Hij is wel donker maar hoort hij niet net zo donker als het andere streepje te zijn voordat het een positieve test is? Anders gewoon samen gezellig maken.
Jolanda hij kan denk ik donkerder. Al heeft niet iedereen een knal test natuurlijk. Zijn jullie ook allemaal zo zenuwachtig?
Hey Dames, Ik ga deze lijst verlaten. Ik heb mn ei nog niet gehad.. succes allemaal ik hoop dat jullie een mooie rose lijst krijgen hier
Dankjewel, ik verwacht het de 1ste of 2de. Ik denk zelf vrijdag nacht. Ik kreeg na het vrijen zo een ontzettende pijn die tot smorgens aanhield. En toen was het weg sinds die dag steeds krampjes en gevoelige tepels ondanks mijn borst correctie. Maar ja we hopen natuurlijk ook te veel Swee hoop dat je ei snel komt!
Envy fijn dat je een beetje gerustgesteld bent. Anoniem ij denk ook dat ie een dag later hoort ivm je ovu testen Swee heel veel.succes Jolanda ik denk dat ie eraab komt.zou even doortesten. Kan best verschil in dse testen zitten dat morgen of overmorgen ineens beide knal zijn Wachten duurt lang oh. Vanaf morgen weer aan t werk ( na de. Vakantie ) dat scheelt alweer tijd om te denken. Ik voel ook telkens steekjes rechts onderin. Of valt het me nu zzo erg op omdat ik het te graag wil
MadameV, dat is hier net zo, let ook ook op iedere krampje en pijn. Heb al hele dag krampjes en nu schiet het ook een beetje naar mijn linkerbovenbeen. *wishful thinking*
Ik heb idd ook heel de maand door lichte streepjes op de ovu testen. Daarom gebruik ik ze ook nooit om een zwangerschap mee te testen. Zijn echt zoveel dames die dat hier op het forum doen. Jolanda ik denk ook echt dat je ei eraan komt. Zou het vanavond even gezellig maken. Hier is mijn zoontje steeda baby naar mijn buik aan het zeggen haha. Ik heb zo geen zw test nodig
Hoii ik klets ook graag mee. Zit nu in de eerste ronde met clomid 5 juni is me nod en heb al een tweeling van 2 jaar dankzij de clomid. Alle geluk voor iedereen en hoop op veel nod's binnenkort
Succes swee Welkom pffwhattodo. Ik heb ineens ongi hoofdpijn, dus hoofdpijn die ik altijd voor of tijdens ongi heb. Vanochtend en gisteren had nauwelijks slijm en vandaag wel weer slijm en net ook beetje bruine slijm. Sorry voor het slijm praat. Wie weet wat dit betekend? Heb een onregelmatige cyclus, maar voor ongi lijkt mij dit te vroeg, maar ook voor innesteling toch?
Hoi! Ik ben nieuw hier en lees graag mee! Toch fijn om te lezen dat er meer dames in een zelfde fase zitten. Ik krijg het niet helemaal voor elkaar om mezelf op de lijst te zetten. Zou iemand dat voor mij kunnen doen? NOD 2 juni, 1e kindje, 4e ronde. Bedankt!!
💗💙 NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💗💙 1. (8) Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 15 MMM Mama-in-love - eerste kindje - ronde 1 Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) Emetje - 29 jaar - eerste kindje - ronde 9 anoniem - 28jaar - tweede kindje - ronde 5 Traum -31 jaar - derde kindje - ronde ? 2. (6) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Indy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 5 (na ma) Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Maantje93 - 22 jaar - tweede kindje - ronde 5 Loeselijn - ? jaar - eerste kindje - ronde 4 3. (8) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Skippy87 - 29 jaar - tweede kindje, ronde 2 na mk Mell0408 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 4. (6) Merelv - 30 jaar - eerste kindje - ronde 7 (11 mnd bezig) MMM Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 Sasjuh83 - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde 5. (6) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 (1 na bbz) PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk Pffwhattodo - ? jaar - derde kindje - ronde 1 6. (6) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 16 (5 na mk) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home - 37 jaar - tweede kindje - ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (4) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2(?) na mk Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 2 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Leeuwinnetje - 33 jaar - 2de kindje - ronde 1 Datumloos. (1) Cins - 34 jaar - eerste kindje - ronde 14 Buiten de lijst. (0) Totaal: 46 Wachtbankje (34),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoiiiii dames.. Hoe is het hier? Ik zit nu 6dpo en voel krampjes hahaha of dat ook echt wat betekend.. Ben wel elke dag een testje aan het doen om te kijken hoe de Pregnyl afloopt; dit is namelijk m'n eerste ronde met Pregnyl.. Ben toch wel aan het aftellen deze ronde!! Spannend. Andere dames al "kwaaltjes"?
Welkom nieuwe dames! Gezellig dat jullie komen meekletsen. Iset wanneer is je NOD? Ik heb meestal 1 dag voor mijn ongi hoofdpijn. Kan het een andere oorzaak hebben? Te weinig gedronken vandaag?
Als het goed is 7 Juni, maar kan ook eerder of later zijn ivm onregelmatige cyclus. Ik weet nu dus niet zo goed wat ik ervan moet denken. Het gaat ook al de hele tijd gepaard met steekjes. Volgens mij heb ik wel voldoende gedronken, maar misschien toch niet genoeg.
Ik drink zelf altijd heel weinig dus merk meteen als ik wat pak dat mijn hoofdpijn zakt. Ik heb alleen last van een zwaar gevoel in mijn onderbenen en voeten. Lijkt wel of ik de marathon gelopen heb. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wel overal weer op ga letten. En dan is mijn NOD nog bijna 2 weken weg.