Oeeh de eerste zwangere zijn er al gefeliciteerd!! Mag ik mijn temp lijstje ook even delen!? Gekke dip op dpo5? Nog 8dgn.. duurt lang!!!!
NOD-lijst 1 januari t/m 7 januari 1 januari Diana285, 32 jaar, 2de kindje, ronde 4 Annnie12, 27 jaar 1ste kindje, ronde 10 Fultimemommy, 23 jaar 2de kindje, ronde 2 (ZWANGER) 2 januari Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 4 Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 (1 na vmk) Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 37 Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 3 januari Glaewil, 31 jaar, 2de kindje, ronde 1 4 januari Loesje1985, 32 jaar, 4de kindje, ronde 11 Elletje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 3 BalloOn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Lisetje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 na bbz Boelie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Ilss, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na mk Lizzy16, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 5 januari Scary8, 25 jaar, 1ste kindje ronde 7 (3 na vmk) Serendipity88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 6 januari Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 19 Melliejzzz, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Jingle, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 na MA 7 januari Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 Hope01, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 Sasja88, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 5 Kimberly, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 1 Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3/4 (1e na vmk) Sox, 25jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 25 Wachtbankje (16), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Getver zeg nog steeds zo weeïg misselijk. Vanochtend waren we een kamer aan het opruimen op zolder en ik was alleen maar misselijk en duizelig terwijl ik net had ontbeten. Nu ook weer misselijk. Wat trekkend gevoel in mijn liezen. Shoot me als ik straks ongesteld ben ik ben zo in de war! Morgen haal ik op de valreep nog wat Kruidvat testen die reageren toch het beste en aangezien ik toch eerder wil testen is dat wel zo slim!
Spannend allemaal zeg!! Gefeliciteerd voor de zwangere meiden Super! Ik heb zo'n mega buik. Ik weet ook dat je niet meteen zo'n grote baarmoeder hebt , maar ik heb altijd als ik zwanger ben (2 kinderen en 1 vmk) meteen een opgezette buik. Alleen nu spant 'ie echt de kroon. Zere borsten en heb het KOUD. Koude neus en vingers. En geeuw me een ongeluk. Heb je allemaal niks aan totdat je een test doet natuurlijk . Dinsdag ga ik testen. Pfff, duurt nog zo lang, maar wil eerst m'n NOD afwachten .
Wat heb je een lange cyclus zeg!! Dat is ook frustrerend he. Ik heb ook een onregelmatige lange cyclus en ben door het lezen deze week teunisbloemolie capsules gaan gebruiken. 2 per dag tot m'n ovulatie. Door de teunisbloemolie gaat de ei productie sneller. Normaal is mijn ovulatie rond dag 30 en deze was het al op dag 19. Ik dacht kan alles proberen. Ik weet niet waarom je tempratuur naar beneden is gegaan. Gelukkig is hij daarna wel weer omhoog gedaan. Nog even wachten en hopelijk heb je een positieve test!!
Voel jij al iets? Ik niet.. dezelfde klachten als anders.. maar ja je weet het niet. Mijn zusje had op 9 dpo de innesteling gehad, die dag moet nog komen hihi. Echt wel spannend!
Zit even je berichtje te lezen.. Ik wou ook mn teunisbloemcapsules weer gaan slikken om een ei eerder op te wekken.. alleen ik durf niet zo goed.. Ik lees ook slechte verhalen. en dat je hele cyclus dan in de war gaat ofzo.. Mijn eitje is een paar keer op dag 17 geweest.. daarna werd hij langer.. dag 21.. en vervolgens had ik ineens geen ei
Ho was nog niet klaar haha. Ik denk dat dag 21 trouwens nog niet eens zo lang is.. Ik wacht de volgende ronde eerst wel even af of die weer op dag 21.. dan ga ik dat niet slikken.. maar ben gewoon bang dat hij weer weg blijft ofzo..
Okeeee, heb nu sinds 2 uurtjes echt giga trekkend gevoel in de liezen en rond de eierstokken, lijkt wel bandenpijn.. En net ineens een 'plopje' in/bij baarmoeder? En heel koud al hele avond. Ik heb denk ik nog nooit een innesteling gevoeld, zou dit het kunnen zijn 9 à 10dpo??? Iemand ervaring?? Ik wilde morgen testen maar die zal dan sowieso negatief zijn dan als ik nu evt een innesteling heb..
Hoi meiden, Door de drukte deze maand kon ik er niet zoveel mee bezig zijn dit keer. Ik ben vandaag 9 of 10 Dpo. Vanmorgen een testje gedaan en is echt tuur tuur.. maar ik lijk iets te zien. Erg spannend weer. Ik hou het vanavond maar op water... Foto met en zonder flits..
Kan. heb gelezen dat de gemiddelde innesteling op 9 dpo is. 5 dagen voor je NOD. Duim voor je! Dan zou je maandag misschien positief kunnen testen! Ik heb het ook al dagen savonds koud. Heb ik anders eigenlijk niet zo snel.. maar kan ook een beginnende verkoudheid zijn
@Lisetje ik zie helaas nog niks. 9/10 dpo is nog vroeg. Helaas is mijn tempratuur een beetje gezakt. Van 37.00 naar 36.89. Misschien wordt ik morgen dan wel ongesteld. Of het komt omdat ik gisteren laat naar bed ging en dus vanmorgen 2 uur later ging tempen. Begin mij wel zorgen te maken nu.
@Lisetje spannend!! Ik zie m nu niet maar dat ligt aan de telefoon denk ik.. @Lizzy16 die is duidelijk! Gefeliciteerd!!!
Ik kan het eigenlijk nog niet geloven! Had niet zo snel verwacht als ik eerlijk ben. Super leuk natuurlijk.