Wordt idd soms wel aangeraden, ik drink ook niet minder. Maar drink sowiezo al niet zoveel. Ik gebruik ''one step'' ovu testen, goedkoop op Ebay en werkt prima.
Ik drink eigenlijk al heel weinig. Dus ik dacht meer in de zin van als het dan nog te "waterig" Is nog minder drinken. Of zou je dan het zelfde idee krijgen als ochtend urine?
Kan potverdikke vandaag niet naar het dorp. Dadelijk word de nieuwe schutting gezet. En sinds gisteravond doet de cv het niet meer dus aan het wachten op feenstra. Zouden in de ochtend komen.. zucht. Vanavond bezoek. Dus word morgen.
Maar waarom zou je gconcentreerde urine willen hebben voor een ovulatietest? Ik snap dat niet helemaal. In beschrijving van mijn ovutesten staat duidelijk dat er juist niet met ochtendurine getest mag worden dus ook geen concentreerde urine lijkt mij.
Bij de zwanger en kids ovus staat dat je niet met ochtendurine moet testen maar je vochtinname 2 uur voor de test wel moet beperken. De reden dat je niet met ochtendurine mag testen heeft niks met concentratie te maken. Dat is omdat LH pas wordt geproduceerd in de ochtend. Urine voor LH kan dus niet te donker zijn, wel te waterig. Ik drink hele dag door normaal. Maar als ik in mn ovu-periode zit pas ik mn water-inname wel aan. Drink dan 's ochtends bij ontbijt om max 8 uur een glas water en test dan rond 10 uur/half 11 en drink daarna pas koffie.
En test je dan 1 keer die dag? En hoe pas je je drinken aan als je later op de dag nog eens wilt testen?
Ik drink heel weinig. Maar heb nog nooit mijn piel gevonden met testen. Dus dacht misschien dan toch nog teveel gedronken. Vandaar.
als mn streepje gewoon licht is 1 keer per dag ja. Als het streepje al iets donkerder wordt test ik om 15:00 nog een keer en drink ik vanaf 13:00 niks meer. Als hij dan nog donkerder is of al positief test ik savonds om 19:00 nog een keer. Dit is vaak wel wat lastiger met drinken idd. Maar dat is vaak maar 2 a 3 dagen en dan probeer ik het savonds wel in te halen. Maar als je je piek dmv testen niet vind, zou ik er eens bij gaan tempen of 2x per dag gaan testen. Sommige hebben een hele korte piek zonder oploop, dan kan je je piek makkelijk missen als je maar 1x per dag test.
Ik heb al een paar keer een hele maand getest tot meerdere keren per dag. Maar kan hem ook dan niet vinden. Tempen wil ik heel graag doen. Maar lees overal dat je dat moet doen ma minimaal 5 uur geslapen te hebben voor je opstaat. Nadeel van mij is dat ik nooit nachten doorslaap. Maximaal 3 uur achter elkaar en dan weer wakker. Om dan een half uur laten weer in te dutten. Dus daardoor zal hij bij mij nooit kloppen.
Ik drink gewoon normaal, 1,5 l vocht per dag en heb mn piek tot nu toe al 4 maanden lang kunnen vinden
De gesprekken over de ovulaties komen alweer op gang, leuk . Bij mijn eerste ben ik zwanger geworden door in mijn FF app te bekijken wat mijn vruchtbare dagen waren. Bij nummer 2 was het een combi van FF en ovulatietesten. Ik vind zelf FF erg accuraat, maar ik heb dan ook wel een regelmatige cyclus, dat scheelt misschien ook wel. Zelf houd ik ook mijn afscheiding in de gaten. Waterig betekent vruchtbaar (of zwanger, maar in ons geval zitten we nu rond de ovulatie). Mijn eisprong is als het goed is dit weekend. Wij hebben het bij de vorige zwangerschappen iedere dag gedaan en dit doen we nu ook weer. Wie weet heeft iemand hier iets aan
Hoi hoi, Hier net op babybezoek geweest ! Zalig om zo een kleintje te zien! Dan kriebelt het toch om er zelf ooit eentje hebben! Qua drinken enzo doe ik niet aan mee met mideren of stoppen.. tis niet dat ik veel drink maar een glaasje wijn opt einde van de dag is altijd welkom.. eens we echt zwanger zijn, zal ik dat ook makkelijk kunnen laten..
Wat een klein lijstje nog. Zijn er al mensen met positieve ovus? De 1e zouden er al langzaam aan moeten komen. Ik begin denk ik maandag met testen. @scary8 ja he, mn schoonzus is vorige week bevallen. Zooo lief en leuk. En dan al die mooie spulletjes enzo. Dan wil ik het ook heeeel graag weer. Maar als ik dan weer die verhalen over de nachten hoor denk ik weer; iig nog 9 maanden rust .
Hai meiden, ik zou graag mijn naam in de lijst willen zetten. Maar als ik de “quote” weghaal, lukt het mij nog steeds niet. Zou iemand mij kunnen helpen?
NOD-lijst 1 januari t/m 7 januari 1 januari Diana285, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 2 januari Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 4 Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 (1 na vmk) Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 37 3 januari BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 Glaewil, 31 jaar, 2de kindje, ronde 1 4 januari Loesje1985, 32 jaar, 4de kindje, ronde 11 Elletje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 3 5 januari Scary8, 25 jaar, 1ste kindje ronde 7 (3 na vmk) Serendipity88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 6 januari Manom, 27 jaar, 2e kindje, ronde 19 Melliejzzz, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 7 januari Sweetdreams, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na vmk Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 Hope01, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 Datumloos: Pcosmeisje, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 3 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3/4 (1e na vmk) Sox, 25jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 17 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ohnee!! Sorry sorry meiden! Ik doe iets helemaal verkeerd! Ik heb geen flauw idee hoe ik mijn naam in jullie lijst moet zetten.. (zoals jullie vast al opgemerkt hebben)