Dat is zo fijn aan het forum, hier kan je lekker even je hart luchten! Ik zou even kijken op 31-12 hoe je je voelt. Als je echt drang hebt om te testen zou ik het gewoon doen.
Wat leuk al die verhaaltjes! Jammer dat ze zo doen bij je in de familie! Voor de een is een bepaald iets erger of heftiger kwa gevoel dan voor de ander. De een is blij met 1 jaar getrouwd de anders pas met 5 jaar. Fijn dat het achter de rug is voor nu! En als je het niet kan laten om te testen zou ik dat gewoon lekker doen. Het scheelt maar 1 of 2 daagjes.. is hij negatief doe je het daarna 2 januari nog eens.. spannend allemaal! Zijn er mensen die niet zoveel moeite hebben met wachten tot je mag testen? Kan me dat zo NIET voorstellen. Haha Ik heb het nu al lastig, zit pas op 4dpo. Haha
Hoi hoi iedereen! Hier een leuke kerst gehad sinds tijden! Eerste kerstdag vond ik helemaal niks, dat was met schoonvader, zijn vriendin, haar kinderen en aanhang, dus met zn 9 in een tapasrestaurant. Mijn schoonvader kan vrij dominant zijn en de sfeer erg bestempelen. Deze keer was het grimmig. Hij was de hele avond stil en iedereen was lekker aan t kletsen, maar het leek wel alsof hij het niks vond geen idee wat er NU weer was.... als zn vriendin wat zei, snauwde hij haar ook weer af terwijl zij het niet eens verkeerd bedoelde. Tweede kerstdag megagezellig gegourmet bij de tante en oom van mn verloofde dat maakte alles weer goed we waren met zn velen en de sfeer was super!! Ze hebben een zelfgemaakt gastenhuis op hun perceel staan en een mooie gezellige openhaard, eerste keer daar, was echt leuk! Ik heb wel 1 rood wijntje gedronken hoor! Is dat nog net toegestaan??? Hoe doen jullie dat met de feestdagen? Ik zit nu 7 dpo, voel helemaal niks behalve gevoelige borsten maar dat had ik vorige maand ook toen ik ongi werd Temp is nog vrij goed denk ik
Heel eerlijk, helemaal niks durf er niet eens hoop voor te hebben. Voel wat dat betreft ook niet echt drang @Kiimberlyy het is meer dat ik weet dat de 2e mijn periode moet beginnen en op die manier me daarop voor kan bereiden. Moet zeggen dat ik tijdens de trajecten wel echt drang voelde om te testen. Maar moet er ook bij zeggen dat we de afgelopen weken meer bezig zijn geweest met de gezondheid van mijn schoonvader. Had een plekje laten verwijderen en had daar een bacteriële infectie op gekregen, gaat gelukkig nu beter. @Loesje1985 ik begrijp wat dat betreft mijn broer en zijn vrouw sowieso niet zo... ik en mijn broer zijn wat dat betreft erg verschillend zullen we maar zeggen en dat is vriendelijk uitgedrukt.
Hallo! Mag ik ook in de lijst, ik maak er soms een rommeltje van dus als iemand dat zou willen doen voor me graag! 4 Jan is mijn nod. We gaan voor ons 3e kindje en ben 29 jaar, hoeveelste ronde geen idee. We pakken het nog niet zo serieus aan tot nu toe. Als het deze ronde niet raak is dan gaan we serieus aan de slag! Ik ben er sinds week achter dat ik een luteale fase van 11 dagen heb dat wist ik niet en dacht altijd gewoon 14. In juli en eind sept dit jaar een miskraam gehad dus hoop nu wel op een gezinde zwangerschap! Inmiddels 3/4 dagen dpo, ik kom deze periode tot nod dit keer moeilijk door ben veel bezig met dat ik hoop op een positieve test wat me gek genoeg soms weer frustreert! Haha gek
Hallo ilss! Zeker niet gek! Ik herken het! Ik zit nu op 4 dpo, ik wil heel graag, voor ons 1e kindje. Dus lekker spannend allemaal. Wachten om te mogen testen is heel erg lastig.. terwijl je weet dat vroeg testen niet echt nut heeft, sommige hebben geluk en kunnen met 7 of 9 dpo al testen. Ik ben benieuwd wanneer het zichtbaar is bij mij, tenzei ik een menstuatie ga krijgen, dat is dus nog afwachten he! Welkom in de groep! We zitten dus ongeveer gelijk. Spannend.
NOD-lijst 1 januari t/m 7 januari 1 januari Diana285, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 Annnie12, 27 jaar 1ste kindje, ronde 10 2 januari Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 4 Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 (1 na vmk) Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 37 Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 3 januari Glaewil, 31 jaar, 2de kindje, ronde 1 4 januari Loesje1985, 32 jaar, 4de kindje, ronde 11 Elletje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 3 BalloOn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Lisetje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 na bbz Boelie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 5 januari Scary8, 25 jaar, 1ste kindje ronde 7 (3 na vmk) Serendipity88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 6 januari Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 19 Melliejzzz, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Jingle, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 na MA Lizzy16, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 7 januari Sweetdreams, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na vmk Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 Hope01, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 Sasja88, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 5 Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3/4 (1e na vmk) Sox, 25jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 24 Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Heb mezelf ook maar even op paars gezet. Zit al een tijdje op het wachtbankje, maar nog geen tijd gehad om in te loggen hier.
