Dat ziet er idd positief uit frummels! Ik ben benieuwd na mijn ovu test van vandaag. Heb er gister later nog 1 gedaan omdat ik niet kon geloven dat ie zo licht was. Maar weer hetzelfde. Ook is mijn temp vanochtend ietsje gestegen. Vanavond ga ik uit dus morgen is mijn temp niet echt betrouwbaar dus daar word je ook al niet wijzer van
Mijn temperatuur is ook apart de hele tijd van 36.4 naar 36.1. Afwachten wat de ovulatietest straks zegt. Hmm ja dat is ook weer lastig als je vanavond uitgaat madamev wat dan je temp gaat doen..
Heb mezelf maar even op datumloos gezet omdat ik nog maar net gestopt ben. Mijn testen momenteel, vooral erg licht. Wat raden jullie aan, doortesten of stoppen? Niet gek dat de zo licht zijn gezien ik net gestopt ben, maar weet niet of ik er goed aan doe om door te gaan of dat ik het voor deze ronde beter kan laten omdat het nog te vroeg is.
💗💙 NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016 💗💙 1. (4) cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 7 Charley7 - 26 jaar - 2e kindje - 7e ronde MadameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk Clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 1MMM 2. (3) mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 26 MMM Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (2 na mk) dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 25 3. (5) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Vleermuisjesss - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Iset - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Susan86 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mel7 - 20 jaar - 1e kindje - ronde 4 4. (3) Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 11 Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (?) - MMM Zally - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 5. (6) Mama-in-love - ? jaar - 4e kindje - ronde ? MMM Fortunae - 28 jaar - 3e kindje - rondje 3 Jolanda1986 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 Mariekerox 34 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2 na bbz) Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Morgenzon - 28 jaar - 5e kindje - ronde 9 (5 na mk) 6. (2) Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 Nog Anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 9 7. (3) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 13 MMM Woepie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 16 (9 na mk) Frummels - 28 jaar - 1e kindje - ronde 17 (6 na mk) Datumloos. (2) Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 14 Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 Totaal: 28 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
View attachment 504839 Gisteren begonnen met testen, ik verwacht morgen of maandag wel een knaller. Wordt weer spannend.
Wollie92, geef de moed niet op, hij kan echt ineens (bijv) morgen gaan knallen uit het niets! Noganoniem, spannend; ik hoop dat die van jou ook snel gaat knallen! Ik heb vanochtend de Pregnyl gezet, dus mijn eisprong is ongeveer maandag. Ben nu ook aan t temperaturen dus kan het wel leuk bijhouden
Jeej mn piek vandaag😀!! Vanochtend om 9 uur test gedaan nou witter kan bijna niet en nu (17 uur) duidelijke streep op CB (+smiley🙂 alleen action test niet goed te zien op de foto maar is wel duidelijke streep!! Vanavond maar gezellig maken!! ☺️ Zo zie je maar dat rond verwachte eisprong 2 keer testen wel fijn is!!😄. Dus dames met nu nog wit, gewoon doortesten! Oja rond 1400 had ik ineens heel veel afscheiding dus toen dacht ik al straks even extra testje! 😉
Miszy mag ik vragen hoe dat in zn werk gaat met pregnyl? En met temp bedoel je dan of hij gaat stijgen zodat je kan zien of je eisprong is geweest of kijk je ook ergens anders naar? Sorry voor mijn vragen maar heb er geen verstand van☺️
Tuurlijk mag je dat vragen! Mijn eitjes groeien lang door waardoor ze (te) groot worden en ik ook dus een lange cyclus heb. De Pregnyl (=HCG) zorgt ervoor dat er ook echt (op tijd) een eisprong komt, ongeveer 36-42 uur na de injectie spring het eitje. En met m'n temperatuur bedoel ik inderdaad dat ik kan zien wanneer het stijgt zodat ik zeker weet dat die is geweest! Jij hebt aan je kaartje te zien ook je eisprong dit weekend ergens? Leuk, lopen we gelijk
Fijn Voila dat je nu wel een eisprong hebt! Wollie, denk dat je deze ronde het beste kan temperaturen ipv ovutesten gebruiken omdat je cyclus erg lang kan zijn na het stoppen van de pil Spannend de eerste dames al op het wachtbankje! Ik verwacht morgen of overmorgen mijn piek
Zou iemand mij op het wachtbankje kunnen zetten? Alvast bedankt. vl en ik hebben maar 2 keer kunnen klussen. Hopelijk was dit genoeg en de juiste dagen. Fingers crossed.
