Die test van 12:00 vergeten we maar even, net weer donkerder https://static.afbeeldinguploaden.nl/1606/177351/tSPGsS4U.jpeg Nu ga ik echt stoppen hoor, vanavond maar even gezellig maken en verder afwachten.. Geeft wel een prettig gevoel dat er nu "iets gebeurt" ookal garandeert het natuurlijk niets
Wollie, tog fijn dat er wat gebeurd! Dat wachten kan ik altijd zo slecht tegen,vanaf waneer gaan jullie testen? Hoeveel dpo?
Ik ga morgen testen. 10 dpo. Altijd weer een spannende periode. Heb zelf wel klachtjes die ik normaal niet heb. Kleine beetjes plassen en slap straaltje, opgeblazen gevoel, soms ongiegevoel, obstipatie. Ben benieuwd...
Haha zeker Miszy heb ik dat helaas eerder ook al gehad en was toen niks 😬 Maar ziet er verder wel goed uit ☺️ Ben benieuwd!
Nee dat was geen toeval, maar misschien dat ze eerder kwaaltjes kreeg omdat ze een bbz had en het misschien sneller ingenesteld is, haar hcg waardes lagen ook extreem hoog
Haha zo 'dom' geweest om al te testen op 7/8 dpo.. Vanochtend de bovenste en ging er een beetje van uit dat hij een vals positieve tuurtest was omdat ie van z&k is (slechte verhalen over gelezen) dus ik wilde er eigenlijk nu later op de middag nog 1 doen om te bewijzen dat ie echt vals was en nu zie ik nog een x een streepje. 😵😵 hoop dat jullie hem zien omdat de kwaliteit zo achteruit gaat op zwp.. Maar ik zie ze zeker. Pffff hart in mn keel
Mama in love spannend! Succes. Morgen Voila ik zie wat hoor! Wollie top dat je nog f hebt doorgetest. Zou morgen ook nog testen je piek kan laanger zijn. En de piek is vooor je eisprong he dus als de test weer wat lichter is betekent niet dat je perse te laat bent. En mijn ei was ook dag 21 is nog netjes toch
Madame ja ben wel opgelucht nu. Ga zeker nog even doortesten en hopelijk zijn we nog op tijd vanavond want laatste keer was maandag.. Niet echt van gekomen dus.
Nou Voila ik zie streepjes hoor!!! Bij de eerste tester gelijk raak! Dat zou een mooi begin van dit nod lijstje zijn... spannend!!!
Oooh spannend !! Ik zie hem. Ik heb al eens eerder vals positief getest met zo'n z & k maar deze is duidelijk niet vals
Ja hou wel in mn achterhoofd dat het z&k testen zijn en dat ze dus misschien wel eens vals kunnen zijn. Ik zou dan wel erg veel pech hebben 2 valse testen op 1 dag dus ik probeer positief te blijven 😍 Morgen een kv kopen!!
Als ik vandaag positieve ovulatietest (op dag 23) heb hoe bereken ik dan mijn NOD? want mijn ontrekkingsbloeding was 3/6.. Of reken je dan 14 dagen nadat de ovulatietest niet meer positief is? Maar dan is mijn luteale fase toch super kort nu? Of telt zon ontrekkingsbloeding niet mee en is mijn cyclus dan bijv 38 dagen.. Snap er even niets van haha want anders heeft t eitje toch geen schijn van kans om evt te nestelen zou dat gebeuren maar mijn cyclus hoeft natuurlijk geen 28 dagen te zijn
Voila Jaah geweldig, ik ben echt positief 👶🙏🍀🎉ik blijf kaarsjes branden en duimen bidden alles 😘😍