💙💖 NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💖💙 1. (0) 2. (0) 3. (0) 4. (0) 5. (1) Monique93, 27 jaar, Ronde 7 ( Ronde 1 na BBZ), 2e kindje 6. (0) 7. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi Dames! Ik heb nog niet eens men menstruatie, maar we mogen volgende maand weer beginnen, na 3 maanden pauze door BBZ en vindt het weer zo spannend, ik dacht ik maak alvast deze lijst aan hihi Groetjes Monique!
Ik ga hier maar aankloppen denk ik ^^ Nog een half uurtje tot mijn zoontjes derde verjaardag en nog drie dagen tot einde pilstrip en dan gaan ook wij duimen dat een tweede kindje ons gegund is. Ik vind het nu al verschrikkelijk spannend en om alles weer hier te lezen deed het toch kriebelen om weer mee te gaan kletsen. Op een goede maand!
💙💖 NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💖💙 1. (0) 2. (0) 3. (0) 4. (0) 5. (1) Monique93, 27 jaar, Ronde 7 ( Ronde 1 na BBZ), 2e kindje 6. (1) Jolanda1986, 2e ronde, 3e kindje 7. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 2 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/l]
Ik kom gezellig hier mee kletsen. Vandaag ongesteld geworden althans nog niet helemaal doorgebroken maar begin is er. Uitgaande van me laatste cyclus van 34dagen, zou me volgende nod 6juni zijn. Deze ronde start ik met ovulatietesten
Hallo meiden. Ik zou ook graag met jullie mee willen kletsen met jullie & dan maar duimen op veel roze voor deze maand/ronde. 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 - NOD 1 juni.
💙💖 NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💖💙 1. (1) Vlinder2016, 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 2. (0) 3. (0) 4. (0) 5. (1) Monique93, 27 jaar, Ronde 7 ( Ronde 1 na BBZ), 2e kindje 6. (1) Jolanda1986, 2e ronde, 3e kindje 7. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/l]
💙💖 NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💖💙 1. (1) Vlinder2016, 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 2. (0) 3. (0) 4. (0) 5. (1) Monique93, 27 jaar, Ronde 7 ( Ronde 1 na BBZ), 2e kindje 6. (0) 7. (1) Jolanda1986, 29jaar, 2e ronde, 3e kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/l]
Hallo Dames! Sinds gister ongesteld helaas! mijn eisprong is meestal Rond CD19 en heb een korte LF. Mijn NOD komt dan op 1 juni😀 goede hoop voor deze ronde ! 😀
💙💖 NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💖💙 1. (2) Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 2. (0) 3. (0) 4. (0) 5. (1) Monique93 - 27 jaar - Ronde 7 ( Ronde 1 na BBZ) - 2e kindje 6. (0) 7. (1) Jolanda1986 - 29jaar - 2e ronde - 3e kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/l]
💙💖 NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💖💙 1. (2) Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 2. (0) 3. (1) PrettyLove - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 4. (0) 5. (1) Monique93 - 27 jaar - Ronde 7 ( Ronde 1 na BBZ) - 2e kindje 6. (0) 7. (1) Jolanda1986 - 29jaar - 2e ronde - 3e kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/l]
Hai meiden, ik klets ook graag mee! Na een paar maanden ontpillen gaan wij nu ronde 1 in! Hopelijk straks allemaal op roze!!