💗💙 NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016 💗💙 1. (4) cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 7 Charley7 - 26 jaar - 2e kindje - 7e ronde MadameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk Clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 1MMM 2. (3) mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 26 MMM Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (2 na mk) dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 25 3. (5) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Vleermuisjesss - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Iset - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Susan86 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mel7 - 20 jaar - 1e kindje - ronde 4 4. (3) Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 11 Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (?) - MMM Zally - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 5. (6) Mama-in-love - ? jaar - 4e kindje - ronde ? MMM Fortunae - 28 jaar - 3e kindje - rondje 3 Jolanda1986 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 Mariekerox 34 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2 na bbz) Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Morgenzon - 28 jaar - 5e kindje - ronde 9 (5 na mk) 6. (2) Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 Nog Anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 9 7. (3) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 13 MMM Woepie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 16 (9 na mk) Frummels - 28 jaar - 1e kindje - ronde 17 (6 na mk) Datumloos. (2) Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 14 Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 Totaal: 28 Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ohh oke nu snap ik het😀 Bedankt voor je uitleg☺️ Wel fijn dat je nu zeker weet dat je een eisprong komt dan maar gezellig maken 😇😇 duim voor je deze ronde 😘
Het begint spannend te worden hier. Al een paar op t wachtbankje lees ik en sommige ovu testen bijna positief. Zie mijn temp kaartje. Doe iker goed aan om vandaag op discarded te zetten aangezien ik heb gedronken en pas om half 4 in bed lag? T viel me wel mee hoe hoog mijn temp was. Mijn ovu testen lopen.iets op ma vond hem zojuist ong hetzelfde als gister.doe er later vandaag nog ma 1 denk ik en dan hoop ik voor morgen een knaller.
Madame ik heb geen verstand van die kaartjes dus kan je helaas niet helpen. Hier gebeurt eigenlijk weinig Ik duim voor jullie allemaal meiden
Ik heb een steek in mn been en rug en een zeurend gevoel in mn onderbuik. Wie heeft dit ook wel eens gehad voor de eisprong? Had net ook een heel klein plekje roze afscheiding?! Kan dat allemaal zijn van een naderende eisprong? Nog geen positieve ovulatietest gehad. Word af en toe gek van mezelf, let veelste veel op kleine dingetjes haha 😑
Twijfel.. Zou even afwachten wat je temperatuur morgen doet en als die veel hoger is deze gewoon laten staan en als die toch weer zakt misschien wel op discarded zetten. Je kan ook ipv discarded een ander tijdstip doen, open bolletje van maken. Het is natuurlijk niet echt een betrouwbare temperatuur.
Meestal daalt je temp wat in de dagen vlak voor eisprong. Ik verwacht dus dat je temp anders wel een stukje lager was geweest en zou hem daarom ook dischargen mede omdat je minder dan 5 uur geslapen hebt (dan is het minder betrouwbaar en vaak hoger) en ook gedronken hebt toch? Hij gaat namelijk straks de zes temps VOOR ei meenemen in zn berekening van je eisprong en ook in de berekening van de hoogte van de horizontale streep van het kruis. De kans dat vandaag bij 1 van die 6 temps gaat horen is groot.
hallo, wil iemand zo lief zijn om mij op paars te zetten? zou gisteren of vandaag mn ei moeten hebben (gehad) heel maf was gisteren middag opeens misselijk. en ben gaan uiteten. snachts om 1 uur werd ik opeens wakker super misselijk. en uiteindelijk ook moeten overgeven. vriendinnen die hetzelfde hebben gegeten nergens last van... kan t niet verklaren. kan dit met eisprong te maken hebben? of gewoon toeval?