Wow fortunaae ik zie hem ook gefeliciteerd! Hier snap ik er niks meer van. Rare ongi dit x. Donderdag voortekenen paar bruine sliertjes vrijdag zette het door. Had er echt zon last van voor mijj gevoel bleef het maar doorlopen (sorry) en moest ik echt vaaak verwisselen dat heb ik nooit zzo extreem. Gister was het alweer heel weinig en nu net is mijn temp omhpog na 36.8. Voor eisprong is ie normaal niet hoger dan 36.6 heb wel last van mijn keel ma verder voel ik me wel prima dus denk niet dat ik ziekig ben ofzo. Hmm vreemd
Fortunaae yeah!!! Proficiat♡♡♡ Dames op rood bleh stom!!! Ok ovulatietest experts, ik kan jullie expertise wel even gebruiken! Gisteren was de verjaardag van ons zoontje en heb veel gedronken en pas om 10 uur s'avonds getest... druk druk druk Nu was die toch erg donker tot mijn verbazing vandaag is ie echt knal.. Gister avond hebben we het uiteraard wel gezellig gemaakt hihi... wat denken jullie over de eisprong? Is dat vanaf nu over 24 uur ofzo? Of zou dat al vanaf gisteten avond zijn.???
En is het verstandig vandaag of vanavond nog gezellig te maken? Of is dat niet aan te raden ivm gisteren? Of hopen dat gisteren raak was?
swee: ik ben geen expert met ovulatietesten maar ik zou het voor de zekerheid vanavond nog even gezellig maken. Ik denk dat gisteravond genoeg is geweest, maar baat het niet dan schaad het niet.. Over het algemeen zeggen ze dat een man 2 dagen nodig heeft om weer een ideale hoeveelheid te hebben, maar ach dan vanavond met wat minder veel plezier! Fortuna: Wat gaaaaf!! Gefelicitered! Hier inmiddels dag 37.. Ik vind het maar een raar verhaal.. Ik loop 7 maanden op de dag nauwkeurig (oke, 1 maand 3 dagen over tijd) en nu dit.. Wanneer zouden jullie naar de huisarts gaan? Ik las namelijk de bijsluiter van clear bleu en die zegt dat je bij 3 dagen over tijd en een negatieve test contact op moet nemen met je huisarts...
Swee die positieve is je piek dus je eitje springt 24-36 uur daarna dus ik zou het zeker vandaag en/of morgen nog even gezellig maken
Swee ik zou moegenochtend doen. Waarschijnlijk springt ie morgen gok ik. En dan zit er toch net iets meer als een dag tussen ( ivm de kwaliteit )
Ja madameV dat denk idd ook. Alleen morgenvroeg gaat hem niet worden. Hubbie moet er al om 6 uur uit... kleine man springt dan ook gelijk zn bed uit... dus denk niet dat dat hem gaat worden hihihi... En maandag avond is vrees ik net te laat. Aangezien ik het vermoeden heb dat mn lh eigenlijk al gister avond of vannacht hoog was was... maar ja das een gok.
Gefeliciteerd!! dat is heel duidelijk... @Swee oww geen verstand van. @ Dennen, als je altijd op tijd bent, zou ik morgen gewoon even bellen. Al is het maar telefonisch terug bellen, dat je met haar kan overleggen. Ik ben toen ook naar de HA gegaan. (ik was 1 week overtijd maar testen waren negatief.) Bloed onderzoek voor HCG, alleen duurde nog 3 dagen voor uitslag en ja je raad het al. Op de dag dat ik mocht bellen werd ik het ook. Ik heb ook een regelmatige cyclus. Zo onzeker dit en frustrerend ook, je wilt gewoon verder!
Gefeliciteerd Fortunae!! Ik durfde vanmorgen niet te testen haha mn temp was wel 0.1 weer omhoog gegaan maar dat zegt niks. Denk dat ik morgen of woensdag ga testen als ik niet ongesteld word
Spannend Kimm! Hoeveel ben je nu over tijd? Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest.. Inmiddels al 9 dagen over tijd.. Morgen bloed prikken.
Jeetje 9 dagen overtijd! Wat apart zeg! En zo te Zien best regelmatige cyclus! Benieuwd wat eruit komt!
Charley koningin van de temp kaartjes check de mijne. Kom normaal voor ei niet hoger dan 36.6 heb wel keelpijn ma verder voel ik me prima geen koorts ofzo. Straks zet ff geen kruis na ei omdat ik dan vaak niet hoger dan 37 kom