NOD-lijst 1 t/m 7 januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Daantje17, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sox

Sox Actief lid

8 jun 2016
    141
    129
    43
    Ik mag van de lijst af.. ongesteld..

2. Kiimberlyy

Kiimberlyy Actief lid

23 dec 2017
    379
    291
    63
    Vrouw
    7 januari is mijn nod, tenminste als alles klopt! 9 dec bloeding, 22 dec positieve ovu test en dan 7 jan nod..

Geduld heb ik heel veel! Maar niet in dit geval! Maarja anderzijds. Ronde een kindje een dus ik zie wel hoe het loopt, hopelijk dan als het negatief is een mooie snelle cyclus zodat we wel verder kunnen naar ronde 2

es89 vindt dit leuk.
  3. JulietteVarkevisser

JulietteVarkevisser Actief lid

19 aug 2017
    109
    42
    28
    Vrouw
    Balen voor je! Lekker op de bank ploffen met een bak thee en chocola. Volgende ronde beter! Dikke knuffel xxx

Sox vindt dit leuk.
  4. BalloOn

BalloOn Lid

17 dec 2017
    62
    53
    18
    Vrouw
    Wat houden jullie het spannend meiden!!

Knuffel voor alle meiden op rood, echt balen!!

5. es89

es89 Bekend lid

17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    Met welke ovulatietesten test jij dan? En de anderen ook natuurlijk...? Ik test zelf met clearblue. Heb er altijd maar 2 of 3 per ronde nodig. Kan het eigenlijk heel goed merken aan mn slijmvlies, maar lijf het toch doen. Vind het toch fijn de bevestiging te krijgen dmv een smiley... haha

6. JulietteVarkevisser

19 aug 2017
    109
    42
    28
    Vrouw
    Neeee :( afgelopen nacht wakker gelegen van de pijn in me liezen. Nu wakker geworden van de pijn in me onderbuik. Ga ik naar de wc, licht rose op papiertje. Hou nog klein beetje hoop dat ik gewoon late innesteling heb.. anders morgen de pineut :(

7. JulietteVarkevisser

19 aug 2017
    109
    42
    28
    Vrouw
    Neeee :( afgelopen nacht wakker gelegen van de pijn in me liezen. Nu wakker geworden van de pijn in me onderbuik. Ga ik naar de wc, licht rose op papiertje. Hou nog klein beetje hoop dat ik gewoon late innesteling heb.. anders morgen de pineut :(

8. Kiimberlyy

Kiimberlyy Actief lid

23 dec 2017
    379
    291
    63
    Vrouw
    Ov
    Ovulatie testen van sensitest
    Vanmorge eerste zw-test gedaan op 10/11 dpo
    Witter dan wit!

Mijn gevoel zegt me dat mijn lichaam er een rommeltje van gaat maken, omdat ik ook pas net van mijn spiraal heb laten verwijderen..

We houden moed tot het bloed, spannend zeg, maar wanneer zou ik nog een test doen? Of gewoon niets meer?

9. Hope01

Hope01 Actief lid

15 okt 2017
    184
    64
    28
    Vrouw
    Hier ook spierwitte test:(
    Zondag pas nod maar ga er niet meer vanuit dat het wat wordt deze maand..

10. Kiimberlyy

Kiimberlyy Actief lid

23 dec 2017
    379
    291
    63
    Vrouw
    Ik ook pas zondag! Ik wacht nu gewoon minimaal tot maandag ochtend. Dan nog 1 test doen en anders wachten op eventueel ongesteldheid. Als die niet al eerder komt

11. JesB

JesB Lid

6 dec 2017
    52
    25
    18
    Vrouw
    Ik had ook weer een witte test in de hand. Snap niets meer van mijn lichaam, maar ben dan ook voor het laatst als 12 jarige ofzo ongesteld geweest natuurlijk.
    Nu ook nog eens ziek op bed.
    Had al helemaal gedoucht en stond klaar om te vertrekken. Met tegenzin wat crackers gegeten. Begon ineens te hoesten, daardoor kreeg ik het benauwd, begon te zweten en mijn koffie smaakte ineens naar water.
    Ik blijf maar onder de wol vandaag. Het is griep of een goede ongesteldheid ben ik bang..

