Home, dankjewel! Tijd vliegt voorbij en we genieten volop. Is zo'n leuke leeftijd, 1,5 jaar. Gelukkig doet het je geen zeer. Wel vervelend dat je achteraf zo moe bent. Maar gek lijkt me dat niet, er gebeurd wel wat aan/in je lichaam.
Kairi het kan zijn dat je ovu testen lichtjes wat op en af lopen voordat he echt een donkere streep krijgt, dat heb ik ook wel eens. Ook ligt het eraan hoeveel je gedronken hebt. In de bijsluiter van clearblue staat dat sommige vrouwen geen stilstaande smiley hebben maar alleen een knipper. Ik had het toevallig vorige ronde ook, de rondes daarvoor wel vaste smileys. Als je een korte LH piek hebt dan kan het zijn dat ie hem net mist als je 1x per dag test. Ik houd ook altijd goed mn slijm bij, waardoor ik ook een aardig beeld krijg wanneer mn eisprong eraan zit te komen. Groove - Period tracking with purpose.
Je eitje wil geen afscheid nemen van zijn plekje denk ik.. Balen dat je zoveel klachten hebt! Hopelijk snel over..
Ik heb ineens zoveel pijn links onder in m'n buik... Bloeden weer gestopt. Kun je een eisprong hebben terwijl je bloed?
Vlinder he wat is dat nou? Misschien toch eens de huisarts bellen? Kairi misschien is het een idee om eens te temperaturen? Daar ben je nu wel te laat mee. Ma door te temperaturen als je er consequent in bent heb je vaak een eextra zekerheid wanneer je ei nou is geweest. Bedannkt vooor je link frummels. Hier ook het eerste wit gespot. Had het bij mijn dochter en daarvoor nooit dus ik schoot al hekemaal in de stress. Snel een testje gedaan ma nog niet knal. Zit nu op cd 10 en mijn kortste cyclus ooit was vorige x 27 dagen dus had het anders al vreemd gevonden.
Goeiemorgen! Mijn 'vruchtbare' week is aangebroken volgens m'n app. Sinds deze maand ben ik aan het temperaturen, ik blijf heel constant op 36.6 dus dan zal het makkelijk zijn om te zien wanneer m'n ei gaat springen. De maanden hiervoor hield ik het bij door naar m'n afscheiding te kijken maar daarbij leek het of ik twee eisprongmomenten had (die lange draden had ik in de week van de verwachte eisprong en de week erna weer). Het is zo frustrerend dat onze dochter er in één keer feest was en dit ronde 14 alweer is voor een tweede. En ik weet het, er staan hier meiden in de lijst die nog helemaal geen kindje hebben. Maar toch, het is moeilijk en het wordt steeds moeilijker. Vooral omdat we de medische molen niet in willen. Ik kan namelijk erg slecht tegen externe hormonen.
De frustratie mag er zijn hoor! Ik hou er stiekem ook rekening mee dat het wel een jaar of 2 kan gaan duren, net als bij de eerste. Welke app gebruik jij om je temperatuur bij te houden?
La.debs ik kan er ook inkomen hoor! Als de wens er eenmaal is wil je het ook gewoon graag of het nou wel of niet je eerste is dat merk ik bij mezelf ook. Je weet toch wel dat je temperatuur omhoog gaat ná je eisprong? En dat je dan dus eigenlijk al te laat bent? Het is meer ter controle. ( omdat je namelijk zegt makkelijk te zien wanneer je ei gaat springen )
Mag ik bij jullie op de lijst en meekletsen? Ik ben 26 jaar, mijn eerste kindje, in de MMM en mijn NOD is 1 juni En wachten duurt laaaanggggg
Natuurlijk Miszy. Ja wachten sucks..... Ikz ie in jouw handtekening dat je ook al een hele weg hebt afgelegd. Waarom heb je pauze moeten houden in november? Sloeg de clomid 50 en 100 niet aan? Welke ronde is het, dan zet ik je even in de tabel.
De vruchtbare dagen zijn begonnen. Deze maand even geen ovulatietesten... ben even erg negatief en heb het gevoel dat het toch niet gaat lukken. Heb ook totaal geen zin om te gaan 'klussen' merk ik Elke maand weer die spanning en vervolgens die teleurstelling... ben er een beetje klaar mee. Maar ja, als ik niks doe, komt er sowieso nooit een kindje. Even slikken en weer doorgaan dan maar. Iemand die dit gevoel herkent? Vrijdag wel weer een afspraak in het ziekenhuis. Eens kijken wat daar uit gaat komen en wat ons aangeraden wordt.
Hoi hoi mag ik erbij? Emetje. NOD 1 juni ( ongeveer eerste keer utrogestan dus niet zeker) 1e kindje en ronde 9.
Mijn eitje was gister op de echo 22 mm, had zondagmiddag een posiovu test dus mag direct op het wachtbankje Morgen nog controle echo om te kijken of EI echt weg is.
Hier ook de vruchtbare week begonnen. Vandaag eerste ovulatietest gedaan. Eigenlijk wilde ik dat deze maand niet, maar had er nog 4 dus dacht die maak ik even op. Vandaag een bijna knaller, ik verwacht de knaller morgen. De frustratie ken ik wel een beetje. Ik weet het, ik mag nog helemaal niet klagen na 6 maanden, maar toch. Bij de eerste ben ik ongepland, ondanks condoom gebruik, zwanger geworden. En nu bewust wil het niet lukken. Bij mij komt de angst denk ik ook voort omdat ik ook de MMM waarschijnlijk niet in kan/mag.. Mijn lichaam reageert extreem om toegediende hormonen, zelfs al van de pil. Zodanig dat ik daar aan kan overlijden, aangezien mijn lever er dan mee op houd. Dus ik kan nooit hormonen gaan slikken voor behandelingen.. Tot nu lukt het gelukkig wel om steeds weer positief de volgende ronde in te gaan, al blijft het gevoel erg knagen van: wat als... Maar deze week eerst maar flink aan de klus, waar we ook al wel mee bezig waren afgelopen dagen
NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💖💙 1. (6) Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Mama-in-love - eerste kindje - ronde 1 Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) Emetje - 29 jaar - eerste kindje - ronde 9 2. (5) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Indy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 5 (na MA) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 15 ( 5 na mk) Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 3. (5) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 4. (6) Merelv - 30 jaar - eerste kindje - ronde 7 (11 mnd bezig) MMM Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 5. (4) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 eerste ronde na BBZ PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM 6. (6) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk nod Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home, 37 jaar, tweede kindje, ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (1) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Datumloos. (1) Cins - 34 jaar - eerste kindje - ronde 14 Buiten de lijst. (0) Totaal: 34 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)