innesteling kan pas vanaf 5 dpo en gebeurt meestal rond 8-10 dpo (kan ook nog later). Een dip op dag vier komt vaak voor en heeft te maken met het corpus luteum, weet het niet precies, maar als je het wil weten kan je erop googlen
naar al je waardes of je progesteronwaarde? Er kan na ie gekeken worden hoe hoog die is op bepaalde momenten. Daar kan je uit opmaken of 1: je ei gesprongen is en 2: of je progesteron (te) snel daalt. Al denkt ik dat je met jouw LF nog wel goed zit hoor, dat vinden ze in bijna alle ziekenhuizen/klinieken niet afwijkend. Pas onder de 10 dagen.
Zeker kan dat lovely dat heb ik ook niet. Heb sowieso vrij weinig afscheiding kan er iig geen onderscheid in maken Iset hoofdpijn is er nog steeds wel.maar verder wel weer goed in orde. Thanx voor asking Het is wat dames met al die kwaaltjes hahha
Wie herkent de volgende symptomen: - Enorme hoofdpijn; - Extreem vermoeid( nu heb ik zelf ME en ik heb ik dit altijd, maar toch voelt dit anders), kan mijn ogen niet openhouden; - afscheiding met bruine vegen ( stukjes, sliertjes) - droge mond - metaal, ijzerachtig smaak in de mond; - Rommelende darmen; - continu gevoel dat er iets gaande is beneden -rugpijn - vaker plassen Ik denk dat vandaag 4 of 5 dpo is en dat is erg vroeg, heb ik misschien toch eerder eisprong gehad? Met onregelmatig cyclus is alles mogelijk, denk ik maar. Bij zwangerschap van mijn zoontje was ik hier allemaal helemaal niet mee bezig, maar sinds de 2e zwangerschap mk ben ik super onzeker en er heel veel mee bezig.
Ik vraag met trouwens ook af waarom bij sommigen bij ff het kruis later staat terwijl je dan nog een positieve test hebt gehad. Bij mij heeft ie hem vanochtend gezet. Een dag ná de test zoals verwacht. Ik heb ook echt ruim voldoende geklust ik twijfel eerser of het niet te wws ivm zaadkwaliteit ooh erg. Maar te weinig kan iig niet hahhaa
Ik herken het iset. Niet zozeer je kwwaaltjes maar het ermee bezif zijn. Heb ik na de mk ook heel erg.
Ja je bent dan veel meer bewust bezig en let extra op elk kwaaltje. Hopelijk hebben we gauw goed nieuws.
Hier nog nooit kwaaltjes of symptomen voor nod gehad dus ben daar ook niet mee bezig eigenlijk. Het enige wat je kunt is afwachten, ik ben van mening dat je je ook gauw dingen in gaat beelden. Daarbij zijn kwaaltjes op 4 dpo echt niet afkomstig van een evt zwangerschap want het vruchtje is nog niet eens ingenesteld en pas na de innesteling komt hcg vrij wat voor symptomen kan gaan zorgen.
lovelly ik heb ook nooit echt vruchtbaar slijm. Ooit bij de huisarts gevraagd en de ene vrouw heeft dat wel een de andere niet. Je moet het vergelijken dat de ene vrouw ook heftiger ongi is als de andere. Ik ben meestal maar 3 dagen ongi met 1 dag erg. Meer niet. Sommige zijn echt 7 dagen ongi.... Even algemeen, ik geen 2x een vmk gehad en dan denk je al anders. Maar een mk is een verder stadium dan ga je overal over na denken. Dus snap jullie helemaal.
💗💙 NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💗💙 1. (8) Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 15 MMM Mama-in-love - eerste kindje - ronde 1 Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) Emetje - 29 jaar - eerste kindje - ronde 9 anoniem - 28jaar - tweede kindje - ronde 5 Traum -31 jaar - derde kindje - ronde ? 2. (6) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Indy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 5 (na ma) Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Maantje93 - 22 jaar - tweede kindje - ronde 5 Loeselijn - ? jaar - eerste kindje - ronde 4 3. (9) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Skippy87 - 29 jaar - tweede kindje, ronde 2 na mk Mell0408 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Verkap0109 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 6 4. (6) Merelv - 30 jaar - eerste kindje - ronde 7 (11 mnd bezig) MMM Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 Sasjuh83 - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde 5. (6) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 (1 na bbz) PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk Pffwhattodo - ? jaar - derde kindje - ronde 1 6. (6) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 16 (5 na mk) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home - 37 jaar - tweede kindje - ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (4) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2(?) na mk Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 2 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Leeuwinnetje - 33 jaar - 2de kindje - ronde 1 Datumloos. (1) Cins - 34 jaar - eerste kindje - ronde 14 Buiten de lijst. (0) Totaal: 47 Wachtbankje (34),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi, Dit is mijn eerste keer op een forum en evt een eerste kindje. Ik heb mezelf toegevoegd aan de lijst (hopelijk is het goed gegaan).
Welkom! Even een vraagje voor de kenners.. op het lab formulier was dit aangestreept Lh FSH oestradiol? Kan dat? Denk dat de HA het gewoon graag even wil na kijken omdat ik zelf. Veel medicatie 's etc heb moeten slikken de afgelopen 2 jaar die nauw niet bevoordelijk zijn voor je lichaam
wat kletsen jullie veel haha gezellig ik zit nu op 4 of 5 dpo heb een lf van 11 dagen nog meer dames met een iets kortere lf ? ik heb sinds 2 dagen opeens nachtmerries en dromen ik weet dat het nog veeeeel te vroeg is maar heb het normaal echt nooit (wel tijdens zwangerschap toen van mijn zoontje) maar is echt nog te vroeg om het als kwaaltje te beschouwen haha
Hier ook va daag geen positieve ovulatietest! Nu zijn me testen op haha dus heb mezelf verplicht er ook geen meer te kopen! Deze rond geen succes denk ik maar goed we hebbennog eventjes natuurlijk
Haha zo herkenbaar. Voor ik wist dat zwanger was heb ik letterlijk de vroeg geboorten van onzen zoon gedroomd. Gelukkig dat toen ook tegen mensen gerecht anders hadden ze gedacht dat gek was toen het na zijn geboorten vertelden. Ik heb daar na nooit meer echt gedroomd tot ik vanacht droomde ruzie te hebben met de buurvrouw wat uit de hand liep hahaha... Mijn LF is met een beetje geluk 11.