Hoi swee.....Ja Tis wat. Maar we gaan voor juli. Ik ben dan ook jarig dus wie weet. Vorig jaar was dat de maand dat ik zwanger bleek. Nu dus weer een jaar verder. Pfff tijd gaat snel
Wanneer is jullie eisprong ongeveer? Mijne zal als ik op FF app kijk rond 18/19/20 juni zijn. Hoop zo dat het gaat lukken deze ronde 🍀
Mijne ook zoiets kimm. De ovu testen eb temperatuur zullen het duidelijk maken. Heb trouwens tarwekiem olie gevonden bij da
Helemaal vergeten te antwoorden hihi ik wilde nog zeggen dat ik ze van A. Vogel heb. Zijn ook capsules ☺️. Welke zijn dat van de DA? Ook gewoon capsules? Ik moet er nu 2 per dag innemen 😕
Mijn lichaam houd me echt voor de gek nu zo vaag.. Heb last van nachtmerries ( bij mijn eerste zwangerschap heel erg gehad) misselijk, Geen trek meer in koffie😱 Haha maar ben echt niet zwanger☺️🙈. Hebben jullie dat ook wel is gehad? 😇
💗💙 NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016 💗💙 1. (4) cisuM - 23 jaar - eerste kindje - ronde 7 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - 7e ronde MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 3 na mk Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 21MMM 2. (3) mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 26 - MMM Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (2 na mk) 3. (5) Voila - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 18 MMM Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 3 Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mel7 - 20 jaar - eerste kindje - ronde 4 4. (3) Kimm17 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 11 Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (?) - MMM Zally - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 5. (6) Mama-in-love - ? jaar - vierde kindje - ronde ? MMM Fortunae - 28 jaar - derde kindje - rondje 3 Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 3 Mariekerox 34 jaar - eerste kindje - 2de ronde na BBZ en ronde 9 Heidime - 27 jaar - eerste kindje - ronde 6 Morgenzon - 28 jaar - vijfde kindje - ronde 9, ronde 5 na mk 6. (1) Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 7. (1) Water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 13 MMM Woepie - 32 jaar - tweede kindje - rond 16, ronde 9 na mk Datumloos. (0) Isolt - 30 jaar - eerste kindje - ronde 14 Totaal: 25 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo allemaal, Ik meld mij ook maar weer eens. Ronde 14 helaas. Dus het eerste jaar zit er op. We willen de zomervakantie nog wachten en dan de stap zetten naar de huisarts. Hopelijk is het niet nodig en mag ik ook een keer op roze.
Ik ben echt compleet nieuw met ovulatietesten en sinds 2 juni met de pil gestopt maar wil wel graag al ovu testen gebruiken. Had eerder deze week een helemaal witte test, gister een klein pennenstreepje die vandaag iets donkerder is. Wat raden jullie nu aan, gewoon dagelijks testen nu in de hoop dat hij donkerder word?
Heel herkenbaar Charley! Vooral bij de rondes voor onze eerste. In totaal 30 rondes voordat de kleine man zich aandiende, maar bijna elke ronden wel weer andere zwangerschapskwalen! Heel irritant hoe je lijf je voor de gek kan houden.
Hier geen tarwekiem of iets... ook geen ovulatie testen ofzo. ik zie wel wat er gebeurt. Is voor mij misschien ook wel makkelijk zeggen met al 3 kindjes. Ben dan wel weer een vroege tester en dan verslindt ik er ook heel wat ☺ @wollie92 is de pijn weer weg gezakt? Heb je hier vaker last van?
