Hahaa dames. Al die kwaaltjes allemaal. Ik heb ze ook alle rondes en het hoeft echt nieet wat te zeggen ik had er bij mijn dochter 0.0 in de eerste weken dus heeft niks geen zin om er.zoveel op te letten Miszy wat super dat je temp weer omhoog is!
Dat is afhankelijk van welke test ze hebben. Wij meten in de praktijk vanaf 20 hcg, Kruidvat 2v5 bijv is dacht ik vanaf 50
Ja die 'zwangerschapskwaaltjes' die weten wat.... ik weet niet beter of mijn lijf houd me voor de gek. Zere borsten, misselijk, beetje buikpijn, hoofdpijn, vermoeidheid, rommelende darmen. GEK word je ervan en het gaat alles beheersen Wat duren de dagen lang zeg.
Ik zeg ook niet dat ik zwanger ben en ga er ook niet vanuit. Die kwaaltjes zeggen natuurlijk niks.. Ik ga pas zelf testen als ik niet ongesteld wordt dus kan nu wel van alles roepen maar heeft geen zin. Misschien heeft mijn buikpijn met heel wat anders te maken, ik heb ook niet aan de assistent gezegd dat ik vermoed dat ik zwanger ben.. Ik hou jullie op de hoogte
Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik zoveel honger en eetbuien! Vriend is nu naar de AH en moest al mars ijs en chocola met hazelnoten meenemen😂
Maar ben je bij de huisarts geweest vanwege buikklachten? Ik zou het gewoon zeggen. Wel iets wat er mee te maken kan hebben. Hebben ze er niet om gevraagd?
Zit zo eens even al die berichtjes te lezen. Wat zou het toch fijn zijn als je lichaam elke maand hetzelfde zou reageren, hè?! Dan zou je direct weten dat je zwanger bent, als het een maandje anders is Hier al 3 dagen bruine, roze en paarsige afscheiding. Heel af en toe een beetje bloed erbij. Weet dat ik toch wel ongesteld ga worden, maar waarom moet het dan zo lang duren! Laat maar gewoon komen! Kunnen we weer verder.
Ik heb vandaag gebeld ivm aanhoudende buikklachten onderbuik, sinds gisteren steken erbij. Steken heb ik niet vaak maar net had ik er weer 1 die was erg diep en pijnlijk! Heb een afspraak staan voor vrijdagochtend. Moest mijn ochtendurine meenemen maar zal dan ook gelijk zeggen of ze willen/kunnen kijken of ik zwanger ben. Het raarste is dat het echt niet mijn darmen zijn, ook niet mijn blaas. Het heeft echt met mijn baarmoeder te maken.. Ik voel dat gewoon. Misschien zijn mijn eierstokken ontstoken ofzo pff. Heb nog nooit zoiets gehad, ook niet dat het zo lang duurt..
Wow!! jeetje... wat onwijs mooi dat dit dan nog kan! Maar dan een ivf? of hebben ze daar andere soort behandelingen? @anak haha... nu al @Ice82 jeetje klinkt niet fijn! Zeker als je al een tijdje er last van hebt. Zal wel zeggen dat jullie bezig zijn . Dat maakt het wachten ook niet echt makkelijker voor te testen. Zelf ook gevoelige darmen, kan ook onderscheiden of het blaas, baarmoeder, darmen zijn. @Elfi hmmm irritant he! Maar het kan ook met een zwangerschap, weet ik uit ervaring. Hier a 5 dagen bruin slijm. Normaal kan 1 (soms 2) dagen van te voren hebben NOD 2 juli. nu al bijna een week. Maar weet dat het ook bij een zwangerschap kan zijn. Lekker vaag dus.. heerlijk om vrouw te zijn met al die 'klachten' en waar hebben de mannen last van hahaha
Ice ik bedoel ook niet specefiek tegen jou hoor. Heb je goed met zulke klachten dat je na de huisarts gaat. Ik bedoel meer dat kwaaltjes in het algemeen niks hoeven te betekkenen. Denk dat wij dames doordat we het graag willen er ook veel meer op letten. Maar ik had dus bij mijn dochter de eerste weken geen kwaaltjes dus ik probeer er ook maar niet meer op te letten.
Wow!! jeetje... wat onwijs mooi dat dit dan nog kan! Maar dan een ivf? of hebben ze daar andere soort behandelingen? @anak haha... nu al @Ice82 jeetje klinkt niet fijn! Zeker als je al een tijdje er last van hebt. Zal wel zeggen dat jullie bezig zijn . Dat maakt het wachten ook niet echt makkelijker voor te testen. Zelf ook gevoelige darmen, kan ook onderscheiden of het blaas, baarmoeder, darmen zijn. @Elfi hmmm irritant he! Maar het kan ook met een zwangerschap, weet ik uit ervaring. Hier a 5 dagen bruin slijm. Normaal kan 1 (soms 2) dagen van te voren hebben NOD 2 juli. nu al bijna een week. Maar weet dat het ook bij een zwangerschap kan zijn. Lekker vaag dus..
@ice en zonnestraal Ja behoorlijk irritant! Moet op zijn vroegst morgen ongesteld worden, maar nod staat op vrijdag. Denk wel dat dat gewoon gaat komen hoor! Hoop natuurlijk van niet, maar heb er geen vertrouwen in. @zonne straal Verloor je toen ook bloed dan?
Ik heb een flink pittige taekwondo training er op zitten dus macademia ijs ging er wel in haha heeft niks met symptomen te maken. Ik denk ook dat als we er teveel op letten we alles voelen en er hoop uit koesteren. Ik ga gewoon maar afwachten. Ik kom morgen nog even Alles terug lezen. Ben helemaal op. Voel op dit moment alleen nog maar al mijn spieren en verder niks haha
Misschien heb ik het gemist hoor... maar hoelang heb je hier al last van en wanneer is je nod? Succes morgen. Laat je het morgen weten?