Oh ik lees het al in je onderschrift jolanda. Zials de cyclus van vorige x. Zou idd zeker nog even doortesten. Idd vlinder wachten duurt lang!
Dat is het gemiddelde van mijn cyclus gebruik nu ook clearblue met smiley maar tot op heden alleen lege rondjes nog geen smiley geweest dus of me ei komt laat of deze maand geen ei? Ik temp wel alleen laatste week door drukte niet nauwkeurig kunnen tempen dus ga daar niet naar kijken natuurlijk hihi.
Dames ik had in de ochtend een positieve ovulatietest namelijk een van Clearbleu dit was in de ochtend rond 6:uur. toen ik dezelfde test in de middag deed rond 17:00 uur was het alweer een rondje. De avond voor de smile geklust en de avond van de smiley geklust. zou dit voldoende toch moeten zijn? tevens heb ik nu soort van ongi krampen iemand dit wel eens gehad?
Volgens mij is dat idd voldoende. Extra dagje kan geen kwaad. Misschien komt het door de eisprong? Ongi krampen bij mij houden bij n 3 dagen aan. Dacht eerst dat het ovulatie symptomen waren, maar dat duurt toch niet zolang?
Stel nu dat ik vrijdag m'n eisprong heb gehad (zoals de echo aangaf, of hij was gesprongen of ging springen) wanneer zijn dat de meest vruchtbare dagen?
Jolanda inderdaad dan kun je van dat temperaturen niet helemaal uitgaan haha Vlinder je vrichtbare dagen zijn vooral.voor je eisprong en maar heel even erna. Zaadcellen kunnen tot max 7 dagen blijven leven, wachtend in de baarmoedermond op een eitje om te bevruchten. Een eicel daarentegen leeft tot max 12 u. Simpel gezegd is het dus zorgen dat er zaadjes aanwezig zijn voor je eitje en tot even na de sprong heb je nog kans maar een dag later niet meer
Kan allebei debs. Het verschilt per vrouw en per cyclus. Ik heb soms een hele duidelijke stijging de dag na ei van 0.3, maar ook vaak dat hij langzaam stijgt, een slow rise noemen ze dat.
Ik had vanochtend dikke eipijn op rechts. Net was op de echo te zien dat m'n ei gesprongen is dus ik mag ook op het wachtbankje! M'n baarmoederslijmvlies was gelukkig nog wat gegroeid tot 6.6 (wat nog wel aan de magere kant is maar wel goed genoeg). Nu aan de utrogestan (progesteronbolletjes) om m'n LF te verlengen!
Utro = utrogestan en dat zijn progesteronbolletjes. Dit hormoon is heel belangrijk na je eisprong en daar krijg je dan dus meer van. Ik heb bijna alle uitslagen terug en tot nu toe is er niets uitgekomen.
Hallo. Mag ik mijn eigen hier aansluiten. 1Juni is mijn nod. Heb vrijdag zaterdag en zondag een positive ovulatie test gehad. Maar volgens mijn temperatuur is mijn ei vrijdag geweest. Weet dus ook niete goed wat aan moet houden. Vrijdag nacht niet kunnen slapen van de pijn thv keizersnede litteken. En nu al die dagen al krampjes.
Fijn frummels dat je zekerheid hebt dat ie geweest is! Heb je dr een goed gevoel.over nu je er wat voor krijgt? Vlinder lastig te zeggen het is altijd geluk hebben. Deze app krn ik niet maar zo te zien is al het gele.je vruchtbare periode. Dan zie je ook dat dat vrij lang voor je ei is maar maar heel.kort erna Maantjr welkom! Heb je je ovu testen ook onder elkaar geplakt? Vaak kun je het dan wel zien. Misschien kun je er een foto van maken zodst we met je mee kunnen kijken? Heb je voor je zoontje ook getemperatuurd? Evt kun je die link ook in je handtekening zetten zoddat we met je meee kunnen kijken. Mag ik vragen hoe het is met jee zoontje ivm zijn vroeggeboorte?
Jolanda ik denk dat je wel een eisprong gaat hebben maar dat kan met zo'n onregelmatige cyclus echt wel even duren! Ik heb deze ronde uiteindelijk ruim 4 weken ovulatietesten gebruikt voor een smiley! Succes iig
Hey ja maar ze waren alle 3 donkerder als de controle lijn. Heb ze al weer weg gegooid aangezien dat dacht dat je tempratuur bindend is. Mij mijn zoon met tempen zwanger geraakt. Toen ook op dag 19 mijn ei nu weer. Ze weten de oorzaak niet. Ik heb een vorm van het brugadasyndroom en ook uitbehandeld op ritmestoorn gebied en daar naast hypo's door een gastricbypass dat laatste is het grootste risico slik er ook medicijnen voor. Dit is mijn kaartje nu. Temperatuur elke dag op de zelfde tijd maar vul het soms pas later in.
Vandaag was hij eerst 36.9 maar had hem nog niet horen piepen tweede keer 37.0 maar heb de laagste ingevuld.