NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016

Discussion in 'NOD forum' started by Mama-in-love, May 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38
    Doe ik zonnestraal, dankje :)!

2. Charley7

Charley7 Actief lid

Jan 2, 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Haha geeft helemaal niet. Ik had in het begin een lijst met afkortingen ernaast 🤓😂😂

3. Charley7

Charley7 Actief lid

Jan 2, 2016
    234
    0
    0
    Breda
    @ anak gefeliciteerd!! 😄😄 ik bewaar CB voor zondag wil alleen nog met Kruidvat testen

4. Iset

Iset Actief lid

May 27, 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zondag is mijn NOD, tenminste daar ga ik vanuit. Heb een gemiddelde genomen van de laatste 3 maanden. Nu bloed ik weer niet, maar goed dat kan straks weer komen natuurlijk. Heb getest met action zw test.

5. Iset

Iset Actief lid

May 27, 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja vanochtend. Heb al paar dagen bruin verlies, gisteren wat rood, vannochtend roze en nu ff niks. Zal straks wel weer komen.:( zondag NOD

6. Charley7

Charley7 Actief lid

Jan 2, 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Is nog wel vroeg om te testen😕 Hopen dat het bloed wegblijft 😘 Duim voor je🙏

7. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38
    Ik heb al 4x geplast in een kwartier hahaha hellup

8. Ice82

Ice82 Lid

Jun 28, 2016
    35
    0
    0
    Net terug vd huisarts, urine was goed, ze heeft me onderzocht en alles was goed (darmen enzo) en ze heeft toch een zwangerschapstest gedaan en natuurlijk NEGATIEF! Wel lief dat ze het heeft gedaan. Maar het kon ook nog te vroeg zijn zei ze, ik kon alsnog zwanger zijn en dan zijn mijn onderbuikpijnklachten te verklaren. Anders na mijn ongesteldheid volgende week terugkomen als de pijn niet weg is maar eerlijk gezegd ga ik er niet van uit dat ik zwanger ben.. Zo oneerlijk als je hoort dat mensen met een one night stand zwanger kunnen worden. En moet je ons dan allemaal zien..

9. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83
    Meiden ik ben nog niet overtuigt hoor.. Wil eerst een knaltest zien voor ik het wil geloven 😉ik voel me wel anders.. Maar ik vind de lijntjes nog niet erg duidelijk.. Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit zo'n lijntje van zw en k heb gehad ? Kan het nu nog vals positief zijn?

Ik heb wel erg een druk/ongie gevoel vandaag en mijn borsten voelem een beetje aanwezig maar pijn doen ze niet. Plassen moet ik de hele week al veel meer. En heb echt lage rugpijn alsof er van de zijkanten aan wordt getrokken zeg maar

10. Elfi

Elfi Bekend lid

Dec 17, 2014
    551
    65
    28
    Charley en Anak gefeliciteerd!! Super fijn! Oplopen gaan ze vast wel.

Ik heb sinds gister middag helemaal geen afscheiding meer. Oo geen wit ofzo. Wel buikpijn.
    Zal wel stilte voor de storm zijn...
    Heb vandaag mijn nod. Wacht het lekker af.
    Vind het zonde om een test te doen 😉

11. Mel7

Mel7 Bekend lid

Apr 12, 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Net klein beetje rood gespot :( :( ik mag op rood helaas!!! Iedereen veel succes!!

12. Proudd

Proudd Nieuw lid

Jun 17, 2016
    1
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hi Dames, ik ben nieuw hier. Hoop dat ik ook mag meeschrijven?

22 juni positieve ovulatietest goed geklust rond die periode. Sindsdien last van menstrautie pijn steken in onderbuik, heb nu gevoelige tepels vroeg vanmorgen vervelende honger gevoel.. zit nu 5 dagen voor nod moet 6 juli ong worden.

13. Ice82

Ice82 Lid

Jun 28, 2016
    35
    0
    0
    Proud welkom en veel succes!
    Die kwaaltjes kennen we allemaal, zegt niks maar hoop voor je dat je zwanger bent! Mijn nod is 5 juli..

14. Swee

Swee Actief lid

Apr 28, 2016
    369
    0
    16
    Ik ben aan t denken om misschien volgende ronde toch ovulatie test te proberen. Welke raden jullie mij aan??? Die betrouwbaar zijn en duidelijk?

15. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38

Ik gebruik de action testen, vind die fijn en duidelijk, en ze zijn goedkoop.

16. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

Feb 10, 2016
    2,513
    1,989
    113
    Ik had ovulatietesten gekocht op ebay 30 stuks plus 5 zwangerschapstesten voor 8 euro en ze werken echt super fijn. Had nog nooit een knaltest gehad en bij deze wel 😊
    One Step® 30 Ovulation - Fertility Tests + 5 Pregnancy Urine Testing Kits | eBay

17. Charley7

Charley7 Actief lid

Jan 2, 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Ik gebruik action testen en deze ronde had ik clearblue. Een doosje met 20 stuks €35 euro incl verzenden. Heb ik er nu nog wel 10 over want je kan er 2 maanden mee doen. Rond de verwachte eisprong deed ik dan in de ochtend met CB want deze mogen wel met ochtendurine en in de avond met action😀. Daarna word het ook weer goedkoper want dan hoef je de teststick zelf niet meer te kopen alleen de testjes haha snap je het nog.
    Al hoop je natuurlijk elke maand dat het niet meer nodig is🙏❤️

18. Swee

Swee Actief lid

Apr 28, 2016
    369
    0
    16
    Na 3 x gelezen te hebben snap ik het Charley hahaha.. je
    Bedoeld na een een tijdje zijn de action testen alleen genoeg ? Toch?

19. Susan86

Susan86 Actief lid

Apr 6, 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed Kimm17! Fijn dat je vriend minder biertjes is gaan drinken. Mijn man gelooft er niet in dat het invloed kan hebben helaas

Balen mama-in-love, Swee en Mel7!

Wauw charley7, vindt hem wel duidelijk hoor! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!

Spannend Anak2!

@Swee, ik gebruik ook de testen van de action.

20. Susan86

Susan86 Actief lid

Apr 6, 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het gevoel dat me eisprong er eindelijk aan zit te komen, zit nu alweer op cd 27...

Share This Page