Hihi nou ik liep er tegen aan zeg maar. En voor t geld kon ik t niet laten Nu maar hopen dat ik goden pissig maak hahaha
Komt vast goed haahha Dat geeft nu wel iets meer rust moet ik zeggen haha. Bij mijn dochter fantaseerde ik ook veel over de kinderkamer en namen en hoe familie te vertellen enz. Nu vind ik het nog hartstikkee spannend ma alle inboedel heb ik nog gewoon haha
Dag meisjes! Ik probeer deze ronde een beetje los te laten dus ben niet heel actief. Mijn cyclus word deze ronde gevolgd door de gyneacoloog. Vandaag goede eerste uitslagen gekregen over mijn hormoonwaardes. Geen vervroegde overgang in iedergeval!👍🏼 Volgende week woensdag heb ik een echo om verder te kijken. Het advies van de gyn was om niet meer te tempen (ik heb teveel pieken en dalen het werkt niet bij mij) dus ik stop bijdeze met tempen! Spannende maand word het
Hi meiden, ben heel druk met ons nieuwe huis en werk, vandaar iets minder actief. Vraagje.. Ik ben 4 juli ongi geworden en vandaag is einde van menstruatie. Heb alleen duidelijke aders naar tepels, gevoelige en pijnlijke borsten, misselijk met vlagen en beetje raar gevoel bij m'n buik. Wat zou dit kunnen zijn? Zw test gedaan en uiteraard Omo wit, naar vind dit zo vaag..
Ik zou ook graag meekletsen. Wil iemand mij op de lijst zetten? Ronde 9, ronde 5 na miskraam. Nod 5 juli. 28 jaar, 5de kindje.
even een vraagje. Zijn er wat vaan jullie die tarwekiemolie slikken? Ik heb de capsulrs van.kruidvat maar zijn nu bijna op. Ben al bij 3 verschillende kruidvat fillialen geweest volgens mij verkopen ze het niet meer zie ook geen leeg rek waar het zou.moeten staan. Iemand een idee waar ik het ergens anders kan kopen? Liefst wel capsules. Ik weet dat je bij de tuinen puur kunt kopen
💗💙 NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016 💗💙 1. (4) cisuM - 23 jaar - eerste kindje - ronde 7 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - 7e ronde MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 3 na mk Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 21MMM 2. (3) mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 26 - MMM Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (2 na mk) 3. (5) Voila - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 18 MMM Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 3 Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mel7 - 20 jaar - eerste kindje - ronde 4 4. (3) Kimm17 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 11 Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (?) - MMM Zally - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 5. (6) Mama-in-love - ? jaar - vierde kindje - ronde ? MMM Fortunae - 28 jaar - derde kindje - rondje 3 Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 3 Mariekerox 34 jaar - eerste kindje - 2de ronde na BBZ en ronde 9 Heidime - 27 jaar - eerste kindje - ronde 6 Morgenzon - 28 jaar - vijfde kindje - ronde 9, ronde 5 na mk 6. (1) Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 7. (1) Water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 13 MMM Datumloos. (0) Totaal: 23 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo allemaal. Afgemeld bij de vorige groep nu aanmelden bij deze. Nod 7 juli 9e ronde na mk. Sinds november 2014 bezig. Willen een brusje erbij. klopt dat kruidvat de tarwekiem uit de handel heeft gehaald.
Ik heb gisteren gemeenschap gehad en net toen ik ging plassen zat er allemaal helderrood bloed op m'n inlegkruisje, schrok me rot, vind dat altijd eng als je dat na gemeenschap hebt, is me nog nooit eerder overkomen.. Had ook een beetje buikkrampen. Kan dat een geknapt vaatje zijn? Ik denk altijd meteen de ergste dingen haha.
Hey woepie jammer je in deze lijst ook weer te zien! Maar we maken er gewoon een leuke ronde van Met hopelijk heel veel rose
Denk dat het niet veel.kwaad kan. Heb het ook wel eens. Je bent toch ook.gewoon pas net ongesteld.geweest?
Ja klopt, heb ook wel buikpijn nu en steken in mijn liezen en mijn hele buik borrelt. Misschien is het lichaam gewoon wat van slag.