12. es89

es89 Bekend lid

17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    Ik ga m pas vrijdagavond of zaterdagochtend doen als ik nog geen tekenen heb van ongesteldheid. Vrijdag even ergens nog tijd maken om een testje bij de kv te halen.
    En dat klopt, tot je ongesteld wordt is er ALTIJD nog een kans en niets zeker. Weet je hoeveel dagen het duurt van je eisprong tot je ongesteld wordt? Bij mij is die altijd 12 dagen... kun je gerichter testen en wachten

13. Hope01

Hope01 Actief lid

15 okt 2017
    184
    64
    28
    Vrouw
    @Kiimberlyy Ja ik ook. Wacht op mijn ongesteldheid en anders maandag testen. Maargoed mijn hoop is wel weg nu. Dan ga ik naar ronde 7.. en nu al 7 maanden bezig. Voor vrouwen die al meer dan een jaar bezig zijn moet ik misschien niet klagen hoor maar vind het nu al zo lang duren..

14. Sayanora

Sayanora Lid

23 okt 2015
    40
    46
    18
    Vrouw
    Mag ik meekletsen? Mijn NOD was 1 januari. Heb die dag getest en had een heeeel licht streepje. Gisteren (3jan) nogmaals getest en hij was al ietsje duidelijker, maar nog steeds geen knalstreep. Vrijdag of als ik het volhoud zaterdag nog 1 keertje testen.

es89, isabelletje14 en BalloOn vinden dit leuk.
  15. Loesje1985

Loesje1985 Actief lid

23 nov 2017
    323
    232
    43
    Vrouw
    Hier helaas denk ik ook gedane zaak en zat mijn gevoel toch goed. Gister niet meer kunnen testen. (Wel kunnen halen gelukkig. Voorraadje ;) ) maar werd vannacht wakker met het idee dat ik toch ff moest gaan kijken. En ja hoor. Bloed met veel slijm. Dus toch maar een tampon ingedaan en weer gaan slapen. En vanochtend wil ik verschonen.... bijna niets. Dus denk wel dat het uiteindelijk door gaat zetten. Al mag ik dan deze ronde niet klagen. Geen buikpijn of kramp. Gewoon helemaal niks.

16. BalloOn

BalloOn Lid

17 dec 2017
    62
    53
    18
    Vrouw
    Dit zou ik ook doen dan. Balen van je witte test!!

17. Lisetje

Lisetje Actief lid

26 jan 2017
    315
    246
    43
    Vrouw
    Reisadviseuse
    Schiedam
    Balen hè meiden die geen positieve test hebben..
    Alle zwangere gefeliciteerd!!!
    Hier ook nog geen menstruatie.. mijn cyclus is echt van slag.
    Al jaren 28 dagen en sinds vorige maand ineens 31... vanmorgen toch ook wel weer getest maar wit.. geloof er niet meer in deze ronde.

Xx

18. BalloOn

BalloOn Lid

17 dec 2017
    62
    53
    18
    Vrouw
    He bah meiden, wat vervelend voor jullie!! Stomme menstruatie :evil: Ik duim voor jullie!!

19. Dide

Dide Actief lid

22 jun 2014
    116
    41
    28
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Ik ben Dide en nieuw hier, gefeliciteerd iedereen die zwanger is!
    ik wilde graag jullie mening hebben ik lees al een tijdje mee. Ik had 24dec mijn ovulatie, en zou dus pas zondag kunnen testen. Nou hebben wij al een kindje en weet ik hoe het is om zwanger te zijn en vorige week voelde ik het gewoon. Nu toch vanochtend een test gedaan omdat ik wilde weten waar ik aan toe ben. Ik kan officeel pas zondag testen. Heb eronder een test gelegd die nog niet gebruikt is.

Hoor graag van jullie
    Liefs Dide

Bijgevoegde bestanden:

Maev en es89 vinden dit leuk.
  20. Jojo84

Jojo84 Actief lid

31 dec 2017
    229
    277
    63
    Vrouw
    Grafisch designer
    Soesterberg
    Hi dide,

Welkom hier! En om maar gelijk te reageren, ik zie wat! En ik ben een slechte tuurder:roflmao:
    Spannend zeg!
    Over een paar dagen nog eens testen zou ik zeggen!

Deel Deze Pagina