NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016

Discussion in 'NOD forum' started by Mama-in-love, May 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Oh zo charley ;) heb je goeed. Voorkomt misschien test drang als jee eergens anders de laatste in t topic bent hahaa

Wollie dat schommelen geeft niet. Bij sommigen is iee ineenssa knal bij aanderen loopt ie ineens in drie dagen op. Maar daar is het nu denk ik toch te vroeg voor nog

2. Isolt

Isolt Actief lid

Aug 10, 2015
    210
    0
    16
    Ik gebruik ook elke maand ovulatietesten. De ene keer Action andere keer Clear blue. Net waar ik kom. Qua kosten wel een groot verschil. Ik vind de Clear blue fijn omdat het gelijk 's morgens kan. Maar ik vind de Action fijn omdat je het kan zien oplopen.

3. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

💗💙 NOD-lijst 1 t/m 7 juli 2016 💗💙

1. (4)
    cisuM - 23 jaar - eerste kindje - ronde 7
    Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - 7e ronde
    MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 3 na mk
    Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 21MMM

2. (3)
    mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 26 - MMM
    Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 (2 na mk)

3. (5)
    Voila - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4
    Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 18 MMM
    Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 3
    Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 3
    Mel7 - 20 jaar - eerste kindje - ronde 4

4. (3)
    Kimm17 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 11
    Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (?) - MMM
    Zally - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1

5. (6)
    Mama-in-love - ? jaar - vierde kindje - ronde ? MMM
    Fortunae - 28 jaar - derde kindje - rondje 3
    Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 3
    Mariekerox 34 jaar - eerste kindje - 2de ronde na BBZ en ronde 9
    Heidime - 27 jaar - eerste kindje - ronde 6
    Morgenzon - 28 jaar - vijfde kindje - ronde 9, ronde 5 na mk

6. (2)
    Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Nog Anoniem - 38 jaar - 1ste kindje - ronde 9

7. (2)
    Water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 13 MMM
    Woepie - 32 jaar - tweede kindje - rond 16, ronde 9 na mk

Datumloos. (1)
    Isolt - 30 jaar - eerste kindje - ronde 14

Totaal: 2

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

4. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38
    Ging net plassen en had weer bruine afscheiding. Is dat wel normaal en hoort dat bij het ontpillen? Vind het wel een beetje eng.

5. Nog anoniem

Ik heb mezelf toch ook even in de lijst gezet. Had me voor de vorige cyclus terug getrokken van het forum om voor mezelf wat rust te creëren en er niet teveel mee bezig te zijn. Dat was wel fijn. Zie al weer wat bekende namen in de lijst staan.
    Mijn nod is op 6 juli. Hoop nu eindelijk ook eens op roze te mogen komen.
    Ik werk zelf met ovulatietestjes en heb een regelmatige cyclus dat is wel fijn.

6. Charley7

Charley7 Actief lid

Jan 2, 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Ja dat dacht ik dus ook😀 Ik wacht sowieso met testen tot NOD ☺️ Haha zeg ik nu🙈 Ik ga het proberen☺️ Vorige maand op de dag dat ik wilde testen ongesteld dus was niet meer nodig hihi. Jullie last van testdrang? Of verschilt dat per keer?? Moet zeggen dat de vorige ronde er heel veel
    Vroege testers bij zaten! Werd ik echt zenuwachtig van haha😂

7. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Ja ik ben er. Zo een hahaa. Neem me altijd anders voor maar kan het gewoon nieet laten. Maar wil ook weer niet wachten tot nod want heb lieveer een negatieve test dan ineens bloedverlies.

8. Charley7

Charley7 Actief lid

Jan 2, 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Haha dat is waar🙈 Weet ook niet of het me lukt maar ga t proberen😂😇😎

9. Nog anoniem

Laatste keer heb ik me kunnen inhouden tot de nod, andere keren testte ik eerder. Laatste keer schreef ik ook niet op het forum dat scheelt. Nu heb ik mezelf ook voorgenomen niet meer voor de nod te testen scheelt een hoop stress

10. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

Feb 10, 2016
    2,513
    1,989
    113
    Ik test ook altijd voor NOD haha 🙈
    Kan het nooit laten, zeg ook altijd doe het pas op mn nod maar het is me niet 1x gelukt 😊.

11. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38
    Ik had 2 dagen een mini streepje op de ovulatietest en vandaag (D10) is hij weer helemaal wit, kan gewoon?

12. Zally

Zally Bekend lid

Oct 3, 2012
    602
    1
    0
    Vroege testers hier ook vanaf 10dpo begin ik al. Heb me met mijn oudste van bijna 15 kunnen inhouden en testte ik pas na nod. Met de middelste en jongste had ik op 10 dpo een positieve test. Ga ervan uit dat ik me nu niet in kan houden🤔.

@Wollie92 ik heb werkelijk geen idee. Misschien dat anderen er het antwoord op weten

13. Voila

Voila Niet meer actief

Ja dat kan zeker! Ik heb mijn hele cyclus lang duidelijke en minder duidelijke testen, kan elke dag weer verschillen. Tot op het punt dat je eisprong nadert en eindelijk een duidelijk positieve streep hebt.

14. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38
    Oke bedankt allemaal, rustig afwachten en doortesten.
    Blijf wel last houden van buikpijn/borrelend gevoel en bruine afscheiding maar ik geef het ontpillen daar maar de schuld van.

Ik merk dat ik nu al een stuk vrolijker ben sinds het stoppen van de pil, ben benieuwd of mijn maandelijkse migraine nu ook weg zal gaan, dan ben ik super blij.

15. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Wollie idd dat kan gewoon. Gewoon russtig doortesten. Helemaal omdat je nog aan t ontpillen bent en niet echt precies ergens vanuit kan gaan. De ovu testen geven het vanzelf aan ;)

Mijn beide zwangerschappen heb ik ook 10dpo positief getest dus dat is aan de ene kant het nadeel. Het liefst zou ik wachten tot 12dpo maa lukt nooit hahaa. Als ik weet wanneer mijn ei is geweest ga ik hier een testdatum roepen misschien kan ik me er zo aan houden haha

16. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38
    Ik heb nog steeds een super witte ovutest helaas, ongeduld dat ik ben.

17. Susan86

Susan86 Actief lid

Apr 6, 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wollie92: ik heb ook de ovu testen van de action en ben daar erg tevreden over. Rond mijn piek test ik 2x per dag omdat ik vaak een korte piek heb en hem anders mis.
    Het beste is om 2 uur voor je de test uitvoert niks te drinken en ik vindt het zelf prettig om elke keer rond dezelfde tijd te testen.

Migraine heb ik gelukkig ook niet meer zo extreem sinds ik ben gestopt met de pil.

Ik heb de vorige 2 rondes getest vanaf 10 dpo. Ga me nu proberen in te houden tot me NOD, dat is 12 dpo dus valt opzich nog mee met geduld hebben hahaha

18. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Haha wollie geduld is moeilijk he? Ik weet het haha. Heb het zelf ook niet!

19. Vleermuisjesss

Vleermuisjesss Niet meer actief

Heb vandaag HSG gehad. Alles zag er goed uit. Baarmoeder was goed en eileiders goed doorgankelijk. Had 2 uurtjes vooraf 500mg Naproxen ingenomen en voelde na afloop geen pijn meer! Wilde even laten weten hoe het is gegaan :)

@Water27; jij moest ook vandaag toch? Hoe verliep het?? :)

20. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Oh wat fijn vleermuisje goed im te weten

Share This Page