Bedankt voor het welkom! Ik heb al een paar keer wel drie keer een dip gehad voor mn ei sprong. Je temp fluctueert vooraf en dan is ie de ene dag lager dan de andere. Zolang die ovulatietest negatief is zou ik mij geen zorgen maken! En ik heb ook altijd eipijn een paar dagen voor ei!
Bedankt, hij was nu net zelfs nog weer 1.tiende lager maar dat zegt dus niet zoveel. Ik vond mijn kaartje zo netjes telkens tussen hetzelfde haha.
hey daar zie ik ook frummels weer voorbij komen. leuk welkom! vorige ronde na mk was ik heel erg er mee bezig. ik probeer deze maand wat minder er mee bezig te zijn. wat best aardig lukt denk ik mja zit nu in vruchrbare week (als t goed is hahaha) dus afleiding genoeg whahaha... denk dat t vanaf volgende week lastiger gaat worden we beginnen al een aarig lijstje te krijgen... die hopelijk mooi rose gaat kleuren...
Dank jullie wel! Net hsg gehad en de uitslag was goed. Beide eileiders liepen uiteindelijk door. Rechts duurde lang en was pijnlijk maar kwam gelukkig goed! Nu over drie weken afspraak met de gynn over hoe verder.
Bij ons zal het niet veel verder gaan dan dit. Wij hebben besloten geen ivf of iets dergelijks aan te gaan. Ik zou wel willen maar m'n vriend niet. En ergens vinden we allebei dat het dan niet zo zou moeten zijn als ik niet zwanger wordt. We hebben al een kindje van 2,5 jaar en daar zijn we al heel dankbaar voor en gelukkig mee. Ik zal nog wel naar die afspraak gaan en komende maanden clomid gebruiken maar dat is het..
Mijn temperatuur gaat ook alle kanten op, maar nog geen positieve ovulatietest dus we wachten nog geduldig 😏
Hier ook nog niet. Snap er ook niks van want heb wel vruchtbaar slijm maar echt een superlichte ovulatie test. Terwijl ie al mooi iets op liep. Afwachten dus. Zijn er al mensen met een positieve test?
💗💙 NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016 💗💙 1. (4) cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 7 Charley7 - 26 jaar - 2e kindje - 7e ronde MadameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk Clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 1MMM 2. (3) mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 26 MMM Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (2 na mk) dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 25 3. (5) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Vleermuisjesss - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Iset - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Susan86 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mel7 - 20 jaar - 1e kindje - ronde 4 4. (3) Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 11 Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (?) - MMM Zally - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 5. (6) Mama-in-love - ? jaar - 4e kindje - ronde ? MMM Fortunae - 28 jaar - 3e kindje - rondje 3 Jolanda1986 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 Mariekerox 34 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2 na bbz) Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Morgenzon - 28 jaar - 5e kindje - ronde 9 (5 na mk) 6. (2) Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 Nog Anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 9 7. (3) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 13 MMM Woepie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 16 (9 na mk) Frummels - 28 jaar - 1e kindje - ronde 17 (6 na mk) Datumloos. (1) Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 14 Totaal: 27 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Na 2 maanden? Er staat in je banner cyclusdag 18. Of had jee voorgaande maanden geen eisprong? Je bent idd de eerste volgens mij
Precies hetzelfde hier🙃🤔 snap er niks van.. Heel veel Slijm ook maar op action en CB gewoon haast geen streepje😱 Nog meer dames die dat hebben??
De kans wordt steeds groter dat ik mij hier mag gaan aansluiten omdat m'n ei eerder is. Vandaag dag 10 en ik vind hem al best duidelijk. Sinds laatste mk elke keer pas een positieve ovulatietest op dag 16 en dan eisprong op dag 17. Hopelijk dit weekend al een knaller.
Bij mij ook meer slijm. Baarmoedermond die een beetje open aanvoelt maar nog geen positieve ovulatietest. Ben benieuwd naar mn temperatuur morgen vroeg.