NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016

Discussion in 'NOD forum' started by Mama-in-love, May 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38
    #1061 Wollie92, Jul 5, 2016
    Last edited: Jul 5, 2016
    Is mijn luteale fase deze maand dan gewoon heel kort geweest aangezien ik 26/6 pas positieve ovu test had en vandaag ongesteld geworden ben?

Als mijn menstruaties voortaan zo zijn zonder pil ben ik trouwens heel blij.. 0,0 migraine (met pil altijd al een week ervoor hevige aanvallen) en met pil zwaar chagrijnig tijdens de ongesteldheid en ervoor. Ben juist heel vrolijk nu haha, alleen moe

2. heidime

heidime Lid

Feb 28, 2016
    42
    2
    8
    NULL
    NULL
    Hee!!

Ik ben nog niet ongi..
    Maar dat heb ik vaker gehad dat ik zomaar een paar dagen later ongi werd.. morgen een testje doen dan weet ik het zeker..

Ik ben zo benieuwd wat de klachten zijn van de meiden die nu net zwanger zijn.

Xx

3. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Wollie geen id misschien van het ontpillen ik zou er iig niet vanuit gaan dat het elke ronde zo is.

Ik vond ze van kv totaal niet fijn. Heb ze altijd van zwanger en kids. Zijn ook niet van die grote gevallen ook wel fijn vind ik zelf

4. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

Jan 3, 2014
    466
    95
    28
    @dinnen dat is wel herl tuk zo! Niet ongi en ook geen positieve test. Al vaker een langerbcyclus gehad? De ronde voor mijn 2e dochter ben ik 1 week overtijd en altijd 29/30 dagen... Zo frusterend toen. HA geweest. Aangezien ik alttijd stipt was. bloedtest gedaan en je raad het al. Toen ik voor uitslag mocht belen werd ik het. maar die week duurde zo lang.

@fortunea ooh jammer zeg maar nog niet ongi?

@jgr jeeh fijn! Dat ziet er goed uit... Ik ga morgen nog een nieuwe halen, kijken of het echt goed opgelopen is. Donderdag testen ofzo. Dan zitten er 3 dagen tussen.:D

@wollie he jammer balen zeg! Maar fijn dat je toch de positieve kant ervan ziet. Zonder klachten die je daarvoor had.

@saar24 geen verstand, maar de meiden hier kunnen je vast helpen.

@ clueless balen!!!

@heidemi ja klachten, ik heb tot nod bruinslijm gehad, steken in mijn onderbuik en trekkend gevoel in lies. soms hoofdpijn. Ook klachten die je kan verwachten met een ongi... Lekker vaag dus..;)
    Maar spannend,! Ben benieuwd morgen...

5. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Mijn lf was de laatste keer ook maar 8 dagen en tijdens pil gebruik had ik ook vaak 1-2 dagen last van migraine de eerste dagen van mijn menstruatie. Mocht ik zwanger raken dan ga ik daarna ook zeker niet meer aan de pil.

6. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38

Nou ik ook niet wat een verschil zeg! Kon zelfs met paracetamol af de dagen dat ik wat hoofdpijn had

7. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

Feb 10, 2016
    2,513
    1,989
    113
    Balen zeg dames die allemaal op rood staan :(
    We hadden toch wel meer roze verwacht zeg..

Ik heb me toch vreet zin haha 😂 wil alleen maar eten en snoepen het houd niet op.
    En verder voel ik nog niet echt iets. Wel al gevoelige tepels maar dat heb ik bijna elke maand nog wel

8. Ice82

Ice82 Lid

Jun 28, 2016
    35
    0
    0
    :( jammer... :(

9. Dennen

Dennen Lid

Dec 3, 2015
    78
    1
    8
    NULL
    NULL
    Nee zonnestraal, ik heb normaal nooit een langere cyclus.. Altijd precies 29 dagen, 1x 32 dagen en nu ga ik al bijna dag 33 in.. ( zie mijn onderschrift)..

Hor lang duurt het voordat je de uitleg van de bloedtest van de huisarts heb? Ik zie het ook gebeuren dat ik precies ongesteld wordt als de uitslag van de bloedtest komt...

Mijn man is er trouwens heel relaxt onder, maar ik word wel nieuwsgierig nu....;)

10. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Spannend zeg..

11. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Eindelijk vandaag de nod, maar wat zal dit een lange dag worden. Wat wel raar is is dat ik nog gewoon slijmverlies heb terwijl ik normaal zo'n 2 dagen voor de nod droog ben (sorry voor de details). Ik wacht het af. 2 dagen geleden hevige menstruatiekram gehad en toen dacht ik dat het doorgebroken zou zijn maar eenmaal op het toilet was er niks te zien. Verder voel ik me nog steeds niet anders dan normaal. Borsten zijn nog steeds gevoelig maar niet meer dan kort na de eisprong. Ik kan mezelf nu wel weer gek gaan maken door naar die symptomen te gaan kijken maar zal gewoon rustig af moeten wachten hoe ik deze dag doorkomen, wel of niet ongesteld worden. Wel spannend. Meiden op rood sterkte en succes met de volgende ronde. Vind dat er wel erg veel rood is. Jammer

12. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38
    💙💖NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016💖💙
    1. (7)
    TJS- 25 jaar - 2e kindje - ronde 1
    cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 7
    Charley7 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 7
    Clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM
    Mama-in-love - ? jaar - 4e kindje - ronde ?MMM
    Esthertie - 33 jaar -2e kindje- ronde 1
    Elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 MMM

2. (4)
    mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 26 MMM
    Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (2 na mk)
    dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 25
    Zonne straal -32 jaar - 3e kindje -ronde 1

3. (5)
    Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Iset - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Mel7 - 20 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Jgr - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk
    Lissy1986 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 12

4. (6)
    Vleermuisjesss - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM
    Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 11
    Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (?) - MMM
    Zally - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1
    Bella28- 29 jaar - 2e kindje - ronde 22MMM
    Lalalamanon - 33 jaar - 4e kindje - ronde1

5. (6)
    Fortunae - 28 jaar - 3e kindje - rondje 3
    Jolanda1986 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Mariekerox 34 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2 na bbz)
    Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6
    Morgenzon - 28 jaar - 5e kindje - ronde 9 (5 na mk)
    Loeselein - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5

6. (4)
    Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Nog Anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 9
    Anak2 - 38 jaar- 2e kindje - ronde 5
    Clueless01 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Csods - 21 jaar - 1e kindje - ronde 1

7. (6)
    Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 13 MMM
    Woepie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 16 (9 na mk)
    Skippy87 - 29 jaar - 2e kindje - 9e ronde (3 na mk) - MMM
    MadameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk
    julia80 - 3e kindje - 35 jaar - 2e ronde

saar24 - 3e kindje - 31jaar - 2de ronde na mk
    Datumloos. (4)
    Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 14
    Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Susan86 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Ice 82 - 33 jaar, 1e kind, 2e ronde

Totaal:43

Wachtbankje (16),Zwanger (4), Ongesteld (18), MMM (8), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

13. heidime

heidime Lid

Feb 28, 2016
    42
    2
    8
    NULL
    NULL
    @noganoniem spannend hoor. Succes vandaag.
    Ik heb negatief getest dus er zal een deze dagen wel weer wat doorbreken vrees ik.

Succes nog voor alle wachtende.

Xx

14. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Echt weinig zwangeren deze lijst. Dames op rood dikke knuffel. Mijn nod is morgen. Mijn temp is nog hoog maaar ging de laatste 2 rondes ook echt pas op cd 1 omlaag. Heb 10dpo negatief getest dus verwacht het wel en anders test ik van t weekend ofzo opnieuw.

15. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38
    Madame spannend nog even!

Idd weinig roze op deze lijst :(

Het bloeden heeft flink doorgezet.. En auw buikpijn. Is dan gisteren mijn eerste cyclusdag of vandaag? Had gisteren wat oud bloed met helderrood en vandaag echt hevig vloeien.

16. Nog anoniem

Balen meid, als je gisteren al bloed verloor was gisteren je eerste cyclus dag.

@Heidi, geen bloed geeft nog moed meid, kan zijn dat je te vroeg getest hebt.

Ik heb sinds vannacht wel lichte menstruatiekramp, heb al tientallen keren op de wc gezeten haha. Dadelijk maar gaan slapen (heb nachtdienst gehad). Hopelijk word ik vandaag niet ongesteld, als dat zo is kan ik morgen testen, of misschien zelfs beter als ik dat vrijdag pas zou doen als ik dan nog niet ongesteld ben. Heb na nachtdiensten meestal niet zo'n goede urine als ik opsta. Ben benieuwd

17. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Ladies, ik mag ook op rood helaas. Hopelijk nog een hoop roze hier op t laatste moment! Succes

18. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

Jul 6, 2014
    1,263
    119
    63
    Inderdaad veel rood. Hier nog niks. Zal wel een nog langere cyclus worden. Hoop dan toch onder de 40 dagen te blijven. Zodat ik niet op vakantie (in september) ongesteld ben. Is altijd zo suf.

19. Nog anoniem

He verdorie, succes met de volgende ronde

Fortunae voor jou ook nog spannend dus. Had jij al getest of nog niet? Zijn zoveel berichten voorbij gekomen dat ik het ff niet meereageer bij kan houden wie wel of niet heeft getest.

20. Jgr

Jgr Lid

Jun 1, 2016
    88
    26
    18
    jeetje wat veel rood hier zeg... Erg jammer! Had graag met meerdere het geluk willen delen. Hier gaat het goed, m'n borsten doen echt zeer en nu zo na het ontbijt ook behoorlijk misselijk. Maarja hoort erbij geloof ik. De testen lopen goed op, dat geeft wel houvast... maar vind het echt spannend, de vorige keer is het op cyclusdag 38 mis gegaan en dat is a.s zaterdag... als we die dag maar gehad hebben, dan nog geen garanties maar toch voor het idee.. De test was vanochtend wel donkerder dan dat ooit geweest is.. Fingers crossed

Share This Page