NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mama-in-love, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    Jeetje wat spannend allemaal, ik hoop het ook voor je zou dan een mooi resultaat zijn. Stom he hoe je lichaam kan reageren en vage klachten heeft...Duim voor je dat het gelukt is!
    Hier ook bruinslijm, nu al 5 dagen, wordt niet minder en ook niet meer. haha Moest even google wat een hysteroscopie is, maar hopelijk niet nodig en gewoon een extra echo ;)

2. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    hoi hoi meiden,

Wie gaan er allemaal 1 juli testen ?

Ik heb belooft om er deze maand niet te druk mee bezig te zijn maar dat werkt echt niet bij mij. Ik moet er elke dag aan denken. De ene keer denk ach het zal wel weer niet en raak ik in paniek.. waarom dan niet, zal er iets niet goed zijn.. ben ik te oud.. de timing was toch goed..?

en aan de andere kant denk ik weer van alles te voelen. lage rugpijn, moe en heel erg last van droge ogen. (ik weet niet of dat iets kan zijn of dat het gewoon pollen zijn waar ik op zich tegen moet kunnen).

ik weet het.. ik wordt ook moe van mij zelf ;) zucht. vanavond maar weer even knallen met een wedstrijd taekwondo ff mijn verstand op 0 haha

3. dunnie

dunnie Actief lid

5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Dat ermee bezig zijn ken ik maar al te goed. Het is mij een maand of 4 gelukt er minder mee bezig te zijn maar zit me nu ook weer helemaal gek te maken...

Mijn NOD is zondag....maar wil eigenlijk wel al eerder testen maar ben weer zo bang voor die ellendige teleurstelling.
    Dus eigenlijk geen antwoord op je vraag haha....Misschien test ik vrijdag met iedereen mee

4. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    verschrikkelijk he dunnie,

wachten duurt zo lang zucht vooral als je iets heel heel graag wilt.

over 3 weken ga ik naar Indonesia voor 6 weken dan heb ik afleiding genoeg ;) maar ik hoop stiekem dat het deze maand al raak is.

mijn nod is 6 juli dus moet nog even wachten.. ik denk dat ik zaterdag zo'n early test probeer.

5. dunnie

dunnie Actief lid

5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Wij zijn net terug uit Italië. Hebben dus flink kunnen klussen en ontspannen :)

@anak2 ik hoop zo dat het voor jullie nu ook gelukt is! We houden elkaar op de hoogt

6. Swee

Swee Actief lid

28 apr 2016
    369
    0
    16
    Testdrang begint nu toch wel echt de kop op te steken... is t nog niet zaterdag....

Hubbie wil ook echt pas zaterdag testen.. Dan heeft hij vrij... En hij is er van overtuigd dat t raak is...
    Zelf denk ik van niet... weinig tot geen kwaaltjes. Maar hubbie redenatie is dat dat bij onze zoon toen ook zo was hahah...

Jeetje we hebben inmiddels een flinke lijst zeg!!!
    En vrijdag en zaterdag worden spannende dagen hier alvast... Ik ga alvast duimen voor iedereen!!!

7. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haai allemaal, eventjes een vraagje ik denk zelf dat het los staat van dit onderwerp aangezien ik pas 9DPO ben maar ik ben er toch een beetje van geschrokken..😶

Ik stond daarstraks op, toen kreeg ik pijnlijke steken in mijn buik en in mijn vagina (leek wel erg laag achter schaambot) toen bleef ik even staan en toen kwam ie nog een keer, het was echt niet fijn! Ik ging even op de bank liggen, moest hoesten en toen voelde ik het weer. Nu als ik mijn buik aanspan voel ik het ook in mijn rechter lies.. iemand ervaring mee..?

Xx

8. Ice82

Ice82 Lid

28 jun 2016
    35
    0
    0
    Hey hallo!
    Ik heb dezelfde klachten, hele tijd zeurende menstruatieachtige pijn, soms rechts in mijn lies erbij.. Vanaf gisteren ook steken naar boven (richting mijn borsten en naar beneden naar mijn schaambot)
    Ik heb net maar een afspraak gemaakt bij de huisarts, vrijdag om 9.20 uur. Stiekem hoop je dat je zwanger bent maar toch denk ik dat niet omdat mijn lichaam de vorige maand echt een spelletje met me heeft gespeeld en dat was niet leuk! Ik had alle symptomen maar werd op de NOD ongesteld.. Volgens mij speelt mijn lichaam weer een spelletje met me..

