Ik gok 2 juli, je eerste positieve test telt en dan springt ie later, welke ronde is dit? Dan zet ik je op de lijst. En welkom!
@madameV Gaat goed. Nog niks door gebroken. Wel felle steken in rechter borst sinds vanmiddag. Maar goed... kan ook menstruatie zijn. Hoe is het bij jou?
Eindelijk een positieve ovulatietest 🎉 Alleen ik kan pas morgen avond t gezellig maken aangezien mn vriend morgen zn sperma in moet leveren. Dus morgen en overmorgen t doen zou dat goed zijn of net te laat?
Zo'n 24 tot 48 uur na het begin van de piek heb je meestal eisprong, het eitje leeft dan nog 24 uur, dus ja morgenavond en de ochtend en of erna ofzo zou nog kunnen. succes!
Een eitje leeft gelooff ik maar 12 u ipv 24. Vanavond zou nog net op tijd zijn denk ik. Of nig beter vanochtend ma dat kan zeker niet ivm inleveren? Hier heeft ff eindelijk een kruis gezet. En dus zeker weten vrijdag eisprong gehad. Nu dus 4 dpo. Met een lf van 12 nod alsnog net binnen deze lijst.
Ok 12 uur dus, ik dacht 24. Ik kreeg vannacht opeens een soort krampjes in mijn baarmoeder en soms een soort steekjes. Ook rare hoofdpijn die ik eerder heb gehad toen ik 2 dagen overtijd was. Borsten worden steeds gevoeliger. Wel ondertussen een beetje slijmverlies. Zit nu op 6 dpo pff nog ruim een week wachten om te weten of ik overtijd ga. Fijn madam v dat je er toch bij bent.
Wat denken jullie van mijn kaartje? Zou die "dip" iets betekenen? Hoop dat die morgen weer omhoog schiet.. En Charley jou kaartje ziet er heeeel netjes uit!! Spannend zeg
Hier onzekerheid ten top. Net een testje gedaan maar volgens mij is het een fake tweede streepje wat ik zie. Kan niet ontdekken dat ie roze is Bekijk bijlage 505717
Hier een paar maanden terug precies hetzelfde. Twee keer verzet! Je wilt toch geen kans missen! Hopelijk krijgen jullie een positieve uitslag!