Wat vervelend van de autopech!! Het is (misschien) wel een leuk verhaal voor later Ik ben altijd de dag voordat ik ongesteld wordt errrrrg chagrijnig, maar dat heb ik nu ook niet. Zucht.. haha!
Kom goed meis, dat ene nachtje meer overleef je ook wel! Ik denk dat ik morgen met je mee ga testen.. testdrang begint nu ook hier
Vervelend is dat he. Ik weet dat er veel vrouwen zijn die juist de maand dat ze zwanger testen nergens last van hadden. Dus stiekem hoop ik dat ik dat nu ook ben. Maar ben er bang voor. Al blijft het vreemd. Ben ook niet chagerijnig. Terwijl ik normaal toch best behoorlijk kan reageren. Borsten zijn niet meer gevoelig. Geen krampen. Helemaal niks... Opzicht is het idd een mooi verhaal. Was blij dat we het vuurwerk konden zien. Hadden wat dat betreft een mooi plekje haha. En was heel blij met videoland. En dat de motor het nog deed anders was het heel koud geweest. Om half 3 konden we eindelijk richting huis. Andere auto op kunnen halen en weer terug naar de auto om waardevolle spullen eruit te halen. Aangezien hij rechtstreeks door gaat naar dr sloop daar in de buurt. Lag er om 8 uur in vanochtend. (Nu merk ik dat ik oud word hahaha)
Ik hoop ze inderdaad morgen te hebben en dan ga ik wel s avonds testen, of ik moet het op mijn werk doen en dat lijkt me niet zo'n goed plan. hahaha.
NOD-lijst 1 januari t/m 7 januari 1 januari Diana285, 32 jaar, 2de kindje, ronde 4 Fultimemommy, 23 jaar 2de kindje, ronde 2 2 januari Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 4 Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 (1 na vmk) Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 37 3 januari Glaewil, 31 jaar, 2de kindje, ronde 1 Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 4 januari Loesje1985, 32 jaar, 4de kindje, ronde 11 Annnie12, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 10 Elletje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 3 BalloOn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Lisetje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 na bbz Boelie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Ilss, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na mk Lizzy16, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 5 januari Scary8, 25 jaar, 1ste kindje ronde 7 (3 na vmk) Serendipity88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 6 januari Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 19 Melliejzzz, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Jingle, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 na MA Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 7 januari Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 Hope01, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 Sasja88, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 5 Kimberly, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 1 Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3/4 (1e na vmk) Sox, 25jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 29 Wachtbankje (23), Zwanger (3), Ongesteld (1), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ben er achter gekomen dat mijn eisprong 3 dagen later was! Zit nu dus op cd 10. Donderdag kan ik een test doen. Heb de lijst even aangepast!
Ohjee wat een pech.. Maar geen bloed geeft moed! Ik had de hoop eigenlijk ook al opgegeven deze ronde maar zie nu toch echt een 2e roze lijntje! Dus nog niet opgeven!
Ik morgen ook 10 dpo, als alles klopt, ahah spanning begint te stijgen. Morgen nog 1 dagje volhouden zonder te testen en dan 3 januari een testje wagen
Ohh @Loesje1985 , wat een verhaal! Gefeliciteerd @Jingle dat ziet er goed uit!! @scary8 , echt super balen dit!! Veel succes komende ronde(s)...... Hopelijk wordt 2018 het jaar voor jullie!!
Ik heb juist superweinig symptomen ook, het énige dat ik heb is gezwollen borsten. De rest is juist opvallend afwezig. Begin nu een beetje last te krijgen van vaak naar toilet moeten, maar dat heb ik ook wel een beetje als ik ongesteld moet worden. Dus wie weet!
We gaan het zien. Zou mooi zijn als we allemaal zwanger het nieuwe jaar in gaan. Ik ben morgen 12 dpo en dan kan ik eindelijk testen. Helaas wel in de middag. Maar gaan het zien.. .
Wat super gaaf om die positieve testen te zien! Gefeliciteerd hoor! Ik lees veel dat er voor nod getest wordt. Dat kan blijkbaar dus! Nooit geweten misschien maar goed ook maar vanaf hoeveel dagen voor nod of na pod testen jullie dan?
Veel testen hier al rond 9 dpo(days past ovulation). Met een normale luteale fase van 14 dagen is dat 5 dagen voor NOD. Wil je (ver) voor NOD testen kan je beter in dpo's praten. Oftwel, je moet weten wanneer je ei is gesprongen en dan daar 9 dagen bij op tellen. Maar dan nog kan je vals negatief testen omdat sommige pas een innesteling op 9 dpo hebben. Dan is er vaak 11/12 dpo pas wat te zien. Nadeel is dat àls je dan (meestal suuuperlicht) positief test je innesteling pas net is gebeurd en eigenlijk nog aan de gang is, en het dan vaak mis gaat. Dat zie je hier op het forum met regelmaat door testen die niet of nauwelijks oplopen en het dan vaak tussen de 3,5 en 5 weken zwangerschap fout gaat. Er wordt niet voor niks vaak gezegd om pas een week ná het uitblijven van je ongie te testen. Dan ben je (normaal gezien) 5 weken zwanger en is de kans dat het goed blijft gaan alweer iets groter. Als je dan toch een vroege miskraam krijg weet je dat vaak niet eens omdat je gewoon ongie word of hooguit wat verlaat. Lang verhaal kort: als je je geduld kunt bewaren, kan je het beste wachten tot of na NOD.