Het rommelt nog steeds wat maar zal wel ook met het ontpillen te maken hebben, ga gewoon door met de ovulatietesten
Had eerst de action testen die deed ik altijd na mijn werk ( zo rond 17:00) elke dag vanaf 7 dagen voor " verwachte eisprong " . Nu heb ik voor t eerst CB die zegt met cyclus van 27 dagen testen vanaf dag 10. vanochtend eerste test gedaan. Dus als je je cyclus weet kan je opzoeken vanaf wanneer t beste is om te testen. Zo kan je hem niet missen en die van de action zijn gelukkig ook niet duur😀 Zou ook de datum en tijd erop schrijven dan kan je het altijd terugzien😀. Succes👍
Idd bij da hadden ze ook van a.vogel de capsules. Die kwaaltjes herken ik. Dromen doe ik sowieso veel zwanger of niet. En nu ik er op ben gaan letten heb ik ook eigenlijk elke dag wel wat steekjes. Toen ik zwanger was merkte ik helemaal niks dus meiden laat je niet gek maken door alle kwaaltjes ook ná ei haha Wollie idd met.die ovu testen. Elke.dag doen. Weet niet hiever je bent in je cyclus maa.meestal.word aangeraden vanaf dag 10. Zellf heb ik dipsticks van zwanger en kids erg fijn. Een streepje geven ze bijna altijd maar hij moeet echt net zo donker of.nog donkerder zijn als.de.controle.streep. als je ze dus onder elkaar plakt met cyclus dag erbij kun je altijd achteraf terug.zien wanneer ie nou echt het meest knal was.
💗💙 NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016 💗💙 1. (4) cisuM - 23 jaar - eerste kindje - ronde 7 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - 7e ronde MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 3 na mk Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 21MMM 2. (3) mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 26 - MMM Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (2 na mk) 3. (5) Voila - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 18 MMM Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 3 Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mel7 - 20 jaar - eerste kindje - ronde 4 4. (3) Kimm17 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 11 Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (?) - MMM Zally - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 5. (6) Mama-in-love - ? jaar - vierde kindje - ronde ? MMM Fortunae - 28 jaar - derde kindje - rondje 3 Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 3 Mariekerox 34 jaar - eerste kindje - 2de ronde na BBZ en ronde 9 Heidime - 27 jaar - eerste kindje - ronde 6 Morgenzon - 28 jaar - vijfde kindje - ronde 9, ronde 5 na mk 6. (1) Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 7. (2) Water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 13 MMM Woepie - 32 jaar - tweede kindje - rond 16, ronde 9 na mk Datumloos. (1) Isolt - 30 jaar - eerste kindje - ronde 14 Totaal: 25 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Madame: Ik heb ze nu van de action, kijk wel even hoe die me bevallen anders kan ik de volgende keer wel een andere gaan proberen. Zit vandaag op CD9 dus ga wel gewoon dagelijks doortesten. Word het aangeraden om de testen op dezelfde tijd uit te voeren of maakt dat niet heel veel uit? En dan wel mocht de test donker worden 2x op de dag testen?
wollie het beste is elke dag tussen tien uur sochtennds ne acht uur savonds. Wanneer je z ze bewaart en onder elkaar houdt is in principe 1x per dag testen altijd voldoende. Dan zie je het per dag oplopen en later weer aflopen. Bij de een is het ook knaller dan bij een ander. Zolang hij maar net zo donker is als je controle streep of nog donkerder is het positief. Sommige testen idd 2x per dag wanneer de piek er bijna is maar heel veel extra nut heeft het eigenlijk niet want wanneer je piek is springt je ei 24 tot 48 u daarna. Dus stel je test sochtends en je denkt hij is positief en je test eind vd dag en dan is ie weer lichter betekent dat nog niet perse dat je ei al is gesprongen. Wat ik dus eigenlijk bedoel te zeggen is dat je vaker kunt testen maar dat het geen extra zekerheid geeft. En je natuurlijk wel extra testen kost. Ook al zijn ze niet zo duur.
Maar is niet mijn gemiddelde 😉 Je moet je kortste cyclus pakken. Die is 27 dagen. Sorry zie dat ik dat niet helemaal Duidelijk had vermeld haha!🙈. FF app geeft aan NOD tussen 29 juni en 3 juli dus heb 1 juli gedaan☺️.
Dankje voor de uitleg. De test van vandaag is weer lichter als gister. CD9 vandaag Ik had daarvoor al geplast en toen wat gedronken en moest toen weer plassen, en daarmee de test gedaan, wellicht de urine minder geconcentreerd? Test gewoon dagelijks door, zie het vanzelf wel.