Ja klopt maar duurde niet lang.. gelukkig maar hahha kan ik ook weer verder. Op dat beurse gevoel na heb ik verder altijd weinig klachten gelukkig
Hahaha dat is idd weer een voordeel. Bij moest ik vandaag na 1,5 uur tampon verwisselen omdat ik anders doorlekte. Nu gelukkig iets beter. De pijn mijn litteken keizersnede blijft wel. Vreemd.
Voor de dames die zichzelf op de lijst zetten: check even of er nog meer dames op de lijst willen, want zo vallen deze dames buiten de boot en komen dan niet op de lijst te staan. Dank u
Helloooo, mag ik met jullie meekletsen? Ik denk dat mijn NOD 4 juli is, dit kan misschien nog wisselen! 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (?) - MMM
💙💖 NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016 💖💙 1. (3) cisuM - 23 jaar - eerste kindje - ronde 7 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - 7e ronde MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 3 na mk 2. (1) mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 26 - MMM 3. (4) Voila - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 18 MMM Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 3 Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 3 4. (2) Kimm17 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 11 Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (?) - MMM 5. (3) Mama-in-love - ? jaar - vierde kindje - ronde ? MMM Fortunae - 28 jaar - derde kindje - rondje 3 Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 3 6. (0) 7. (1) Water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 13 MMM Datumloos. (0) Totaal: 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ben zó woesttt! Heb gebelt om een HSG afspraak in te plannen, wat alleen op cyclusdag 8/9/10 van je cyclus kon (volgens telefoniste). Alle dagen zijn bezet en op dag 11 was er een plek vrij maar dat is volgens hun al te laat! Terwijl mn gynaecoloog zei dat het juist tussen dag 8 en 11 moest.. Weer een ronde voor niks en zit al in ronde 18. Heb nu al geen hoop meer in deze ronde. Kan wel janken als een gek nu
Hallo dames, Zou iemand zo lief willen zijn om mij op de lijst te zetten? Swee, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (2 na mk) Ik zie een paar bekende namen voorbij komen! Succes allemaal deze ronde! Hoop dat ik veel mag feliciteren deze ronde
Hoihoii allemaal! Vannacht duiveltjes gekregen, dus ik hoop dat ik me hier mag aansluiten! Zou iemand mij er misschien op kunnen zetten, ik zit namelijk op mijn telefoon hahaha! Ik ga uit van mijn langste cyclus, dan zou mijn NOD niet later moeten zijn dan 3 juli! Mel7, 20 jaar, 1e kindje, ronde 4 Alvast bedankt en iedereen veeeel succes deze ronde!
Meen je niet?! Wat k**! Ik moet ook een hsg afspraak maken vandaag of morgen. Bij mij zeide ze zelfs tussen dag 7 en 12! Aan gezien m'n eisprong door middel van clomid pas op dag 17 valt zou ik nog later kunnen ook. Snap dat je nu kan janken! misschien terug bellen wn vragen of ze jou bellen als er plek vrij komt..?
💙💖 NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016 💖💙 1. (4) cisuM - 23 jaar - eerste kindje - ronde 7 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - 7e ronde MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 3 na mk Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 21MMM 2. (1) mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 26 - MMM 3. (4) Voila - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 18 MMM Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 3 Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 3 4. (2) Kimm17 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 11 Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (?) - MMM 5. (3) Mama-in-love - ? jaar - vierde kindje - ronde ? MMM Fortunae - 28 jaar - derde kindje - rondje 3 Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 3 6. (0) 7. (1) Water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 13 MMM Datumloos. (0) Totaal: 15 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Heb mezelf ook weer op de lijst gezet.. Alweer iui 4 nu.. Zal waarschijnlijk niet veel reageren, maar wil me zelf ook ooit is een x op roze zien gaan
Heb gevraagd of ze me willen bellen als iemand toevallig afbelt, maar de kans is heel klein zei ze.. Pff ik zou eventueel ook op dag 7 kunnen maar dan moet ik echt niet bloeien zei ze. Ook geen bruine afscheiding. Ik zei dat ik op dag 6/7 alleen maar drupjes bruinverlies had, en zelfs dat mocht niet. Vind het echt heel vreemd. Jij in ieder geval succes wees op tijd met een afspraak inplannen! Ik was net te laat want net voor mij had al iemand gebelt voor cd10..
Hé wat k*t zeg, snap zo goed dat je daarvan baalt. Heb je al geprobeerd om op je strepen te staan? Dan zeg je gewoon dat de gyn dat gezegd heeft en dat je die dus wilt spreken
He wat een balen zeg dat snap ik bah. Zou idd.ook op je strepen gaan staan en of er echt niks mogelijk is. Of een afspraak maken op dag 7 en dat je afbeld als.je nog.bloedverlies hebt?
Wat kl*te vleermuisjesss dat je dan niet terecht kan! Kan me heel goed voorstellen dat je boos en teleurgesteld bent! Hoop voor je dat je alsnog terecht kunt!
Bagger zeg! Stom dat ze geen tijd hebben. Dan komt de gyn lekker wat eerder of blijft tie iets langer!
💙💖 NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016 💖💙 1. (4) cisuM - 23 jaar - eerste kindje - ronde 7 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - 7e ronde MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 3 na mk Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 21MMM 2. (2) mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 26 - MMM Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (2 na mk) 3. (5) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 Vleermuisjesss - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Iset - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Susan86 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mel7 - 20 jaar - 1e kindje - ronde 4 4. (2) Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 11 Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (?) - MMM 5. (3) Mama-in-love - ? jaar - vierde kindje - ronde ? MMM Fortunae - 28 jaar - derde kindje - rondje 3 Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 3 6. (0) 7. (1) Water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 13 MMM Datumloos. (0) Totaal: 17 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)