Hier blijft m'n temperatuur stijgen, het is in ieder geval duidelijk dat ik een eisprong heb gehad. Aan de hoeveelheid klussen heeft het in ieder geval niet gelegen deze maand 😂
Je zou zeggen dat je streep 2 dagen eerder moet... maar als je kijkt naar je ovulatietesten wanneer die positief waren moet ie eigenlijk nog 1 a 2 dagen later... want je hebt nog een positieve ovulatie test de dag na je streep...
Klopt inderdaad. En ben pas op dag 16 ovulatie testen gaan gebruiken. En lees dan weer rare berichten dat je twee pieken kunt hebben. Maar ja. Zondag was mijn baarmoeder mond potdicht en super droog en zo is hij nu ook gebleven.
Hier stijgt hij ook nog steeds netjes ☺️ Maar ons "Klussen" had misschien nog wel iets beter gekund🙈😜 Hihi we zien t wel 🙄😉
Dat was ik. Met mijn hoofdpijn gaat het nu iets beter, maar nog wel aanwezig. Ik heb altijd al last gehad van hoofdpijn, maar ik weet inmiddels ook welke hoofdpijn waar bij hoort. Dit voelt voor mij als ongi hoofdpijn, alleen is mijn NOD waarschijnlijk pas 7 Juni. Hoe gaat het nu met je? Al een beetje geacclimatiseerd? Is je hoofdpijn inmiddels weg?
Herkenbaar! Mijn darmen maken overuren en steekjes in mijn lies ook. Ik zit vandaag pas (vermoedelijk, ik temp niet en geen ovulatietesten) 5 dpo en gisteren begon het al. Wanneer ga je testen?
Hey. Ik weet heel zeker dat ik het weekend mijn ei gehad heb, had enorm pijnlijke steken en moest gewoon een loszittende joggingbroek aan doen want anders had ik nog meer pijn . Hebben toen ook 3 keer geklust. Zien elkaar alleen het weekend we wonen nog niet samen namelijk maar zijn druk bezig met een woning te zoeken. Pff wat erg lijkt me dat die mk!! Hopelijk gaat alles nu beter met je.
Hoe zit het met jullie met afscheiding? Ik dacht net dat ongesteld geworden was. Maar plek gewoon wite afscheiding. Terwijl juist vanaf zaterdag/zondag kei droog geweest is.
Gister had ik heel veel witte melk achtige afscheiding :/ van het weekend niet super veel afscheiding maar wel mijn eisprong gehad.
Vandaag heb ik wat gelige/crème kleurig, wel dikkere en plakkerige afscheiding (heerlijk dit praat 😉 ). Ik zit op 6 dpo. Maar mijn bmm is echt helemaal dicht zo voelt het. Normaal voel ik altijd wel iets, rondje of streepje afhankelijk van waar ik in de cyclus zit, maar nu niks... Heel apart!
Loveley hier was het dsg naar eisprong echt droog geen vruchtbaar slijm te bekennen Hier ook sinds zondag pot dicht ...
Jeetje, dan heb jij best een heftige eisprong. In principe zou 3 x genoeg moeten zijn. Hopelijk vinden jullie gauw een huisje en kan er voldoende geklust worden, of nog beter je bent dan al zwanger. Ja dat was wel even pittig. Ik was vrij kort zwanger, maar daar maakt het verdriet niet minder om. Vorig jaar 15 juni mk gehad, daarna zijn we even niet verder gegaan. Hopelijk nu in Juni een knaller van een test. Gaat goed, maar ben wel meer onzekerder geworden. Word ik weer zwanger, blijft het plakken. Ben ook al weer 35, voor mij speelt leeftijd ook mee.
Ik had na eisprong paar dagen droog en sinds gisteren weer wat slijm met bruin en vandaag heb ik meer bruine stukjes bij afvegen en bijna gee slijm meer.
Wij heeft er hier ervaring mee... ik heb en lf van 10/11 nu wild onze HA bloed gaan laten prikken om te kijken naar mijn waardes?
Niet iedereen heeft dat hoor! Ik heb het toevallig en las het ook op Fertility Friend dat er meer vrouwen zijn die dat ervaren.