9. Ice82

Ice82 Lid

28 jun 2016
    35
    0
    0
    @ zonnestraal:

Ik duim zeker maar die teleurstelling is zo groot als je ziet dat je niet zwanger bent, dit is mijn 2e ronde, 5 juli is mijn NOD...

10. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    @anak2 pfff ik snap het hoor, wachten duurt zo lang. Maar goed om afleiding te vinden, sporten werkt altijd! En Indonesia owww wat gaaf 6 weken ook, familie daar? of gewoon rondtrekken?

@Dunnie, swee en ik testen pas op zaterdag ;) maar wachten duurt altijd veel langer dan als je iets eindelijk mag. 4 maanden wel heel goed.

@swee ik heb net gekeken en het is nog steeds woensdag! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D......adem in adem uit, je kunt het!

@Mel7 hmmm klinkt niet fijn! maar ik weet dat je je lichaam ook voor de gek kan houden.

@Ice82, Ja begrijp ik dat als je iets heel graag wilt het liefst zo snel mogelijk 'krijgt', maar de natuur kan je niet forceren helaas. Hier 1e dus dan je owwww zou het... je weet het nooit.Benieuwd wat de dokter zegt.

Vriendin kwam op haar 26e helaas in mmm: clomid, pregnyl (als ik het goed typ), iui en toen ivf. Gelukkig bij de eerste rond IVF raak! wel 6 jaar later. Bizarre dat ik ondertussen dus 2 kinderen heb, maar zo ontzettend blij ben voor haar en dat ze kan genieten van een zwanger. Zo fijn dat de medici al zoveel kan! Beide zwangerschappen meegedaan voor Moeders voor Moeders. Volgens mij een kleine moeite om andere (a.s) moeders te helpen als je mee mag doen.

11. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    @Swee spannende dagen dus, nog heeel even volhouden, voor je het weet is het alweer zaterdag hoor.

12. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Pff ik heb echt enorm veel 'kwaaltjes', weet alleen niet of het een goed of slecht teken is. Veel steken onderin m'n buik/lies, sinds vandaag ook vlagen van misselijkheid, hoofdpijn en af en toe lage rugpijn. Ik heb dit in ieder geval nooit eerder gehad, herkent iemand het? Ik mag dinsdag pas testen...

13. Ice82

Ice82 Lid

28 jun 2016
    35
    0
    0
    @ zonnestraal dat klopt indd! Maar jullie gaan zaterdag al testennn!! Spannend!

14. Ice82

Ice82 Lid

28 jun 2016
    35
    0
    0
    Volgens mij heb je mijn bericht niet gelezen, ik had gereageerd

15. Ice82

Ice82 Lid

28 jun 2016
    35
    0
    0
    @ zonnestraal
    Mijn vriendin is na 16 jaar zwanger, ze heeft een behandeling gehad in Turkije, Istanbul.

16. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Gefelciteerd met je vriendin die nu zwanger is na 16 jaar echt super :D

17. Swee

Swee Actief lid

28 apr 2016
    369
    0
    16
    jeetje na 16 jaar! geduld is dan een understatement...
    Proficiat....

18. Ice82

Ice82 Lid

28 jun 2016
    35
    0
    0
    Dankjewel Babywish2016, het is nog heel pril en hopelijk gaat alles goed verlopen!
    Ondertussen wordt mijn onderbuikpijn erger.. Voel me niet lekker bah.. :(

19. Ice82

Ice82 Lid

28 jun 2016
    35
    0
    0
    Dankjewel :) geduld is een schone zaak.. En als het bestemd is komt het goed, vroeg of laat zal het gebeuren..

20. Ice82

Ice82 Lid

28 jun 2016
    35
    0
    0
    Als ik mijn urine afgeef bij de huisarts as vrijdag en ik vraag of ze ook willen kijken of ik zwanger ben.. Hoe gevoelig zal die test zijn? Iemand enig idee...? :-/ nod is as dinsdag..

Deel Deze Pagina