Precies wat je zegt wat betreft vroeg testen! Het is echt gewoon even wachten! Hoe stom ook! Ik test vaak tussen de 4 en 2 dagen voor nod voor het eerst ik kan echt niet wachten tot mijn nod dag Haha
Ik lees ook weer even mee deze keer. Tweede ronde en ik probeer er deze keer minder mee bezig te zijn. Lukt aardig omdat we op wintersport zijn, maar toch.. Sinds vandaag doet mijn lichaam weer vreemd. Zou nu 6dpo ongeveer zijn (weet mijn cyclus nog niet helemaal). We wachten het maar even af. Ga denk ik wel 31-12 testen. Zou dan 10dpo zijn. Maar wil het graag weten ivm de drankjes die avond.. Succes allemaal dames! Ik duim mee met jullie allemaal!
NOD-lijst 1 januari t/m 7 januari 1 januari Diana285, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 Annnie12, 27 jaar 1ste kindje, ronde 10 2 januari Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 4 Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 (1 na vmk) Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 37 Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 3 januari Glaewil, 31 jaar, 2de kindje, ronde 1 4 januari Loesje1985, 32 jaar, 4de kindje, ronde 11 Elletje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 3 BalloOn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Lisetje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 na bbz Boelie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Ilss, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na mk 5 januari Scary8, 25 jaar, 1ste kindje ronde 7 (3 na vmk) Serendipity88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 6 januari Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 19 Melliejzzz, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Jingle, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 na MA Lizzy16, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 7 januari Sweetdreams, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na vmk Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 Hope01, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 Sasja88, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 5 Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3/4 (1e na vmk) Sox, 25jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 25 Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Dus ik moet 2 januari ongeveer ongesteld worden (lf varieert van 10 tot 13) 31 december ben ik 9 dpo Nu 5dpo Zal ik zondag testen ? Ik heb totaal geen kwaaltjes Ook niet het idee dat het raak is ofzo Had ik vorige maand ook niet en toch posi test En bij me miskraam van 8+1 had ik hetzelfde Wel heb ik bandaag mega glibberig gevoel baarmoeder hogee en crème en eiwit slijm... Eergisteren maagpijn voor 2 uur.. Heb totaal geen test rang maar het lijkt me leuk om 12 uur eventueel goed nieuws te vertellen aan mijn vriend... Vandaar dat ik wil testen Heb niks te verliezen
NOD-lijst 1 januari t/m 7 januari 1 januari Diana285, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 Annnie12, 27 jaar 1ste kindje, ronde 10 2 januari Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 4 Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 (1 na vmk) Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 37 Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 3 januari Glaewil, 31 jaar, 2de kindje, ronde 1 4 januari Loesje1985, 32 jaar, 4de kindje, ronde 11 Elletje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 3 BalloOn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Lisetje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 na bbz Boelie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Ilss, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na mk 5 januari Scary8, 25 jaar, 1ste kindje ronde 7 (3 na vmk) Serendipity88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 6 januari Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 19 Melliejzzz, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Jingle, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 na MA Lizzy16, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 7 januari Sweetdreams, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na vmk Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 Hope01, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 Sasja88, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 5 Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3/4 (1e na vmk) Sox, 25jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 25 Wachtbankje (16), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Natuurlijk kun je testen, met 10dpo kan je soms al wel wat zien, zoniet kan het paar dagen later alsnog positief zijn. Als je het 31ste niet doet, en hij zou toch positief geweest zijn baal je ook. Ik zou het gewoon doen. Spannend he! Houd ons in elk geval op de hoogte. x
Meiden, ik haal mezelf vd lijst. Ik zat al op de laatste NOD datum maar nu is mn ei ook nog eens laat. Ik heb nog geen eens een positieve ovu terwijl de 1e al bijna aan testen denken. Dus ik schuif een lijstje op. Ik wens jullie een fijn 2018 en hopelijk gaan er nog veel zwanger het nieuwe jaar in.
NOD-lijst 1 januari t/m 7 januari 1 januari Diana285, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 Annnie12, 27 jaar 1ste kindje, ronde 10 2 januari Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 4 Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 (1 na vmk) Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 37 Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 3 januari Glaewil, 31 jaar, 2de kindje, ronde 1 4 januari Loesje1985, 32 jaar, 4de kindje, ronde 11 Elletje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 3 BalloOn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Lisetje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 na bbz Boelie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Ilss, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na mk 5 januari Scary8, 25 jaar, 1ste kindje ronde 7 (3 na vmk) Serendipity88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 6 januari Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 19 Melliejzzz, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Jingle, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 na MA Lizzy16, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 7 januari Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 Hope01, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 Sasja88, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 5 Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3/4 (1e na vmk) Sox, 25jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 24 Wachtbankje (16), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
@Kiimberlyy Ik test juist graag laat. Als je echt overtijd bent, is de kans op een positieve zwangerschapstest logischerwijs ook groter. Dat vind ik prettig. Bij mijn oudste heb ik pas met 5 weken getest. Bij de tweede met 4+2 ivm mijn schildklier. Bij een zwangerschap heb ik per direct een ophoging van medicijnen nodig namelijk
Hoi hoi dames! Hier een gezellige en drukke kerst gehad Zijn nu lekker een paar dagen weg, heerlijk! Ik ben vandaag 9/10 dpo... zou ik nog is kunnen testen?? Kan echt niet wachten.....