Idd het duurt wel lang bezig dan 1e kindje. Mijn zoontje was spontaan van 6 maanden bezig. Nu 2e kindje niet dus kang bezig! Ik ben al snel moeiheid en nu lekker rust. Want mijn zoontje is wel nodig voor dutje!
Dogs waarom had je nou een ovulatie test gedaan? Charley ik duin voor je. Ben zo benieiwf wat je temp morgen doet. Wanneer spreek je eig van een dip? Mijn temp was vandaag lager als gister maar wel hoger als eergisteren
Tja lastig volgens mij gewoon daalt en stijgt. Heb best wat temperatuurkaartjes bekeken maar heb ook vaak een dip gezien van 0,1 hoor! Maar je ziet ze ook van 0,3 / 0,4. Ik denk altijd als hij maar niet blijft dalen🙈
Laat die menstruatie nou maar doorkomen hoor! Steeds meer steken en buikpijn. Nog steeds bruine en roze afscheiding. Ben er nu wel klaar mee!
@dogs Ben idd ook benieuwd naar waarom een ovulatietest. Kan je die gebruiken? Nee toch? Geen lh meer in je lichaam toch? Is er al iemand met een echte positieve zwangerschapstest? Hopelijk vult deze lijst zich snel met roze!
Ja idd het gaat altijd wel op en neer. Dat zie ik bij vorige maand ook duidelijk. Idd als.ie ma nieuwe blijft zakken maar daar zou het bij mij wel erg vroeg voor zijn. Ik dscht meer van misschien is een evt innestelingsdip bv minimaal 0.2 of 0.3 minder dan de dag ervoor ofzo
Ik ga heerlijk sushi eten vanavond zolang het nog kan voorlopig. De zalm ga ik zo missen zodra ik ooit zwanger ben haha
Ah dat zou inderdaad balen zijn. Ik zou nog een paar dagen wachten met testen. Wie weet loopt deze dan op, je was ook wel een beetje vroeg. Als je zwanger wilt worden voe je van alles, heel herkenbaar. hoop echt dat de symptomen van de zwangerschap zal zijn. Nogmaals ik duim voor je. Ik denk dat mijn menstruatie er aan komt. Voelt precies zoals ik menstrueer.
Heb het even opgezocht maar ze zeggen overal Gewoon een dip. Niet specifiek hoeveel. En innesteling is gemiddeld pas 9dpo! Ik dacht veel eerder. Maar ergens tussen dag 7 en 12 dus. logisch dat sommige vrouwen nog niet positief testen op 9 dpo!
Ben jij al aan t aftellen inmiddels? Haha spannend he.. Ik krijg nog steeds de zenuwen als ik eraan denk dat t wel eens raak kan zijn
Ik heb trouwens nog iets van 40 ovulatietesten over. Ze zijn merkloos & uit China maar werken wel. Door de Pregnyl heb ik er niks meer aan. Als iemand ze wilt stuur maar PB!
Eindelijk weer eens positief nieuws gekregen. Uitslag gekregen van de spermatest het was zo drastisch verbeterd dat de arts het bijna niet geloofde. Hij wilde ook weten waardoor het was gekomen. De arts ging nu alles uitzoeken over Condensyl hoe dat zo positief kan werken. Wij zijn super blij 😊😊
Wow wat goed!! Hoeveel tijd zat er tussen de metingen? Weet je ook de cijfertjes toevallig? En hij heeft alleen Condensyl gebruikt?