Spannend zonnestraal! Hoop dat ze mooi op gaan lopen! Balen Voila! Gefeliciteerd Jallou! Denk dan eerder de 30ste tijdens de dip Miszy! Zou morgen of overmorgen opnieuw een testje wagen
Ik mag op rood keurige cyclus van 28 dagen met een lf van 12 dagen terwijl ik nog borstvoeding geeft. Dus geen klagen hier en ook geen teleurstelling. Wist namelijk dat ik niet zwanger kon zijn deze ronde. Volgende ronde doe ik voor het echie mee😉 Hopelijk een hele roze lijst verder na al dat rood. Zonnestraal en charly gefeliciteerd alvast. Blijf lekker meelezen voor nu om te kijken wat de lijst gaat doen.
Miszy jij hebt t denk ik over je 29ste cyclus dag en Susan over 30 juni, de datum. Maar jullie hebben het beide over dezelfde dip denk ik.
Ik had net bij het afvegen roze afscheiding een beetje. Ik ben altijd netjes 28 dagen dit kan toch geen innesteling meer zijn toch ? Voor menstruatie is het nog vroeg denk ik en dat begint altijd met bruin. Ik snap er niks meer van
@ Miszy, innesteling was dan 29ste zou morgen gewoon weer testen t zou goed kunnen! 😀😀 duim voor je🙏 Kijken of je temp nu mooi hoog blijft.
@ Jallou gefeliciteerd!! @ voila, jeetje das tuk! @ Miszy, ik heb geen verstand van innestelling en schema's, maar ik zou morgen of overmorgen. Las net dat HCG waarden tussen de 40 -70 uur. verdubbeld. HCG-waarden Ik denk nu, aangezien een licht streepje vanochtend,maar maandag ochtend testen -grappig nu dat als nu naar de test kijkt echt een streepje zie haha licht roze maar ja die telt niet-. weer zo'n 40 uur verder. @ Zally balen... succes met de volgende ronde. @anak ik ook niet van mijn lichaam... blijft even spannend @susan ja dank je. Ik hoop ook dat het maandag echt een duidelijke streep is anders weet ik genoeg, dan ben ik wel overtijd geweest. 3 dagen. Voorheen 29/30 dagen. Maandag 32.. Hier vanavond feest van mijn schoonbroer wordt 40 genoeg afleiding en de bob maar even
Hoe is jullie afscheiding na de eisprong tot menstruatie..? Ik blijf er veel last van houden, het is eigenlijk altijd wel "'nat" daarbinnen (sorry)
Balen zeg anak. Gelukkig zie je het niet somber in met je pendel voor september! Oh charley geweldig nu al met zon wekeb indicator. Ik wil ook haha Voila jammer zeg toch helaas niet. Xx en succes de volgende ronde Clueless jij ook dikke knuffel Gefeliciteerd jallou stond je ook op de lijst Csods geeb probleem hoor je kunt me alles vragen haha. Volgens mij had ij bij mijn dochter 7dpo innestelingsbloed en 9dpo positief getest. Ik heb best vaak allerlei kwaaltjes. Maar had ik vorige ronde ook dus helaas zegt ook dat niks Miszy het zou idd kunnen! Al had ik vorige cyclussen slijm net voor nod dus ook dat is mogelijk morgen testje? Zally succes dee volgende eerste echte ronde! Wollie ik had vorige ronde afscheiding voor mijn ei en paar dagen voor mijn nod. Nu had ik afscheiding vanaf net voor ei tot gisteren (7dpo ) dus weet niet wat dat in houdt. Sommige hebben het altijd. Denk dat je, zeker gezien het je eerste ronde is, niet teveel.overal.op moet letten want alles kan wat betekenen maar hoeft ook helemaal niks te ziijn helaas Ik vind het wel spannend morgen wat mijn temp gaat doen. Het is nog te vroeg om ongesteld te worden, morgen 9dpo maar had vandaag wel een heel erge dip. Ook heb ik continue allerlei kwaaltjes en vandaag ook voor t eerst zon vieze bloed smaak in mijn mond. Ma goed al die kwaaltjes kan ik wel opsommen ma zegt toch niks want sommige heb ik elke maand als je dr op let haha Nog testers morgen?
Klopt! Sorry, zat verkeerd te kijken Ik had ergens gelezen dat je vanaf 3 dagen na de innesteling positief kan testen met een gevoelige test, dus zou morgen proberen nogmaals te testen.
Ik had 9dpo innesteling zie kaartje en 2 dagen later positieve test☺️ Dit was met test die meet vanaf 20 IU/L. De andere testen zijn meestal 25 of 50.
@Anak2 zou een late ei en innesteling kunnen zijn maar helaas ook begin van ongi. Ik heb meestal 1 of 2 dagen voor me ongi wat roze verlies. Mooi kaartje Charley7! Met een gevoelige test kan je dus al 2 dagen na innesteling testen, is wel snel dan
Nou ik denk het niet. Ligt er misschien meer aan hoeveel hcg je lichaam gaat aanmaken want dat is bij iedere vrouw anders. Maar je lichaam gaat pas hcg aanmaken na innesteling en als je uitgaat van elke (+/-) 40 uur verdubbeling klopt dat wel redelijk dan☺️ Dus is niet echt snel meer gewoon logisch dat je dan al Een positieve test kan hebben. Nou je ziet het 2 dagen later zelfs gewoon CB test met uitslag 1-2 weken
Ik mag op rood. Had hoopvolle symptomen, maar helaas. Op naar de volgende ronde. Dames op rood, dikke knuffel. Dames op roze, van harte gefeliciteerd. Dames op het wachtbankje, hopelijk veel roze.
Ik had met m'n zoontje op 9 dpo een innestelingsdip en toen pas op 14 dpo savonds licht positief getest met kV 2v5. Lf is 14. Elke vrouw is weer anders.