Ik word echt een beetje gek. Ben weer enorm aan het bloeden met enorme krampen. Zit op cyclus dag 16 nu... Hoe kan dat nou?
NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💖💙 1. (5) Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Mama-in-love - eerste kindje - ronde 1 Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) 2. (5) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Indy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 5 (na MA) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 15 ( 5 na mk) Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 3. (3) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 4. (6) Merelv - 30 jaar - eerste kindje - ronde 7 (11 mnd bezig) MMM Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 5. (4) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 eerste ronde na BBZ PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM 6. (5) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk nod Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home, 37 jaar, tweede kindje, ronde 28, MMM 7. (1) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Datumloos. (2) Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 Cins - 34 jaar - eerste kindje - ronde 14 Buiten de lijst. (0) Totaal: 31 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik was ergens van de lijst gevallen, dus heb mezelf er weer opgezet. Was van plan deze laatste ronde zelf niet meer te doen aan ovulatietests en plannen, maar ben er toch maar weer mee begonnen... Morgen de volle streep denk ik, volgens planning. Heb mijn spuiten voor de volgende ronde al in huis en ook de prikinstructies gehad, ik wou dat ik al mocht beginnen!
NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💖💙 1. (6) Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Mama-in-love - eerste kindje - ronde 1 Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) 2. (5) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Indy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 5 (na MA) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 15 ( 5 na mk) Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 3. (3) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 4. (6) Merelv - 30 jaar - eerste kindje - ronde 7 (11 mnd bezig) MMM Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 5. (4) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 eerste ronde na BBZ PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM 6. (6) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk nod Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home, 37 jaar, tweede kindje, ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (1) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Datumloos. (1) Cins - 34 jaar - eerste kindje - ronde 14 Buiten de lijst. (0) Totaal: 32 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Klusserdeklusserdeklus! Ik heb alleen nog geen positieve ovulatietest. De streepjes lopen ook nog niet op. Is dat bij jullie ook zo? Ik zie heel veel reeksen ovulatietesten waarbij je de streep echt wel al een paar dagen ziet oplopen voordat de ovulatie er is... Misschien een laat ei. Dat kan ook. Al hoop ik dat de LF dan niet te kort is.
Vandaag nog steeds krampen, maar weer geen bloed. Kan maar zo vanmiddag weer anders zijn Ben wel begonnen met ovulatie testjes te gebruiken. Nog geen piek kunnen ontdekken. En met jou?
@ Jolanda. 24 of 25 dagen cyclus. Ben met de ovulatietesten begonnen op dag 5. Elke keer een licht streepje, dus dat is dan negatief officieel. En gisteren (cd 9) nog iets lichter en vandaag (cd 10) richting tuurstreep. Niet echt turen, maar wel duidelijk minder aanwezig. Zou ik bijna zeggen dat ie van dag 8 het meest duidelijk was, hoewel officieel te licht, en dan vanaf die dag 24 tot 48 uur later mijn ei zou zijn. Heb gister wel wat krampjes gevoel, maar kan net zo goed iets anders zijn. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ovulatietesten gebruikt van clear blue maar die gaf 10 dagen achter elkaar een knipperende smiley aan: dat ik dus 10 dagen vruchtbaar was. Achteraf gezien zou het kunnen dat ik toen toch al zwanger was en negatief op hcg testte omdat ik misschien een laag level hcg heb? Dochter is volgens officiële berekeningen te vroeg geboren, maar als ik toch per ongeluk al een cyclus eerder zwanger was zou dat die alsmaar knipperende smileys kunnen verklaren. Conclusie dus: ik heb nog nooit mijn eisprong daadwerkelijk fatsoenlijk in kaart gebracht. Misschien ben ik zo iemand die geen knaltesten heeft en zo iemand die een belachelijk vroege eisprong heeft... Ik heb gezocht op internet maar kom nergens iets tegen over een lh level daling voorafgaand aan een eisprong (en dat mijn lh level dus nu nog omhoog kan schieten). Ja. Dus. Ik hoop dat je/jullie er nog iets van snappen
Het lijkt bij mij wel of ik gewoon weer 'opnieuw' ongesteld ben.... Enorme krampen. Bloedverlies. Migraine. Hoe kan dat nou?
NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💖💙 1. (6) Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Mama-in-love - eerste kindje - ronde 1 Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) 2. (5) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Indy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 5 (na MA) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 15 ( 5 na mk) Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 3. (4) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 4. (6) Merelv - 30 jaar - eerste kindje - ronde 7 (11 mnd bezig) MMM Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 5. (4) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 eerste ronde na BBZ PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM 6. (6) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk nod Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home, 37 jaar, tweede kindje, ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (1) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Datumloos. (1) Cins - 34 jaar - eerste kindje - ronde 14 Buiten de lijst. (0) Totaal: 33 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💖💙 1. (5) Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Mama-in-love - eerste kindje - ronde 1 Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) 2. (5) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Indy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 5 (na MA) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 15 ( 5 na mk) Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 3. (5) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 4. (6) Merelv - 30 jaar - eerste kindje - ronde 7 (11 mnd bezig) MMM Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 5. (4) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 eerste ronde na BBZ PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM 6. (6) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk nod Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home, 37 jaar, tweede kindje, ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (1) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Datumloos. (1) Cins - 34 jaar - eerste kindje - ronde 14 Buiten de lijst. (0) Totaal: 33 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)