NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mama-in-love, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Komt vast goed! Ik heb vertrouwen in alle roze dames!

E
    @nog anoniem; gisteren getest, maar die was heel wit. Maar goed, in feite zegt dat niks. Ik heb namelijk een lf van 10 dagen. Dus alles voor nod is lastig testen en ik weet niet wanneer mijn ei is geweest, als ik al een ei heb gehad. Het schijnt dat bij cyclussen langer dan 40 dagen je geen ei kan hebben gehad.

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Fortunae dat is sowieso niet waar. Het kab zijn dat je geen ei hebt ma niet sowieso. De cyclus voor mijn dochter waren extreem lang en de cyclus dat ik zwanger werd zou 29 zijn.

Blijft dus nog spannend voor jou

Charlley hoe is het met je?

3. saar24

saar24 Actief lid

30 jun 2008
    205
    2
    18
    belgie
    ik lees dit nu pas. ik heb zelf eens even wat gelezen hier en ik heb er besteld bij zwanger en kids. ik ben eens benieuwd

4. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Pff heb net koffie gedronken en werd opeens misselijk, hoop dat dat een goed teken is. In ieder geval nog geen rood te bekennen hier en ook de menstruatiepijn is weg.

5. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Het forum 1 t/m 7 augustus 2016 is nog super rustig.

met zoveel rood zijn er toch vast wel meiden die gezellig mee willen kletsen ?

nog anoniem spannend !!! wanneer ga je testen ??

6. Dennen

Dennen Lid

3 dec 2015
    78
    1
    8
    NULL
    NULL
    Nog anoniem : wat spannend! En inderdaad, wanneer ga je testen?

Wat zijn er veel meiden op rood deze ronde! Hopelijk volgende ronde extra veel (baby) geluk!

Hier nog steeds niets.. 4 dagen over tijd.. Mijn man is zo nuchter he.. " tja de test was negatief, dus je bent niet zwanger.. Waarom zou je nog een keer testen dan? "

7. Nog anoniem

Ik ga zowiezo vandaag niet testen, en morgen slaap ik na mijn nachtdienst maar kort dus is mijn urine niet goed. Vannacht laatste nachtdienst dus als ik vrijdagochtend nog niet ongesteld ben test ik vrijdagochtend.

Dennen bij jou dus ook spannend. Wanneer ga jij weer testen en wanneer was je test negatief? (Sorry als ik er overheen heb gelezen)

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Nogg anoniem volgens mij als je al na je nod zit zou je ook met niet ochtend urine positief moeten kunnen testen lijkt me. Op een enkele uitzondering na ( kijk na zonnestraal die heel licht teste op nod

Mijn nod is morgen ben benieuwd na mijn temp. Hoop niet dat ik teveel overtijd ga. Wil graah verder. En dan.kom ik ook kletsen anak ;)

9. Nog anoniem

Ik wacht liever tot vrijdag, anders zul je zien dat ik dan weer zo'n super vaag tuurstreepje heb ofzo. Maar goed eerst deze dag maar eens doorkomen en hopen dat ik überhaupt overtijd ga. Hoop voor jou dat je overtijd gaat en dan zwanger bent.

10. Charley7

Charley7 Actief lid

2 jan 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Hier gaat het goed. Even afwezig geweest vind het zo spannend allemaal
    Want is nog zo pril allemaal ☺️ Eerste afspraak volgende week al met de vk😱 En week erna 1e echo! 😍 Af en toe proberen mee te lezen maar had ook nog een klein ziek mannetje thuis😢 en zaterdag is hij jarig dus ook nog een hoop voorbereiden 😀😅 druk druk haha! Hier wel wat roze bijgekomen he?? Maar nog lang niet genoeg😢 En je temp?? Nog steeds laag hoog he? 😕 Vorige maand had je ook zo mooi kaartje! af en toe snap je er niks van vrouwelijk lichaam he😁
    Hoop snel roze voor alle rode dames😘☘

11. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Ik zie dat ik nog op paars sta.. maar mag al 3 dagen op roze hoor😄 zou iemand dat voor mij kunnen doen? Ben er niet zo bedreven in..

12. heidime

heidime Lid

28 feb 2016
    42
    2
    8
    NULL
    NULL
    Ik mag officieel op rood helaas.
    Wie weet tot in het volgende groepje.

Xx

13. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Bah ik word er gek van. Telkens als ik naar de wc ga om te ontlasten en veeg rood. Maar tussendoor gewoon niets. Zelfs geen afscheiding meer. Is maar goed dat ik op vakantie ben dan kan ik niet testen. Als ik morgen nog niet ongesteld ben is het wel een verdomde lange cyclus dit keer. Maar ik probeer me te laten afleiden in mijn vakantie maar hoop steeds geen bloed op de wc aan te treffen.

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Charley ja kan ik me voorstellen is zeker spannend! Je hebt al mooi snel de eerste echo. Alvast gefeliciteerd met je zoontje. Mijn dochter 8 dagen later. Als ik nou ook zwanger was liepen we wel.héél erg gelijk haha. Maar mijn temp ging de vorige x ook op nod pas omlaag dus zegt helaas niks. Had je gelezen dat ff mijn kruiss had verzet van dag 21 na 29? Wel met stippellijn maar toch. Heb maar op cd 19 positieve ovu test ingevuld nu staat ie weer terug op cd 20

Snap ik anoniem heb je goed. Heb je al eerder getest of nog niet? Sorry weet het niet meeer zo goed haha. Spannend hoor! Ik verwacht eerlijk gezegd morgen gewoon mijn ongi. Ma wie weet

15. Dennen

Dennen Lid

3 dec 2015
    78
    1
    8
    NULL
    NULL
    Charley, dat is al snel een afspraak en een echo! Hoeveel weken ben je dan?

