Ohh dan is het jammer als je dan wakker word🙈 Ook gek als je zo echt droomt he🙂.. Hier pas 5 dpo.. Ik ga denk ik donderdag of vrijdag testen.. (korte LF). Word maandag ook geopereerd en blijf tm woensdag in het ziekenhuis dus eerder kan ook niet 😎
Ah shit he frummels Bij mij gaat deze maand ook niks goed, mijn temp is nog steeds laag geen eisprong te bekennen ellende. Elke maand is er wel nieuwe sh*t dat het weer niet lukt word er moedeloos van. Dus mijn nod zal ook voor geen meter kloppen
Thnx voor je reactie anak Stom eigenlijk hé, dat je elke keer op alle details gaat zitten Letten en jezelf helemaal gek maakt. Wat me nog meer opvalt, normaal beginnen mijn borsten een week voor de menstruatie gevoelig te worden, nu begon dat al 2 dagen na de eisprong. Ze zijn nu anders gevoelig dan normaal. Eigenlijk weet ik dat je nog geen "kwaaltjes" kunt hebben als een vruchtje nog niet is ingenesteld, maar de achterbuurvrouw had hetzelfde ook al vrij snel na de eisprong en zij was toen zwanger. Maar goed ik zal nog even geduld moeten hebben, nog anderhalve week tot mijn nod.
Nou vorige maand ovulatie testen geprobeerd! werd er alleen heel spastisch door 2 maanden afscheiding controleren. En moet concluderen dat ik daar ook niet echt wijzer van word. ik kan jullie hier dus ook geen zinnige antwoorden over geven hahaha... Heb afgelopen week vanalles gevoeld. Zit nu (ik gok 8 dpo) pfff die dagen voor nod vind ik nooit cool En ik ga pas vrijdag of zeterdag testen! Wil mezelf niet gek maken door eerder te testen... " ook onder t mom van: niet teveel er mee bezig zijn" hahaha
Haha nog anoniem, Ik ben doe dat ook hoor. In alles zie ik wel wat. Elke maand neem ik mij voor om er niet meer zo druk mee bezig te zijn maar dat lukt me uiteindelijk toch niet. Toch lijkt het bij mij ook iets anders te zijn dan vorige maanden. Normaal heb ik geen slijmverlies maar nu lijkt het maar door te gaan en ook mijn tepels zijn gevoelig. Dat heb ik normaal ook wel maar nu is het erger. Maar ik ben ook bang dat ik mij dingen wijsmaak. Het is toch elke maand een teleurstelling als het toch niks bleek te zijn. Ik hoop voor ons en de rest dat we een positieve test in handen mogen hebben en dat we over een aantal maanden een kleintje mogen verwelkomen
Pff herkenbaar Anak2.. Ik zit nu in de eerste ronde na miskraam dus kan niet helemaal op m'n cyclus te vertrouwen. Volgens de calculator zou ik vorige weekend m'n eisprong hebben gehad, maar gister had ik een flinke temperatuurdip waardoor ik sterk ben gaan twijfelen. Als ik gister m'n eisprong heb gehad betekend het dat ik pas bij cd 38 (8 juli) zou kunnen testen... Dat is een week later dan dat ik mezelf had voorgenomen.... Grrr ik probeer er niet zo mee bezig te zijn maar dat lukt voor geen meter.. Betrap mezelf op het checken van allerlei kwaaltjes. Naja we wachten nog maar even af. Zijn er al vroege nod'rs die al getest hebben?
Zo bizar ik ben net gewoon ongesteld geworden. Dit keer dus een korte cyclus van 25 dagen (ik rekende op 35 dagen) en een lf van maar 8 dagen. Ik had geen buikpijn, gevoelige tepels of een ' zeer' schaambeen wat ik de laatste maanden wel vooraf had. Mijn temp. was vanochtend ook nog super hoog 36,9. Het lijkt mij geen innestelingsbloeding want het was best veel rood bloed zoals bij een menstruatie. Ik ben een beetje in de war.
Esthertje helderrood maakt op.zoch niet uit maar het moet wel bij enkele inlegkruisjes blijven dan kan het nog van innesteling zijn. Die kwaaltjes zo vroeeg dat kan idd echt niet. Bij mijn dochter had ik überhaupt geenn kwaaltjes veel later pas dus daar probeer ik dan maar totaal nieet op te leetten elke ronde. Je maakt alleenmaar jezelf gek.
Mag ik hierbij? Ik ben 33 jaar. En mag vanaf 4 juni testen. Twee kids van 6 en 4 jaar. Mijn derde kindje kwam met 20 weekjes en hij kon op dit termijn niet blijven leven. Tijdens de bevalling gestorven rustig in mijn buik. Dit is in december gebeurt. We wilde nog even wachten. Hebben deze mnd gedeeltelijk veilig geklust, maar ik heb afgelopen week tijdens mijn eisprong ontzettend kramp gehad wat ik nog niet eerder zo heb ervaren. En gistermiddag kwam ik thuis en heb een uur op de bank liggen slapen. En vandaag weer terwijl de kids luidruchtig om me heen spelen en mijn man stofzuigend het huis door ging. Voel me verder prima dus ben ook niet ziek ofzo. Ineens bedacht ik me: zou ik dan toch zwanger kunnen zijn of wordt ik toch ziek over een paar dagjes . Nog een paar dagen wachten en dan weet ik het, of we een vierde kindje mogen krijgen. Eerder dan verwacht. Ik Heb korte cyclus van 26 dagen meestal.
@madaV Het zou nog kunnen, het is nu bijna niets meer en ook wat bruin bloed erbij. Bij mijn dochter had ik ook een paar dagen heel licht bloed verlies (roze, bruin) na 10 dagen. Als morgenochtend mijn temp. omlaag is weet ik genoeg. Heb vanmiddag wel een klein beetje buikpijn gehad, zelfde gevoel als bij menstruatie maar veel minder qua pijn. En kwaaltjes krijg je dacht ik ook pas na de innesteling, zou dat geen toeval geweest zijn bij jouw buurvrouw @noganoniem?
Welkom manon wat een heftig verhaal zeg. Veel.succes Esthertje idd het kan. Heb het bij mijn dochter ook gehad. Was niet veel ma toch. Idd je temp kan op dit moment veel zeggen. Ik duim voor je
Klopt een hele heftige tijd geweest maar hij heeft echt zijn pekje in ons gezin. Het is misgegaan omdat ik een hematoom had. Maar omdat mijn vorige twee zwangerschappen wel goed gingen en dit.bij.iedereen wel eens voor kon komen. Was er geen reden voor de mmm in mijn geval. Ik zou me geen zorgen hoeven te maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Lijkt me emotioneel nog heel pittig en zal ook wel angstig zijn tot ik bij 24 weken ben vanaf die grens gaan ze ingrijpen en.hulp bieden. Bij 20 weekjes laten ze het gewoon gebeuren. Heel pijnlijk om te ervaren dat je kind nog als vrucht gezien wordt en onwaardig om te leven bij dit termijn. Terwijl hij echt al helemaal af en mooi was. Je kon ook zo goed zien dat hij op zijn broer en nog veel meer op mijn man leek. Maar wil iemand mij op de nodlijst zetten of moet ik zelf kopiëren en plakken?