ook. Mijn testen knallen in de piek ook echt de pan uit. Vaak wel binnen 4 uur na een licht positieve test. Ik test in het hoogseizoen van mijn cyclus dan ook 3 keer per dag. Geen vrouw is te vergelijken wat dat betreft.
Deze is dan nog niet positief? Ik heb ook telkes een tweede streepje maar deze was het duidelijkste.. verscheen na 5 min!
Je hebt net je piek gehad denk ik of hij komt er in no time aan. Bij mij zien ze er op die momenten ook zo uit. Maar bij mijn piek is hij donkerder dan de testlijn... De foto is een beetje vaag maar zie je ze? Ochtend was net zoals die van jou nu. 5 uur later de knaller