NOD-lijst 1 t/m 7 januari

Discussion in 'NOD forum' started by Daantje17, Dec 5, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiimberlyy

Kiimberlyy Actief lid

Dec 23, 2017
    379
    291
    63
    Female
    @Loesje1985 ik snap hoe je je voelt, soms wil je gewoon uit die onduidelijke tijd, maar wetende dat het te vroeg is, is het toch moeilijk om niet te testen, ik zit nu 6 dpo, en heb al moeite om me in te houden. Ik ga het gewoon zo lang mogelijk rekken. Ik wil proberen pas bij 10 of 11 dpo te doen. Gelukkig ben ik uitgegaan van eisprong 48 uur na mijn ovulatie knaltest, dus misschien stiekem al 7 dpo vandaag! Ik lees ondertussen lekker mee op t forum, kletsen met jullie en probeer wat dingen te plannen. Afleiding! Haha

Erg he @Guusje1987 ! Ik herken het probleem. Ik wilde eigenlijk ook oudjaar gewoon een test doen, maar weet dat ik dan nog veel te vroeg zit, namelijk pas (denk ik) 8 dpo (anders 9). Opgeblazen gevoel vanaf gistermorgen
    erger aan t worden, nu beginnen mijn tepels gevoeliger te worden..
    Ik vind het allemaal maar wat spannend!

Guusje1987 likes this.
  2. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

Sep 13, 2017
    2,021
    1,306
    113
    Female
    @Loesje1985
    Was een scheve streep, dus negatief...
    Nja vanochtend getest en ook negatief...
    Morgenochtend nog 1x en dan stop ik ermee en zal ik het moeten zien als dat ik ongi ga worden....

3. Kiimberlyy

Kiimberlyy Actief lid

Dec 23, 2017
    379
    291
    63
    Female
    Wat erg @Daantje17 heel veel succes! Ik hoop dat je uitslag nog veranderd! Hoeveel dpo zit je nu?

4. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

Sep 13, 2017
    2,021
    1,306
    113
    Female
    ik zit nu op 10/11 dpo...

5. Kiimberlyy

Kiimberlyy Actief lid

Dec 23, 2017
    379
    291
    63
    Female
    Dat is nog vroeg! Ik zou niet morgen nogmaals testen maar op 14 dpo.. hoe moeilijk het ook is, misschien ben je wel te vroeg?! Ik duim met je mee, hoop zo op goed nieuws

Daantje17 likes this.
  6. Loesje1985

Loesje1985 Actief lid

Nov 23, 2017
    323
    232
    43
    Female
    Verkeerd gedrukt. Kruidvat 2v
    Wat stom! Sorry. Meer kan ik er niet van maken. Gewoon echt stom! Dat dat kan überhaupt. Voorgedrukte of indroog kan ik nog enigzins begrijpen. Maar dat ie scheef is... Gewoon een stomme test dus. Hopelijk word hij alsnog roze en anders word 2018 het jaar!

Daantje17 likes this.
  7. Fultimemommy

Fultimemommy Bekend lid

Dec 27, 2017
    804
    748
    93
    Female
    NL
    Hoi dames. Heb na 2 maanden bezig te zijn vandaag positief getest NOD 31.12 of 01.01.17 ❤

Attached Files:

scary8, Loesje1985, BalloOn and 4 others like this.
  8. Kiimberlyy

Kiimberlyy Actief lid

Dec 23, 2017
    379
    291
    63
    Female
    Waaauwww spannend! Leuk zeg! Eerste test? Of toch meerdere dagen vooraf al getest?

Voorzichtige Gefeliciteeerd!

Fultimemommy likes this.
  9. Fultimemommy

Fultimemommy Bekend lid

Dec 27, 2017
    804
    748
    93
    Female
    NL
    Nou heb zeker in 1 week 7 testen gedaan hahahaha gisteren zag ik heel licht test met andere merk .. vandaag heb ik kruidvat 2 voor 5 euro gekocht en had gelijk getest

10. Kiimberlyy

Kiimberlyy Actief lid

Dec 23, 2017
    379
    291
    63
    Female
    Leukkkk! Ik heb afgesproken met mezelf vanaf 31ste te testen, dan zit ik op 8 of 9 dpo.. anders heeft het toch nog geen nut. Maar ik heb gevoel te willen testen, heb je last van kwaaltjes?

