Ja ik begrijp dat mijn cyclus nog helemaal ontregeld kan zijn hoor, maar omdat ik me toch graag bij een NOD clubje wil aansluiten en wil meekletsen hou ik maar gewoon de NOD dag aan die de app aangeeft waar ik het bij hou, kan dus totaal niet kloppen, dan doe ik voorlopig een beetje voor spek en bonen mee hopelijk vinden jullie dat niet erg
Welkom wollie! Welnee gewoon gezellig meekletsen! En hoop dat je gewoon een mooie cyclus hebt/krijgt Ow eum ik sta opeens niet meer op de lijst?!? Zou iemand mij er weer op willen zetten? Swee, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (2 na mk), nod 2 jul Alvast bedankt!
Heb je goed wollie gewoon lekker mee kletsen. Ik bedoel er ook niks mee hoor meer dat je er niet teveel vanuit gaat dan valt t altijd mee
Heb je gelijk in hoor, ben er idd van op de hoogte dat het voorlopig nog helemaal in de war kan zijn, niets forceren en gewoon rustig aan, het komt wanneer het komt
Ah fijn dat het is meegevallen. Hoop dat ik dat volgende week ook kan zeggen nog eventjes afwachten. Welkom Wollie! Hoop dat je gelijk een regelmatige cyclus krijgt
💗💙 NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016 💗💙 1. (4) cisuM - 23 jaar - eerste kindje - ronde 7 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - 7e ronde MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 3 na mk Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 21MMM 2. (3) mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 26 - MMM Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (2 na mk) 3. (4) Voila - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 18 MMM Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 3 Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 3 4. (2) Kimm17 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 11 Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (?) - MMM 5. (5) Mama-in-love - ? jaar - vierde kindje - ronde ? MMM Fortunae - 28 jaar - derde kindje - rondje 3 Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 3 Mariekerox 34 jaar - eerste kindje - 2de ronde na BBZ en ronde 9 Heidime - 27 jaar - eerste kindje - ronde 6 6. (0) 7. (1) Water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 13 MMM Datumloos. (0) Totaal: 19 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik kom me ook melden nod is 4 juli en dit wordt de 1ste ronde voor een 4de kindje. Afgelopen maand voor het eerst weer een ongi sinds 2 jaar. Mijn jongste is nu 15 maanden. Oh ben 35 jaar. Klets graag mee en hopelijk gelijk een beetje een normale cyclus. Btw heeft zolang geduurd voordat mijn cyclus weer op gang kwam doordat ik bv geef en nog steeds geef. Zou iemand mij op de lijst willen zetten?
Gezellig toch Wollie! Fijn vleermuisje! wauw een 4de! Dat lijkt me zo gaaf! Alleen voor mijn man is de 3e al het extraatje.
Ik sta echt versteld hoe snel zoiets je gedachten gaat beheersen de dag door.. Ik ben er nu al bijna de hele dag mee bezig en over aan het nadenken terwijl ik nog maar net gestopt ben, dat word nog wat.. Vind nu al dat de dagen te langzaam voorbij gaan.
Ik meld mij ook weer. Blosjes, 35 jaar, NOD 6 juli, 2e kindje, ronde 5 Wil iemand mij op de lijst zetten?
Fortunae mijn oudste is van een andere relatie de oudste van mijn man is ook van een andere relatie en samen hebben we 2 meiden. Dus als je mijn bonus kind meerekent is het zelfs de 5de hihi.
Haha had ik ook. Als je eenmaal gaat beginnen gaat er geen dag voorbij om er niet aan te denken of mee bezig te zijn
💗💙 NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016 💗💙 1. (4) cisuM - 23 jaar - eerste kindje - ronde 7 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - 7e ronde MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 3 na mk Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 21MMM 2. (3) mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 26 - MMM Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (2 na mk) 3. (4) Voila - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 18 MMM Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 3 Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 3 4. (3) Kimm17 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 11 Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (?) - MMM Zally - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 5. (5) Mama-in-love - ? jaar - vierde kindje - ronde ? MMM Fortunae - 28 jaar - derde kindje - rondje 3 Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 3 Mariekerox 34 jaar - eerste kindje - 2de ronde na BBZ en ronde 9 Heidime - 27 jaar - eerste kindje - ronde 6 6. (1) Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 7. (1) Water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 13 MMM Datumloos. (0) Totaal: 21 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom! Zelf ga ik deze ronde toch echt "proberen" er minder mee bezig te zijn... Ahum zaterdag gaan we een jaren 60 bedje en kledingkast halen. Ben niet eens zwanger... hahaha
Goedemorgen allemaal! Kan ik nog een keer vragen of iemand mij erop zou kunnen zetten? 😀 Mel7, 20 jaar, eerste kindje, rondje 4! Alvast bedankt en fijne dag iedereen!
💗💙 NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016 💗💙 1. (4) cisuM - 23 jaar - eerste kindje - ronde 7 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - 7e ronde MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 3 na mk Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 21MMM 2. (3) mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 26 - MMM Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (2 na mk) 3. (5) Voila - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 18 MMM Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 3 Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mel7 - 20 jaar - eerste kindje - ronde 4 4. (3) Kimm17 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 11 Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (?) - MMM Zally - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 5. (5) Mama-in-love - ? jaar - vierde kindje - ronde ? MMM Fortunae - 28 jaar - derde kindje - rondje 3 Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 3 Mariekerox 34 jaar - eerste kindje - 2de ronde na BBZ en ronde 9 Heidime - 27 jaar - eerste kindje - ronde 6 6. (1) Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 7. (1) Water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 13 MMM Datumloos. (0) Totaal: 22 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)