Nog anoniem en blosjes, balen, maar nu kunnen jullie in elk geval verder.. Hier nog steeds niets veranderd, 6 dagen over tijd (over 10 minuten zelfs 7 dagen)... Het enige wat veranderd is, is dat mijn man er niet meer zo nuchter in staat.. Misschien omdat ik hem gezegd had dat ik het jammer vind, dat kan Ik merk wel dat mijn slijm veranderd is, hebben jullie dat ook? Eerst was het "korrelig" en droog en nu is het vloeibaar. Ik heb even gegoogeld hoeveel HCG je lichaam aanmaakt tijdens een zwangerschap: HCG-waarden. Het verschilt per zwangerschap, maar bij 5 weken kan de minimale waarde 18 IU/L zijn en er de kruitvat testen 2 voor 5 euro testen pas bij 25 IU/L.. Het kan dus nog.. Maar het er staat ook bij dat als de HCG heel laag blijft, dat de kans op een miskraam groter is... 6 weken zwangerschap moet de test wel aan geven... Dat is dus bij mij morgen al....
Ik ben in shock! Hier maar mopperen op mijn cyclus, thuis tegen mijn man ook balen omdat hij zo gek doet. Vanmorgen toch maar een testje gewaagd (vorige was dinsdag) en dit is het resultaat.
Thuis is hij duidelijker hoor. En het is cd 42 vandaag, maar ik gok dpo 13. Al weet ik dat niet zeker, want ja... ik doe niks om die te checken. Vorige cyclus was 38 dagen en daarvoor 23 en daarvoor was de bevalling van mijn jongste gup. Tis echt onwerkelijk, we zijn er zo vlot weer voor gegaan omdat we op een jaar rekende en nu is het al bij de 3e ronde. Die mensen waar ik altijd een beetje jaloers op was... Zo snel. Dat ben ik nu zelf.
Fortunae ik zie het streepje duidelijk hoor Hier op cyclus dag 35 nog geen tekenen van een aankomende ongi! Ik wacht toch nog even want bij me eerste teste ik pas bij 4w5d positief. Geen idee wanneer me ei is geweest dus ik wacht nog een aantal daagjes voor ik test. Heb al wel getest maar witter dan wit maar alles kan ineens veranderen natuurlijk.
@ dennen, dat wel balen zeg! Duurt zo wel lang voordat je weet wanneer volgende ronde... @fortunea, ja ik zoe het ook licht! Spannend! Over 2 dagen weer testen..
Nee hoor, morgen een cb en als die zwanger zegt (met indicatie) dan is het goed. Het lijntje is al veel duidelijker dan de eerste testen bij de 2 kids die er al zijn
Hier nog steeds niks. Zit op dag 33. Normaal heb ik een cyclus van 30 dagen. Voel echt helemaal niks. Geen tekenen van ongi maar ook niet van een eventuele zwangerschap. Gisteren was de test nog wit. Nu maandag maar weer testen als er nog niks is.
Balen whoepie! Hier is het duidelijk! Wel nog steeds een beetje gek. Ik denk dat ik de echo nodig heb om me het te beseffen.