Fultimemommy and ilss like this.
  11. Fultimemommy

Fultimemommy Bekend lid

Dec 27, 2017
    804
    748
    93
    Female
    NL
    Niet echt .. alleen ik kan al paar dagen slecht slapen ik ben snacht's klaar wakker en word wel klein dingen boos of verdrietig en ik plas elke min en heb borst pijn maar dat heb ik altijD als ik ongesteld moet worden hihi xx

12. Kiimberlyy

Kiimberlyy Actief lid

Dec 23, 2017
    379
    291
    63
    Female
    Oke, ik had steken de 2 dagen na positieve ovulatietest, bij mij sinds eergister opgeblazen gevoel, en borsten beginnen langzaam gevoeliger te worden. Vanmiddag flinke steek gehad onderin rechts, dus geen idee hoe of wat. Maar vind het maar wat Spannend!

ilss and Fultimemommy like this.
  13. ilss

ilss Actief lid

May 2, 2010
    303
    162
    43
    Op dit moment ben ik in opleiding
    Zuid-Holland
    Ik ga dan ook denk ik testen. Veel te vroeg denk ik maar pfff :roflmao:

14. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

Oct 31, 2017
    404
    149
    43
    Female
    Nou meiden ik voel nog steeds helemaal niks hoor ik denk dat het ‘m deze maand echt niet gaat worden :( ik denk dat t voor mij een hele lange weg gaat worden eerlijk gezegd, zo’n voorgevoel heb ik:confused: ik zit op 9 dpo morgen 10.. wat ik trouwens ook heel irritant vindt wel, is dat ik probeer te tempen elke dag om 7 uur en nu wordt ik verdorie bijna elke nacht om kwart voor 3 wakker:confused: kan de klok er op gelijk zetten onderhand. En dan ben ik mega wakker en niet eens om te plassen ofzo en dan temp ik alvast en dan een half uur tot uur later dommel ik wel weer in. Wat ik irritant vind is dat ik dan bang ben dat mn hele templijst mssn eigenlijk niet eens klopt :(

De rest van de nacht (voor 3 uur) slaap ik wel prima hoor daar niet van. En hou alsnog wel mn 7 uur temptijd aan .. Naja we gaan t zien maar heb er eigenlijk totaal geen vertrouwen in.

15. Guusje1987

Guusje1987 Actief lid

Apr 9, 2013
    350
    157
    43
    Noord-Holland
    Wat leuk!! Gefeliciteerd :) Dat is een mooi beginnend streepje! Ik ben benieuwd naar de oploop :thumup:

Fultimemommy likes this.
  16. Kiimberlyy

Kiimberlyy Actief lid

Dec 23, 2017
    379
    291
    63
    Female

Erg he om erop te wachten! Ik ga het wel gewoon doen, wel of niet positief, we zullen het dan wel zien. Om de dag testen. Spannend!

@pcosmeisje wat vervelend! Hou de moed erin! We duimen met je mee!

pcosmeisje likes this.
  17. Annnie12

Annnie12 Lid

Sep 3, 2017
    49
    24
    8
    Female
    Ik vind je temperatuur kaartje er wel goed uitzien hoor.
    Ik loop zelfs even naar de badkamer om mijn temperatuur op te nemen. Heb een paar keer het gemeten in bed en vervolgens in de badkamer en het was bijna elke keer de zelfde temperatuur.
    Ik voel ook nog niet veel alleen soms beetje kramp in m'n buik. 10dpo
    We moeten gewoon afwachten hoe stom dat ook is.

pcosmeisje likes this.
  18. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

Oct 31, 2017
    404
    149
    43
    Female
    Mag ik jouwe eens zien?:)

19. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

Oct 31, 2017
    404
    149
    43
    Female
    Maar wachten is soms wel irritant ja haha ik durf ook niet te testen ofzo. Jij toevallig al getest of wanneer ga je testen?

20. BalloOn

BalloOn Lid

Dec 17, 2017
    62
    53
    18
    Female
    @Fultimemommy gefeliciteerd!

@pcosmeisje ik heb geen verstand van die temp.kaartjes maar hij loopt wel mooi op toch?

Fultimemommy likes this.

Share This Page