Skippy, Wat fijn! Gefeliciteerd!!!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik zou zaterdag 2 juli mijn NOD hebben, zondag 3 juli eerste test gedaan (negatief) en dinsdag 5 juli 2e test (negatief) gedaan.

Mijn man is erg nuchter en reageert heel droog, tja als de test zegt dat je niet zwanger ben, dan ben je niet zwanger.. Ik heb nu afgesproken dat we zaterdag 9 juli weer opnieuw gaan testen (dat is 7 dagen over tijd).

Ik zou het met hem eens zijn als mijn cyclus onregelmatig zou zijn, maar normaal ben ik echt heel regelmatig (zie onderschrift)..

16. Nog anoniem

Ja heb afgelopen weekend met middagurine getest en was natuurlijk omo wit. Spannend voor jou ook morgen, succes met wachten.
    Mijn nod is nu bijna voorbij en tot nu toe is het een nod nog geen bloed te bekennen, wel opkomende en wegtrekken menstruatie krampen dus heb vandaag geloof ik al wel 100 keer op de wc gezeten. Sinds vanavond opeens weer wazige hoofdpijn die een beetje duizelig makend is, ik had dezelfde hoofdpijn kort na de eisprong maar ook eerder toen ik 2 dagen overtijd was. Het blijft dus nog enorm spannend.

17. Nog anoniem

Inmiddels bijna 6 uur later. Nog steeds geen bloed, maar heb wat heel lichtbruine afscheiding. Normaal gesproken begint mijn menstruatie meteen met helderrood bloed, nooit met bruine afscheiding.
    Nu vraag ik me af, afgelopen maandag had ik vrij hevige menstruatiekramp en dacht toen ook echt dat ik ongesteld was geworden. Maandag was ik 12dpo Kan dat eventueel een innesteling zijn geweest?

18. Charley7

Charley7 Actief lid

2 jan 2016
    234
    0
    0
    Breda

@madameV
    Dan hadden we idd dicht bij elkaar gezeten echt toevallig! Heb het even teruggelezen ja. Apart van FF🤔 Hij zet meestal een kruis bij stijging temp van 3 dagen + positieve ovu test .. Bij mij dan maar dat ligt aan de instelling. Waarom die hem dan opeens verplaatst😕Jij ook alvast gefeliciteerd met je dochter😀🎈 Wat geven jullie cadeau? Mijn zoontje is gek van graafmachine's dus hij krijgt er 1 waar hij zelf op kan zitten en graven in de zandbak haha.
    @Dennen ik ben met de afspraak van de vk net geen 6 weken en met de echo 7 weken en 1 dag. Het is een vitaliteitsecho omdat ik net een operatie heb gehad en wilde de vk zo snel mogelijk een echo meer ter geruststelling van mij. Mocht ook nog eerder maar wil zeker weten het hartje zien kloppen en met 7 weken is dat sowieso als alles natuurlijk goed is 🙏❤️
    Ja mannen zijn er erg nuchter in he.. Af en toe wel lastig maar hun merken natuurlijk niks van al die hormonen in ons lijf😉 Maar soms wel jammer. Je hoort wel vaker dat vrouwen soms erg laat positief testen.. Stel dat je een hele late innesteling had.. Dan zou het goed kunnen! Spannend😁
    Maar de berekening van de uitgerekende datum is natuurlijk met de eerste dag van mijn laatste menstruatie 2 juni.. Maar mijn eisprong was op CD19 en innesteling CD24 of CD28 ( 2 x een dip) dus zelf denk ik dat de de uitgerekende datum van 9-3 naar week later word gezet☺️ Wat denken jullie?

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Charley je moet gewoon 14 dagen bij je eisprong optellen. Dan ben je 4 weken en zo verder. Bij mijn dochter had ik een cyclus van 49 dagen alsof je dan meteeb al 7 weken zwanger bent. Dat vind ik soms zo bekrompen berekend van vk en gynaecoloog dat is uitgaande van een perfectie cyclus. Toen ik toeb dus voor mijn eerste echo kwam en precies kon zeggen hoever ik was ( minder ver dus ) waren ze verbaasd dat dat precies klopte.

Heb nu wel een temp dipje ma is nog niet heel laag. Verwacht het wel vandaag met een lf van 12.

Idd raar van ff. Ma ik had van de positieve ovu test niet ingevuld. Nu wel dus heeft ie het kruis weer terug gezet.

Wij geven een trampoline. Zon grote langwerpige om in te graven. Rib uit ons lijf maar goed alss ik de buurkinderen hoor hoe vaak die er op zitten ( en zijn ook al een stuk ouder ) is het een goede investering. En we hebben de fam gevraagd of ze mee willen doen aan het kado. Wij vieren het.volgende week zondag. Vrijdag is mijn vriend vrij dan wil hij hem in gaan graven zodat ie zondag ook echt "onthuld" kan worden met vrienden en familie want we doen alles tegelijk van 3-7. Is ons vorig jaar erg goed bevallen haha

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Correctie ik mag oo rood. Gelukkig netjes op tijd

Deel Deze Pagina