NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mama-in-love, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zonnestraal! Hoop dat ze mooi op gaan lopen!

Balen Voila!

Gefeliciteerd Jallou!

Denk dan eerder de 30ste tijdens de dip Miszy! Zou morgen of overmorgen opnieuw een testje wagen ;)

2. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    De 29ste is de dip toch? Of is de innesteling als de temp weer is gestegen?

3. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Ik mag op rood keurige cyclus van 28 dagen met een lf van 12 dagen terwijl ik nog borstvoeding geeft. Dus geen klagen hier en ook geen teleurstelling. Wist namelijk dat ik niet zwanger kon zijn deze ronde. Volgende ronde doe ik voor het echie mee😉

Hopelijk een hele roze lijst verder na al dat rood.

Zonnestraal en charly gefeliciteerd alvast.
    Blijf lekker meelezen voor nu om te kijken wat de lijst gaat doen.

4. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Miszy geen antwoord op je vraag geen kaas gegeten van de temperatuur kaartjes

5. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Zally hopelijk de volgende ronde een succesronde!

En Miszy ik weet daar helaas ook niets vanaf :(

6. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Miszy jij hebt t denk ik over je 29ste cyclus dag en Susan over 30 juni, de datum. Maar jullie hebben het beide over dezelfde dip denk ik.

7. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ik had net bij het afvegen roze afscheiding een beetje. Ik ben altijd netjes 28 dagen dit kan toch geen innesteling meer zijn toch ? Voor menstruatie is het nog vroeg denk ik en dat begint altijd met bruin. Ik snap er niks meer van :(

8. Charley7

Charley7 Actief lid

2 jan 2016
    234
    0
    0
    Breda
    @ Miszy, innesteling was dan 29ste zou morgen gewoon weer testen t zou goed kunnen! 😀😀 duim voor je🙏 Kijken of je temp nu mooi hoog blijft.

9. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    @ Jallou gefeliciteerd!!
    @ voila, jeetje das tuk!
    @ Miszy, ik heb geen verstand van innestelling en schema's, maar ik zou morgen of overmorgen. Las net dat HCG waarden tussen de 40 -70 uur. verdubbeld. HCG-waarden Ik denk nu, aangezien een licht streepje vanochtend,maar maandag ochtend testen -grappig nu dat als nu naar de test kijkt echt een streepje zie haha licht roze maar ja die telt niet-. weer zo'n 40 uur verder.

@ Zally balen... succes met de volgende ronde.

@anak ik ook niet van mijn lichaam... blijft even spannend ;)

@susan ja dank je. Ik hoop ook dat het maandag echt een duidelijke streep is anders weet ik genoeg, dan ben ik wel overtijd geweest. 3 dagen. Voorheen 29/30 dagen. Maandag 32..

Hier vanavond feest van mijn schoonbroer wordt 40 genoeg afleiding en de bob maar even ;)

10. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Hoe is jullie afscheiding na de eisprong tot menstruatie..? Ik blijf er veel last van houden, het is eigenlijk altijd wel "'nat" daarbinnen (sorry)

11. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Heb ik ook wollige, altijd een natte bedoeling. Geen peil op te trekken hier.

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Balen zeg anak. Gelukkig zie je het niet somber in met je pendel voor september!

Oh charley geweldig nu al met zon wekeb indicator. Ik wil ook haha

Voila jammer zeg toch helaas niet. Xx en succes de volgende ronde

Clueless jij ook dikke knuffel

Gefeliciteerd jallou stond je ook op de lijst

Csods geeb probleem hoor je kunt me alles vragen haha. Volgens mij had ij bij mijn dochter 7dpo innestelingsbloed en 9dpo positief getest. Ik heb best vaak allerlei kwaaltjes. Maar had ik vorige ronde ook dus helaas zegt ook dat niks

Miszy het zou idd kunnen! Al had ik vorige cyclussen slijm net voor nod dus ook dat is mogelijk morgen testje?

Zally succes dee volgende eerste echte ronde!

Wollie ik had vorige ronde afscheiding voor mijn ei en paar dagen voor mijn nod. Nu had ik afscheiding vanaf net voor ei tot gisteren (7dpo ) dus weet niet wat dat in houdt. Sommige hebben het altijd. Denk dat je, zeker gezien het je eerste ronde is, niet teveel.overal.op moet letten want alles kan wat betekenen maar hoeft ook helemaal niks te ziijn helaas

Ik vind het wel spannend morgen wat mijn temp gaat doen. Het is nog te vroeg om ongesteld te worden, morgen 9dpo maar had vandaag wel een heel erge dip. Ook heb ik continue allerlei kwaaltjes en vandaag ook voor t eerst zon vieze bloed smaak in mijn mond. Ma goed al die kwaaltjes kan ik wel opsommen ma zegt toch niks want sommige heb ik elke maand als je dr op let haha

Nog testers morgen?

13. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt! Sorry, zat verkeerd te kijken ;)
    Ik had ergens gelezen dat je vanaf 3 dagen na de innesteling positief kan testen met een gevoelige test, dus zou morgen proberen nogmaals te testen.

14. Charley7

Charley7 Actief lid

2 jan 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Ik had 9dpo innesteling zie kaartje en 2 dagen later positieve test☺️ Dit was met test die meet vanaf 20 IU/L. De andere testen zijn meestal 25 of 50.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      42,6 KB
      Weergaven:
      4
  15. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anak2 zou een late ei en innesteling kunnen zijn maar helaas ook begin van ongi. Ik heb meestal 1 of 2 dagen voor me ongi wat roze verlies.

Mooi kaartje Charley7! Met een gevoelige test kan je dus al 2 dagen na innesteling testen, is wel snel dan :)

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Zou dat er ook aan liggen hoe lang je lf is? Of maakt dat niks uit

17. Charley7

Charley7 Actief lid

2 jan 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Nou ik denk het niet. Ligt er misschien meer aan hoeveel hcg je lichaam gaat aanmaken want dat is bij iedere vrouw anders. Maar je lichaam gaat pas hcg aanmaken na innesteling en als je uitgaat van elke (+/-) 40 uur verdubbeling klopt dat wel redelijk dan☺️
    Dus is niet echt snel meer gewoon logisch dat je dan al
    Een positieve test kan hebben. Nou je ziet het 2 dagen later zelfs gewoon CB test met uitslag 1-2 weken :)

18. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik mag op rood. Had hoopvolle symptomen, maar helaas. Op naar de volgende ronde.

Dames op rood, dikke knuffel. Dames op roze, van harte gefeliciteerd. Dames op het wachtbankje, hopelijk veel roze.

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Iset dikke knuff

20. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ik had met m'n zoontje op 9 dpo een innestelingsdip en toen pas op 14 dpo savonds licht positief getest met kV 2v5. Lf is 14.
    Elke vrouw is weer anders.

Deel Deze Pagina