NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💖💙 1. (7) Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 15 MMM Mama-in-love - eerste kindje - ronde 1 Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) Emetje - 29 jaar - eerste kindje - ronde 9 2. (5) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Indy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 5 (na MA) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 15 ( 5 na mk) Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 3. (5) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 4. (6) Merelv - 30 jaar - eerste kindje - ronde 7 (11 mnd bezig) MMM Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 5. (4) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 eerste ronde na BBZ PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM 6. (7) Swee - 34 jaar - tweede kindje - ronde 2 na MK Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk nod Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home, 37 jaar, tweede kindje, ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (1) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Datumloos. (1) Cins - 34 jaar - eerste kindje - ronde 14 Buiten de lijst. (0) Totaal: 36 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Gezellig!! Ik heb je nu op 6 juni neergezet maar misschien was 'datumloos' beter geweest. Gebruik je ovulatietesten om te kijken wanneer je eisprong precies is? Wel super heftig dat je twee keer een miskraam hebt gehad.
Dat kan zeker uitmaken! Een ander bed heeft andere temperatuur en ook een andere kamer heeft een andere temperatuur. Ik was twee weken geleden op een camping en sliep in een caravan en kon toen niet betrouwbaar tempen, want het was daar stukje kouder dus kwam m'n temp ook veel lager uit. Op vakantie naar het buitenland valt m'n temp altijd wat hoger uit.
Fijn dat je weer een duidelijke streep hebt! Wellicht dan vanavond of morgen een positieve. Als je eisprong op dag 13-14 is, dan is je luteale fase wel war aan de korte kant. Heb ik zelf ook. 12-16 dagen is goed, 10-11 is laaggemiddeld en daaronder is het te kort.
Bedankt frummels. Scheelt dat ik ook ovu testen gebruik dus zal er vast achterkomen hihi.. ben benieuwd wat mijn temperatuur morgenvroeg dan zal zijn. Ga er maar gewoon mee door
Thanx miszy! Nou eigenlijk was t 1 mk. Maar 2 vruchtjes. Nou ik heb idd ovu testen gekocht. Echter vanmiddag las ik dat t geen zin heeft nu na mk te beginnen met ovu testen???
Wil iemand mij uit de lijst halen? Ik zit op CD 19 vandaag & m'n menstruatie is nog steeds niet gestopt... Heb al 2,5 week licht bloedverlies (ene dag rood, bruin en dan weer roze) maar sinds gisteren heftige krampen en veel bloedverlies... Loop in het ziekenhuis voor onderzoek... Heb vrijdag een echo. En hoor 1 juni meer. Dus tot die tijd wil ik me even afzijdig houden en sowieso heb ik géén idee hoe m'n cyclus in elkaar steekt op dit moment.
Swee.. ik denk meer dat dat is omdat je niet helemaal zeker kunt weten dat je meteen weer een goede cyclus hebt qua lengte? Dus dat je dan misschien veel.ovu testen gebruikt ofzo? En het kan zijn dat je een ronde geen eisprong hebt is mij verteld. Je lichaam moet even weer herstellen en dit is bij sommige meteen maar bij sommige duurt het even He vlinder wat naar. Laat je ons nog even weten hoe het af is gelopen wat er uit is gekomen? Veel sterkte knuffel
Hallo allemaal, Mag ik ook op de lijst Ik ben Iset 35 jaar moeder van een zoontje van net 4 jaar. Vl en ik willen graag nog een 2e. Na mijn miskraam van vorig jaar Juni is mijn cyclus onregelmatig en weet ik niet zeker op welke datum ik het best geplaatst kan worden, maar ik vermoed de 7e. telt mk van vorig jaar als ronde 1 of 2? Misschien een domme vraag hoor.
swee dat je de ovu testen het beste nog niet meteen na een mk kan gebruiken is omdat je mogelijk nog hcg in je lijf hebt en daar reageert de ovu test ook op. dus nadat je een witte zw test hebt gehad zou je eventueel weer kunnen starten. Heel gek, maar na een mk is het goed nieuws als je een witte test weer hebt, dan weet je dat het hcg uit je lijf is en dat je dus een eisprong kunt hebben, want met hcg (behalve een lage dosis van geloof ongeveer 6) springt je ei niet. Zo zit het ongeveer in ieder geval
Ow vlinder wat balen!!! Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Thanx dames! Nja deze ronde is compleet op de gok! Nja heeft ook wel wat, denk ik dan maar. Heb er wel een goed gevoel over. Mja is dat een gevoel of hoop. We zullen t wel zien.
Vorig jaar rondt deze periode was ik zwanger en zou ik in februari uitgerekend zijn. Helaas heeft dat niet zo mogen zijn, zou super zijn als ik nu weer zwanger zou zijn en het vruchtje dit keer blijft plakken en symbolisch toch uitgerekend zou zijn in febr. Voor mijn mk had ik een cyclus van 28 dagen, nu verschilt het van 30-34-33-26-27-35 ik weet nu niet zo goed, wat mijn gemiddelde is en heb mij maar op datumloos gezet. __________________
NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💖💙 1. (7) Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 15 MMM Mama-in-love - eerste kindje - ronde 1 Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) Emetje - 29 jaar - eerste kindje - ronde 9 2. (5) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Indy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 5 (na MA) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 15 ( 5 na mk) Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 3. (5) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 4. (6) Merelv - 30 jaar - eerste kindje - ronde 7 (11 mnd bezig) MMM Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 5. (4) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 eerste ronde na BBZ PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM 6. (7) Swee - 34 jaar - tweede kindje - ronde 2 na MK Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk nod Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home, 37 jaar, tweede kindje, ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (2) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2(?) na mk Datumloos. (1) Cins - 34 jaar - eerste kindje - ronde 14 Buiten de lijst. (0) Totaal: 37 Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Ik heb de lijst even aangepast Iset, want het was niet helemaal goed gegaan. Nu kan deze lijst gewoon gequote worden. Ik hoop voor je op een roze maand! Ik heb mezelf vast op het wachtbankje gezet. Vandaag denk ik mijn ei dus vanaf morgen weer aftellen!
Zou iemand mij op het wachtbankje kunnen zetten? Onverwacht la vandaag een positieve ovulatietest. Had deze pas zaterdag verwacht. Misschien is mijn cyclus nog iets in de war na de operatie