NOD-lijst 1 januari t/m 7 januari 1 januari Diana285, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 2 januari Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 4 Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 (1 na vmk) 3 januari BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 4 januari 5 januari Scary8, 25j, 1ste kindje ronde 7 (3 na vmk) 6 januari Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 19 7 januari Datumloos: Pcosmeisje, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 3 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3/4 (1e na vmk) Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Vandaag mijn ongi gestopt... Erg veel Last gehad deze maand, maar goed... et is voorbij gelukkig... Nu op naar de klusweek
Ja die rot pil hahaha Ben blij dat ik hem weggegooid heb Ik ben altijd zo kort, echt heerlijk! Maar helaas wel 3 dagen echt vreselijk veel pijn en krampen...
Ik heb vandaag mijn schildklier laten prikken. Ben schildklierpatient en wanneer de waardes niet goed zijn, kan dit miskramen veroorzaken. Even het een en ander uitsluiten (hoop ik)
Hoe is het hier met de dames? Tempen jullie ook? en gebruiken jullie ovulatietesten? Hier met manlief afgesproken deze maand nog te tempen en ovutesten te gebruiken, als het deze ronde (weer) niet lukt laten we alles varen en zien we het wel Temp hier weer mooi omlaag, tijdens menstruatie was deze rond 37. Nu netjes rond de 36.5
NOD-lijst 1 januari t/m 7 januari 1 januari Diana285, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 2 januari Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 4 Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 (1 na vmk) 3 januari BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 4 januari 5 januari Scary8, 25j, 1ste kindje ronde 7 (3 na vmk) 6 januari Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 19 7 januari Sweetdreams, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na vmk Datumloos: Pcosmeisje, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 3 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3/4 (1e na vmk) Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik schrijf ook weer mee. Hoop wel iets minder actief dan afgelopen maand want bracht me teveel stress. 5 november vmk gehad met 5 wkn. 27 november positieve ovu en afgelopen woensdag (op dag 31 na mn vmk) al ongesteld dus. Was eigenlijk nog maar 9 dpo toen maar mn lijf was denk nog niet helemaal hersteld. Blij dat mn cyclus gewoon normaal is gebleven. Ik ga deze maand nog 1x ovus doen en in een NOD-groepje en daarna weer los laten.
NOD-lijst 1 januari t/m 7 januari 1 januari Diana285, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 2 januari Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 4 Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 (1 na vmk) 3 januari BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 4 januari 5 januari Scary8, 25j, 1ste kindje ronde 7 (3 na vmk) 6 januari Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 19 7 januari Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 Datumloos: Pcosmeisje, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 3 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3/4 (1e na vmk) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Voor het eerst sinds een tijdje weer ingeschreven op een nod lijst. Vorige maand heb ik ovulatietesten gebruikt en dat ga ik deze maand ook weer doen.
Hoi Allemaal! Wil ook graag weer mee kletsen. Deze maand beginnen met temperaturen. Ben erg benieuwd of en wanneer ik mijn ei spot. Zou iemand mij willen toevoegen aan de lijst? Als ik hem kopieer dan blijft de tekst zwart.. wij gaan voor ons eerste kindje, 28 jaar en ronde 6.
NOD-lijst 1 januari t/m 7 januari 1 januari Diana285, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 2 januari Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 4 Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 (1 na vmk) 3 januari BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 4 januari 5 januari Scary8, 25j, 1ste kindje ronde 7 (3 na vmk) 6 januari Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 19 7 januari Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 Hope01, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 Datumloos: Pcosmeisje, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 3 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3/4 (1e na vmk) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]