Ik sluit ook weer aan. Ronde drie is officieel weer begonnen. Heb wel besloten om deze maand er niks om te laten. Dus ik drink gewoon mijn wijntje bij kerst en mijn bubbels met oud en nieuw.
@Elletje doe ik deze maand ook. Waarom zou het deze maand ineens wel lukken... Dus ik ga lekker genieten van mijn glaasje. Wie weet komt het ten goede
Ik drink ook gewoon mijn wijntje met de feestdagen enzo... de eerste 5 weken kan het eigenlijk geen kwaad... zodra ik een positieve test heb, drink ik geen druppel meer
Ik heb idd steeds meer last van mijn ei... Ik zit vandaag op cd 9 en voel het al... krampjes en pijntjes aan de linkerkant onderin me buik... Ik begin vanmiddag voor zekerheid met ovutesten...
Daar hoef je je niet voor te schamen, iedereen zijn wens hier is even groot.. Of je nu 1 maand of 1 jaar bezig bent bijvoorbeeld We moeten allemaal geduld hebben... bij sommige word het alleen heel erg op de proef gesteld....
Ik sluit me toch ook aan. We verwachten er niks van maar zijn na icsi 2 even klaar met de mmm. Even rust en vooral van elkaar genieten, maar wel met de overeenkomst dat we het extra gezellig maken rond mijn eisprong (en dat vinden we erg NOT)
NOD-lijst 1 januari t/m 7 januari 1 januari Diana285, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 2 januari Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 4 Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 (1 na vmk) Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 37 3 januari BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 4 januari Loesje1985, 32 jaar, 4de kindje, ronde 11 Elletje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 3 5 januari Scary8, 25 jaar, 1ste kindje ronde 7 (3 na vmk) 6 januari Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 19 Melliejzzz, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 7 januari Sweetdreams, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na vmk Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 Hope01, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 Datumloos: Pcosmeisje, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 3 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3/4 (1e na vmk) Sox, 25jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 16 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik heb met ovu testen nog nooit een positieve test gehad. Heb op een gegeven moment zelfs 3 keer per dag getest. Maar nooit net zo donker of donkerder als de controle streep. Wel dat ik een oploop zag en dan was hij weer weg. Maar dan kwam hij niet eens in de buurt. Heb het 2 keer een hele maand gedaan. (Duur grapje) maar nu maar opgegeven. Slik nu sinds deze maand tarwekiem olie erbij hopend dat het wat doet. En tempen word hem niet voor mij omdat ik geen vast ritme heb en smacht veel en vaak wakker word. Helaas. Enige wat ik nu nog doe is slijm in de gaten houden.
@Daantje17 zitten we toch weer in dezelfde lijst @Loesje1985 zoals Daantje ook al aangaf, zodra de wens er is kan het voor niemand snel genoeg gaan. Het maakt de wens niet minder groot als je korter bezig bent maar snap wel wat je zegt, ik heb dat nu namelijk ondanks die 37e ronde ook nog steeds met name naar diegene die nog nooit een positieve test hebben gehad, nog langer bezig zijn of uitbehandeld zijn. Om maar gelijk met de wensen voor het nieuwe jaar te beginnen, allereerst hoop ik dat deze lijst heel mooi roze kleurt begin 2018 met allemaal mooie goed verlopende zwangerschappen En ten tweede hoop en wens ik voor iedereen dat ze sneller zwanger zijn dan dat wij nu bezig zijn <3 (en dan bedoel ik dus wel veel sneller )
Dat is voor ons precies de reden waarom we een langere pauze wilde van de mmm, het was niet leuk meer. Overigens heb vorige week een mooie fles ‘kerst’ Hugo gekregen en die ga ik deze maand dus echt eens even niet laten staan.
@Loesje1985 zoals Daantje ook al aangaf, zodra de wens er is kan het voor niemand snel genoeg gaan. Het maakt de wens niet minder groot als je korter bezig bent maar snap wel wat je zegt, ik heb dat nu namelijk ondanks die 37e ronde ook nog steeds met name naar diegene die nog nooit een positieve test hebben gehad, nog langer bezig zijn of uitbehandeld zijn. Om maar gelijk met de wensen voor het nieuwe jaar te beginnen, allereerst hoop ik dat deze lijst heel mooi roze kleurt begin 2018 met allemaal mooie goed verlopende zwangerschappen En ten tweede hoop en wens ik voor iedereen dat ze sneller zwanger zijn dan dat wij nu bezig zijn <3 (en dan bedoel ik dus wel veel sneller )[/QUOTE] Ronde 37! Ach lieverd. Ik gun dat echt niemand! Jeetje wat een doorzettingsvermogen! Ik hoop echt dat het snel raak is! Ik deel mijn wensen met jou. Dat iedereen maar snel een mooi en snel een roze test in handen heeft dat door mag groeien naar een mooi wondertje!
Dat geloof ik ja!! Ik heb hier pas de baileys ontdekt en dat is toch wel lekker af en toe zoon glaasje.
Die is ook heel erg lekker met warme chocomelk Denk dat ik daar toch ook maar een flesje van ga halen Hihi.
Welkom nieuwe dames @Maev jullie hebben al veel meegemaakt als ik zo je onderschrift lees. knap dat jullie nog niet hebben opgegeven
Met chocomelk? Ken ik niet. Scheutje of half? Heb hem laatst wel in de koffie gehad.... was niet mijn ding. Zonde van de baileys....
@diana285 wat betreft opgeven we hebben beide al meerdere keren gezegd hier leggen we de grens en we hebben er nog steeds geen spijt van gehad dat we toen we die grenzen steeds bereikte er alsnog overheen gingen. Overigens hebben we daar geen van beide spijt van gehad, al had dat misschien wel anders geweest als mijn pijngrens minder hoog had geweest. Eerste grens was naar het zkh voor onderzoeken, dat werd al snel hormonen spuiten als volgende grens. Daarop volgde de grens geen punctie etc. nu is de grens: niet ten koste van alles maar zo dat we nooit kunnen zeggen wat als we dit of dat hadden gedaan. Voor nu betekend het een pauze uit de mmm, 5% is immers nog steeds geen 0.
Net als rum in chocomelk (groot) scheutje zeg maar. In koffie vind ik hem ook niet zo lekker, naast de koffie dan weer wel
@Maev Heftig zeg allemaal. Snap goed dat jullie even een pauze nodig hebben. Lekker genieten van de feestdagen en op naar een mooi 2018 wat hopelijk een mooi wondertje op komst. Geldt overigens voor iedereen natuurlijk.