Ik zag dat ik me temp niet had ingevuld vanmorgen nu wel zou die streep nu goed staan ? Of denk je toch een dag later ?
Ik heb het nooit/zelden. Hij was een beetje "creamy" hoe jij het noemt haha en niet rekbaar. Heb het alleen vanochtend gehad en daarna niet meer. Ja ben zeker van mn ei. Xxx
Hey dames! Als jullie het goed vinden praat ik gezellig mee. Mijn Nod is op 5 juni. Heb nu ineens heel veel last van heel veel wit melkachtige afscheiding. Van het weekend heb ik mijn eisprong gehad en gevoeld maar ik twijfel of ik hem niet vorig weekend heb gehad omdat ik toen echt heel dunne draadjes kon trekken. Wat een raar lichaam heb ik toch.
qua hydratatie zit het hier wel goed. Nu ook ijskoud en moe, maar dat kan ook van weinig slaap komen. Gezien ik al 2 weken tussen 05.30 en 18.00u wakker word. Ook moet 2x zo vaak plassen en zijn borsten wat gevoeliger. misschien let ik teveel op mijn lichaam en is het gewoon wishful thinking Heb je vaker een zwaargevoel in je onderbenen en voeten? Heb jij een regelmatig cyclus?
Dankje Ja, deze was 29 dagen. Normaal ook altijd 29/30 dagen toen ik mijn Mirena spiraal nog had Ik heb trouwens na verwijdering van de spiraal 1 maand de pil geslikt omdat ik toch liever een onttrekkingsbloeding zou krijgen zodat ik daarna goed kon bij gaan houden van hoe lang mijn cyclus werkelijk duurt.
Dan zou ik mij er zeker niet druk om maken! Heb het wel vaker gelezen. Dat er nog een beetje eiwitslijm afgescheiden kan worden na ei. Als je het vlak voor NOD heb dan is t vaak wel mis. Ik heb altijd ongeveer een dag voordat ik ongesteld ben een beetje niet echt rekbaar eiwit.
Oh dat is wel slim inderdaad! Ik had altijd een cyclus van 28 dagen, maar na mk vorig jaar wisselt mijn cyclus nog wel eens. Ik ben benieuwd of je ei nog komt of al is geweest. Gaan jullie voor de zekerheid nog aan de klus?
Hier aan het malen. Probeer mijn eigen alleen nog op.volgende week te richten gaan dan lekker een weekendje weg Heb allemaal vagen dingen. Maar zoals ik weet wil je nu ook veel voelen.
Ja ik heb echt een regelmatige cyclus. 27 of 28 dagen. Kan er de klok vaak op gelijk zetten. Misschien is het gewoon moeheid. maantje gezellig een weekendje weg. Lekker je daar op focussen.
ja hij staat op discarded omdat ik 3 uur later pas getempt had (had een feestje die dag was erg laat geworden haha en heb de wekker om 7 uur niet gehoord) die thermometer weigerde ook nog is voor 2 min dus werd al gestrest haha... toen ik het 10 min later deed (dacht even stil liggen/ontspannen haha) was het 36,9 vandaar dat het ook niet echt betrouwbaar is... lastige dag om niet goed te tempen haha
Druk geweest hier vanavond. Gezellig! Welkom nieuwe dames. Ik las iemand met hoofdpijn ( ssorry weet f niet meer wie ) heb ik ook al.een paar dagen vanaf net voor mijn ei. He vervelend heb bijna nooit hoofdpijn. Was sowieso vandaag niet helemaal fit maarja. Misschien moest ik thuiss f weer acclimatiseren na de vakantie haaha
Maantje93 lijkt mij ook erg vroeg, maar je weet maar nooit. Ik heb sinds gisteren een erg droge mond, kan de kraan wel leeg drinken en nog helpt het niet. Verder paar steken in mijn lies gehad en sinds vanochtend rammelende darmen. Pfff, dat wachten... Ik word er gek van! Iemand die dit ook herkend? Zit nu op 7dpo volgens de ovulatie testen en de temperatuur. Dus waarschijnlijk is mijn NOD 1 juni
Madame. Dat dacht ik ook. Plus ik twijfel tussen vrijdag nacht en zaterdag ochtend kwa gevoel dat mijn ei sprong. Duimpje86. Spannend hoor!! Ik ga mijn eigen zo min mogelijk hoop proberen te geven. In hoe ver dat lukt.
Nee een dip van 0,1 graden is geen innestelingdip en 4 dpo is erg vroeg überhaupt daarvoor. Waarschijnlijk een dipje door het gele lichaam wat achterblijft na de eisprong.