Hè meiden, hij blijft lang donker.. dit zijn wel de sensitive van sensitest. Maar welke moet ik nou als echt positief beschouwen? Heb vandaag heel de dag ongesteldheid krampen..
@Lisetje zijn echt knaltesten de laatste twee. En als je nu krampen hebt zal je vast snel ovuleren. Ik heb een voorzichtige kruis in FF. Denk zelf dat ik gisteren mijn ovulatie heb gehad, vanwege cervix afscheiding en krampen. Nog even afwachten wat mijn temp komende dagen doet. Hoop niet dat FF gelijk heeft want hebben toen niet geklust. Had hem niet zo vroeg verwacht.
Hee hee! Temp was vanochtend iets gestegen, van 36,5 naar 36,7, dus misschien is mn eitje dan toch echt geweest? Ik hoop morgen ook dan 36,7 te zien. Want hoort het nu dan bijv zo te blijven? Die temp? (Eerste maand tempen, dus weet het niet goed) Er staat trouwens nu ook een kruisje bij FF En .. wie weet hoe je t tempkaartje van FF in de handtekening kan zetten ik krijg het maar niet voor elkaar wie kan me helpen?
@pcosmeisje Je temp zou dan nu hoog moeten blijven tot je menstruatie. Dan gaat hij weer omlaag en wordt je ongesteld. Als je zwanger bent dan blijft je temp hoog. Als je het woord markeerd kan je bovenin op een soort ovaaltje met een streepje erin klikken. Daar kan je de link inzetten. Zo kan iedereen hem bekijken. Succes
Yes hij doet het!! Thanks! Ik heb denk ik nog wel een rommelige temp haha maar ja dit is pas de eerste keer. Volgende maand doe ik beter mn best
@pcosmeisje top! Ik doe het ook voor de eerste keer. Die van mij ziet er rommeliger uit dan die van jou Wat voor thermometer gebruik jij?
Ik ben best regelmatig... Vorige maand toevallig een uitschieter... Maar daarom nog ff verder ovutesten en dan daarna stoppen
Nou ik had er eerst één van de action en nu bij een online drogist één gekocht want die van action gaf t niet goed aan... hij ging niet piepen als tie klaar was met meten wat heel irritant is haha dan lig je daar maar Maar ik heb bewust nu met 2 cijfers achter de komma, ik denk dat t dan helemaal rommelig wordt met die decimalen ik vind het op deze manier fijner en duidelijker met 1 cijfer achter de komma
De laatste paar testen was allemaal vandaag Nu net mijn piek gevonden Morgen knuffelen en dan plof ik op de wachtbank Nu maar hopen op een zwangerschap en een kindje dat mag blijven plakken ♡
NOD-lijst 1 januari t/m 7 januari 1 januari Diana285, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 2 januari Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 4 Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 (1 na vmk) Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 37 Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 3 januari Glaewil, 31 jaar, 2de kindje, ronde 1 4 januari Loesje1985, 32 jaar, 4de kindje, ronde 11 Elletje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 3 BalloOn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Lisetje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 na bbz Boelie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 5 januari Scary8, 25 jaar, 1ste kindje ronde 7 (3 na vmk) Serendipity88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 6 januari Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 19 Melliejzzz, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 7 januari Sweetdreams, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na vmk Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 Hope01, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 Wennepen80, 2e kindje, ronde 9(clomid) Sasja88, 29 jaar, 1ste kindje, ronde ? Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3/4 (1e na vmk) Sox, 25jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 23 Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
NOD-lijst 1 januari t/m 7 januari 1 januari Diana285, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 2 januari Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 4 Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 (1 na vmk) Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 37 Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 3 januari Glaewil, 31 jaar, 2de kindje, ronde 1 4 januari Loesje1985, 32 jaar, 4de kindje, ronde 11 Elletje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 3 BalloOn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Lisetje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 na bbz Boelie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 5 januari Scary8, 25 jaar, 1ste kindje ronde 7 (3 na vmk) Serendipity88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 6 januari Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 19 Melliejzzz, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 7 januari Sweetdreams, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na vmk Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 Hope01, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 Wennepen80, 2e kindje, ronde 9(clomid) Sasja88, 29 jaar, 1ste kindje, ronde ? Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3/4 (1e na vmk) Sox, 25jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 23 Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Oh lekker! Bij mij op het werk stoppen we om half 3 en is er daarna kerstborrel... Er staat geen eindtijd voor maar ga wel op tijd naar huis (heb vakantie ) Geniet ervan, lekker die afleiding.. Zal komende dagen goed zijn om te hebben
Ik moet me hubby om 3 uur oppikken van zijn werk. Kan hij zich nog ff schoon schrobben. Dan om half 6 aan tafel tot half 8 ongeveer en dan door naar de kroeg. Oma past op dus die rijd na het eten meteen mee. Ideaal dus. Hier ook niet te laat hoor. Aangezien de kids morgen gewoon optijd wakker zijn en voor vriendlief het morgen gewoon een halve werkdag is. Haha dus hebben ze goed geregeld. Bijna al het personeel moet morgen werken heeft de baas over nagedacht hahaha. Lekker he vakantie! We hebben hier een gebroken week met en een gebroken week zonder kids. Of nou ja..... ik. Ook vakantie tot het nieuwe jaar?
NOD-lijst 1 januari t/m 7 januari 1 januari Diana285, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 2 januari Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 4 Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 (1 na vmk) Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 37 Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 3 januari Glaewil, 31 jaar, 2de kindje, ronde 1 4 januari Loesje1985, 32 jaar, 4de kindje, ronde 11 Elletje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 3 BalloOn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Lisetje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 na bbz Boelie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 5 januari Scary8, 25 jaar, 1ste kindje ronde 7 (3 na vmk) Serendipity88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 6 januari Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 19 Melliejzzz, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 7 januari Sweetdreams, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na vmk Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 Hope01, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 Wennepen80, 2e kindje, ronde 9(clomid) Sasja88, 29 jaar, 1ste kindje, ronde ? Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3/4 (1e na vmk) Sox, 25jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 23 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Dames een plaatsje opschuiven, ik kom erbij op het wachtbankje! Hier alleen vakantie tussen kerst t/m oud&nieuw. Net een huis gekocht dus genoeg afleiding hier naast de drukke decemberdagen gelukkig