Oh dat is echt lang ja. Succes bij de huisarts en hoop echt voor je dat je binnenkort zwanger mag worden
@Annnie12 veel succes bij de dokter! Hopelijk komt we snel meer duidelijkheid en hopelijk dus snel zwanger! Denk aan jou xxxx
Ik hoop dat je toch alsnog positief test morgen! Ik ga morgen ook testen! Kan niet wachten, bij negatief resultaat nog niets aan de hand, wacht ik gewoon nog wacht langer
Jij ook een chronische ziekte? Wat super rot . Ik heb zelf een auto immuunziekte. Wel bijzonder dat je 2 dagen over tijd bent! M’n duimen draaien voor je!
Wat kan je lichaam je onzeker maken he?! Vervelend dat je constant buikpijn hebt zeg. Ik heb sinds m’n eisprong een opgezette buik en nu sinds een klein weekje een beetje misselijk en nu wel echt pijnlijke borsten, alsof ze de hele dag kippenvel hebben, zo voelt het. Maar ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Zonder witte test had ik beweerd zwanger te zijn, maar nu...
Pff das ook vervelend. Ik heb een bindweefsel ziekte wat door me hele lichaam zit. Ik ga vrijdag pas weer testen als ik dan nog geen duiveltjes heb. Hoe is het bij jou?
NOD-lijst 1 januari t/m 7 januari 1 januari Diana285, 32 jaar, 2de kindje, ronde 4 Fultimemommy, 23 jaar 2de kindje, ronde 2 Jojo84, 33 jaar 1ste kindje, ronde 2 2 januari Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 4 Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 (1 na vmk) Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 37 3 januari Glaewil, 31 jaar, 2de kindje, ronde 1 Pcosmeisje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 4 januari Loesje1985, 32 jaar, 4de kindje, ronde 11 Annnie12, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 10 Elletje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 3 BalloOn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Lisetje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 na bbz Boelie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Ilss, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na mk Lizzy16, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 5 januari Scary8, 25 jaar, 1ste kindje ronde 7 (3 na vmk) Serendipity88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 6 januari Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 19 Melliejzzz, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Jingle, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 na MA Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 7 januari Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 Hope01, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 Sasja88, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 5 Kimberly, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 1 Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3/4 (1e na vmk) Sox, 25jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 29 Wachtbankje (20), Zwanger (7), Ongesteld (4), MMM (0), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hoi dames ben er weer We zijn sinds gisteren heerlijk thuis we waren bij mijn ouders met nieuwjaar .. ik heb net zwangerschapstest gehaald en wou weer eens gaan testen. Of t nog donkerder werd. En ja hoor Ben nu 2 of 3 dagen overtijd .
Irritant al he. Symptomen hebben maae een witte test. Had ik voor mijn vorige zwangerschap aldoor. Werd er zo gek van, dat ik wou stoppen met het proberen
Nog niets aan t handje hier. Had de vorige keer ook geen kwaaltjes of symptomen. Dus weet dat het niets zegt. Werd een dag voor nod misselijk (tot spugen toe). Verder niks. Dus nog twee nachtjes slapen... en dan weten we of we voor ronde twee moeten gaan. Ga ervan uit, kan het alleen maar meevallen haha! Ik duim voor jullie allemaal! En blijf meelezen!
Spannend! Hier ook nog niks te bekennen. Wel onwijs veel last van me liezen en witte afscheiding. Vet irritant.
Ik test vrijdagavond als ik dan nog niets voel (voel t altijd een halve dag van tevoren door rug en buikpijn)... dus nog twee nachtjes wachten. En even testen halen, ook niet onbelangrijk. Haha! Wat is je nod dan? En ja! Tuurlijk is het spannend joh! Iedere maand weer. Maar houd je kalm. Het moet allemaal net op zn plek vallen, precies een goed eitje met precies een goed zaadje... vorige keer heb ik ruim een jaar gewacht haha! Dus geduld is mij afgedwongen. Haha