Kan ik me voorstellen. Het is natuurlijk fijn om te weten dat die eisprong er is geweest ( en het niet al te lang duurde ) maar het blijft een beetje vreemd telkens dat bloedverlies. Hopelijk weet je snel meer. Poeh op 1 of andere manieer word ik helemaal zenuwachtig hahha. Zo van nog f en dan is er niks meer aan te doen en dus gewoon afwachten. Zenuwslopend. Ik hoop ook dat ik zo lang mogelijk vol kan houden om niet te testen. Heb dr al zove geld aan verspild .. zucht... ma goed zover is het nog niet haha!
💗💙 NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💗💙 1. (8) Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 15 MMM Mama-in-love - eerste kindje - ronde 1 Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) Emetje - 29 jaar - eerste kindje - ronde 9 anoniem - 28jaar - tweede kindje - ronde 5 Traum -31 jaar - derde kindje - ronde ? 2. (4) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Indy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 5 (na ma) Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 3. (8) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Skippy87 - 29 jaar - tweede kindje, ronde 2 na mk 4. (7) Merelv - 30 jaar - eerste kindje - ronde 7 (11 mnd bezig) MMM Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 Sasjuh83 - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde 5. (4) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 (1 na bbz) PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM 6. (7) Swee - 34 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 16 (5 na mk) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home - 37 jaar - tweede kindje - ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (3) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2(?) na mk Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 2 Datumloos. (1) Cins - 34 jaar - eerste kindje - ronde 14 Buiten de lijst. (0) Totaal: 41 Wachtbankje (18),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik kan het mij zo goed indenken hoe jij jou voelt, hier net zo. Heb er ook een klein fortuin aan uitgegeven Je zegt dan telkens tegen jezelf dit keer ga ik mij niet teveel mee bezig houden tot het weer zover is.
Oja slim☺️ Ik slik nu ook foliumzuur en vitamine D. We gaan afwachten idd! Hoop weer veel roze deze maand🌸
Ja idd! Tempen doe ik sinds december. Hou ook verder alle. Symptomen bij stel dat ik het nodig heb kan ik het laten zien.. Wat betekend utro haha? 🙈 😔 Jeetje zeg dus anders hadden ze je ook nog niet Geholpen.. Hebben ze al iets gevonden? Of wacht je nog Op de uitslag?
💗💙 NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💗💙 1. (8) Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 15 MMM Mama-in-love - eerste kindje - ronde 1 Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) Emetje - 29 jaar - eerste kindje - ronde 9 anoniem - 28jaar - tweede kindje - ronde 5 Traum -31 jaar - derde kindje - ronde ? 2. (4) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Indy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 5 (na ma) Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 3. (8) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Skippy87 - 29 jaar - tweede kindje, ronde 2 na mk Mell0408 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 4. (7) Merelv - 30 jaar - eerste kindje - ronde 7 (11 mnd bezig) MMM Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 Sasjuh83 - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde 5. (4) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 (1 na bbz) PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM 6. (7) Swee - 34 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 16 (5 na mk) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home - 37 jaar - tweede kindje - ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (3) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2(?) na mk Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 2 Datumloos. (1) Cins - 34 jaar - eerste kindje - ronde 14 Buiten de lijst. (0) Totaal: 42 Wachtbankje (19),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
He dames! Ik heb mezelf ook toegevoegd! Zit op CD 36 en eindelijk een smiley op cl ovulatietest! Ik neem aan dan ik morgen mijn eisprong kan verwachten. Gemiddeld LF van 10 dagen dus ong 3 juni eisprong hou ik aan! Succes allemaal!! 😄
💗💙 NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💗💙 1. (8) Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 15 MMM Mama-in-love - eerste kindje - ronde 1 Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) Emetje - 29 jaar - eerste kindje - ronde 9 anoniem - 28jaar - tweede kindje - ronde 5 Traum -31 jaar - derde kindje - ronde ? 2. (4) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Indy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 5 (na ma) Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 3. (9) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Skippy87 - 29 jaar - tweede kindje, ronde 2 na mk Mell0408 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 4. (7) Merelv - 30 jaar - eerste kindje - ronde 7 (11 mnd bezig) MMM Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 Sasjuh83 - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde 5. (4) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 (1 na bbz) PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM 6. (7) Swee - 34 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 16 (5 na mk) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home - 37 jaar - tweede kindje - ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (3) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2(?) na mk Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 2 Datumloos. (1) Cins - 34 jaar - eerste kindje - ronde 14 Buiten de lijst. (0) Totaal: 43 Wachtbankje (19),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Lekker druk lijstje. Hoop op veel roze heb vandaag mn ei gehad (denk en hoop ik haha) aftellen kan weer beginnen
Hoi allemaal, Ik mag ook op het wachtbankje! Vrijdag naar de gyn geweest in het ziekenhuis. Behalve dat het sperma van mijn vriend een beetje sloom is, is verder alles goed. Moetn toch gewoon doorgaan, maar mogen de aankomende maanden wel gebruik maken van IUI tijdens de eielgen cyclus. Dit vanwege de sperma die iets sloom is, maar ook om de druk en stress van geplande sex even iets te verminderen. Ben blij dat ze ons iets willen helpen. Ander half jaar is toch al best lang. Daarnaast ook naar de acupunturist geweest. Zij gaf aan dat mijn lichaam niet klaar is voor zwangerschap... Ook hier maar een paar weken gebruik van maken Hopelijk mag het snel raak zijn!
Goden verzoeken om het eitje in te laten springen, ik heb het geweten vandaag. Deed zo'n zeer dat ik over m'n nek ging😅 maar duidelijk was het! Vanochtend gelukkig gekust, morgenochtend doen we er nog eentje en dan mag ik ook op het wachtbankje (mits temperatuur niet stijgt 😂
Hihihi zou wat zijn la.debs als je daar zwanger van zou kunnen worden! Elfi zei de accupunturist daar nog meer over? Waarom iss je lichaam niet klaar voor een zwangerschap?
vandaag cd20 nog geen positieve ovu test gehad. of hij moet nog komen of heb deze rode geen eisprong ofzo? we zullen wel zien blijf zoiezo even doortesten mss later me ei.
Zo, wat er is gekletst dit weekend! Gezellig! Ik had even een 'baal' momentje. Weer 2 zwangerschap aankondigingen.. Ik gun het ze van harte maar ik wil het ook bekend kunnen maken! Hopelijk kan dat komende zomer. Nu eerst nog het wachtbankje uitzitten... Ondertussen dpo4. Mijn darmen waren het weekend nogal aan het rommelen, dus geeft heerlijk van die symptomen die er nog niet kunnen zijn. @Jolanda, vervelend dat je je ei nog niet hebt kunnen vinden. Ik heb de mijne ook niet altijd gevonden met testen. Geen idee of dat kwam doordat m'n ei niet is geweest of omdat de testen hem niet vonden. Laatste twee rondes wel gevonden. Maar ik temp er niet bij dus waarom de andere maanden ik niks kon vinden weet ik niet. Succes nog even met zoeken!
Even een vraagje voor de doorgewinterde temperatuurders: schiet je temperatuur meteen omhoog als de eisprong is geweest?
Debs nee dat niet. Geloof 2 of 3 dagen omhoog dan zet FF een kruis Princcessp vervelend is dat. Hopelijk kunnen we idd allemaalvan de zomer wat bekend maken Jolanda temperatuur je er ook bij? Je banner staat op eisprong over 2 dsgen dagen of is dat geen gemiddelde?