Ah gefeliciteerd!! Zie bij jullie beide een licht streepje. Wat spannend zeg! Voel je ook kwaaltjes @diana285 ? Misschien stomme vraag maar waarom ligt er een ring bij?
las ergens dat je camera dan scherper foto neemt. Nee geen andere kwaaltjes dan normaal, alleen wat meer gekriebel onderin me buik
Wat ik volgens mij zie is doorloop van de urine. Ben geen goede tuurder, hopelijk later toch nog een mooie test!
Dames, Ik ben om 11:45 ongeveer voor het laatst naar de wc geweest... Heb niks meer gedronken... Kan ik rond 16:00 nog keer testen?! Wat denken jullie? Of beter wachten tot morgenochtend? Heb nu predictor early... zie foto... ook heb ik de kV testen gekocht.... met welke zou ik testen? Geen geduld meer.....
@Daantje17 Ja ik zou als ik jou was niet kunnen wachten om weer te testen. Alvast goed is moet je urine geconcentreerd genoeg zijn. Ik zou testen met de early test! Spannend!!
Maar is het dan geconcentreerd genoeg als ik nu wacht tot uurtje of 16:00? Ik heb vanaf vanochtend 11:00 niks gedronken en rond 11:45 ff wc geweest... Toen weggegaan en nu net terug... Dus als ik dan test doe rond 16:00 is het dan goed?
Ik denk dat je nu al kunt testen hoor! 3 uur is lang genoeg. Met ovulatietesten is het zelf 2 uur, dus 3 uur is best lang!