NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016

Discussion in 'NOD forum' started by Mama-in-love, May 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Klopt zonnestraal maar denk het niet hoor. Gewoon morgen ongi gok ik. Heb ook geenn test thuis en ook geen drang.

2. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

Feb 10, 2016
    2,513
    1,989
    113
    Hoeveel dpo kun je het beste testen ben morgenvroeg 9 dpo en heb geen geduld meer om te wachten haha 😂

Grote kans dat het deze maand weer niet gelukt is maar ach blijf toch elke keer zenuwachtig of t gelukt is 😉

3. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Dat is bij iedereen verschillendd kim ik teste beide keren 10dpo positief

Ik mag definitief op rood. Fijn kan ik iig verder

4. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

Feb 10, 2016
    2,513
    1,989
    113
    Ah balen zeg madameV :(

5. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik heb net getest maar helaas negatief. Ben nog steeds niet ongesteld maar voel het al wel een paar dagen zeuren dus ik ben bang dat ik vandaag of morgen toch ongesteld ga worden.

6. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

Feb 10, 2016
    2,513
    1,989
    113
    Mijne was helaas ook negatief maar er is nog hoop

7. Miamamma

Miamamma Lid

Aug 20, 2015
    25
    0
    1
    Heb vanochtend ook getest, ben nu 1 dag overtijd. (Negatief)
    Helaas in februari een MA gehad daarna een redelijk stabiele cyclus van 30-36-30 en de laatste was 22. Deze laatste was ook echt raar, kreeg twee dagen van te voren last van mijn borsten wat aanhield tot vlak voor het einde. Ook was deze veel heftiger dan normaal liep me zo'n beetje af (sorry voor de details) en nu dus overtijd en negatief getest. Heb wel zo'n anderhalve week vage klachten die komen en gaan. Balen maar nog steeds beetje hoop zolang ongi er nog niet is.

8. Dennen

Dennen Lid

Dec 3, 2015
    78
    1
    8
    NULL
    NULL
    Nog anoniem: Wat raar! Is je cyclus normaal even lang?

Mamamia: Hoe lang is deze laatste cylcus nu?

Ik snap er niets van.. Ik ben nu 6 dagen over tijd, maar had vanmorgen weer een negatieve test.. En normaal is mijn cyclus heel constant (nooit zo lang)...

9. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Ik heb vorige maand een beetje hetzelfde gehad. Een cyclus van maar 25 dagen (daarvoor 37). Wat ik bij mij dacht is dat het toch raak geweest is maar niet goed gegaan waardoor mijn lichaam alles er snel 'uit gooide'. Op welke dag van je cyclus zit je nu, ga je weer van 22 uit of van meer dagen?

10. Miamamma

Miamamma Lid

Aug 20, 2015
    25
    0
    1
    Hoi Dennen

Mijn cyclus is nu 31 en nog geen ongi inzicht.
    Kan natuurlijk nog maar hoop zo dat het dit keer lukt.

Hoi Esthertie
    Ik ga nu uit van een cyclus van 29/30 dagen dat is zeg maar het gemiddelde. Weet het anders ook niet

11. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Dat is ook vervelend en stress vol. Je zou denk deken dat het raak is als je zo veel dagen over tijd bent. Het kan natuurlijk altijd nog zolang er geen bloed is.

12. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

Jul 6, 2014
    1,263
    119
    63
    Gek al die cyclussen die zo raar doen.

Hier ondertussen dag 41... morgen nog maar een test doen. En anders even langs de huisarts ofzo.

13. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

Feb 10, 2016
    2,513
    1,989
    113
    Ik had pas op cyclusdag 30 mn eisprong en normaal is mn eisprong al later maar dit heb k nog niet meegemaakt.
    Zit nu op dag 39 lekkere lange cyclus 😑 maar nog geen spoor van zwanger zijn of ongesteld worden

14. Nog anoniem

Ja mijn cyclus is normaal even lang. Maar ik zit te denken, heb maandag kramp gevoeld, misschien was dat een late innesteling, dan kan ik pas over een paar dagen positief testen. Of er is wel een eitje bevrucht geweest en ik krijg een vroege miskraam. Het is in ieder geval anders dan anders.

15. Nog anoniem

Ik vind het ook maar gek dat al die cyclussen zo raar doen. Hoop in ieder geval dat we allemaal snel duidelijkheid hebben zodat we niet meer in onzekerheid hoeven te zitten.

16. Nog anoniem

Ben zojuist ongesteld geworden, ik hoef dus niet meer in onzekerheid te zitten. Voor de anderen die nog in onzekerheid zitten veel sterkte.

17. simoontje88

May 18, 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi wat lastig toch al die onzekerheid. Hier weer een omo witte test vanmorgen. Beloofd niet veel goeds. Nog niet ongi maar heb wel zo'n gevoel. Maar laat het dan maar gewoon door breken. Dan kunnen we weer verder.

18. Nog anoniem

Simoontje ik had dat gevoel ook, als de test dan toch negatief is dan liever meteen ongesteld dan kunnen we weer verder.

19. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Hier op dag 34 van me cyclus van 35 dagen alweer denk ik. Vanochtend ook witte test dus laat die ongi maar komen!!!!

20. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

Jul 6, 2014
    1,263
    119
    63
    Fijn nog anoniem. Beter dan dat nutteloze wachten. Hier nog steeds niks.

Share This Page