Helemaal mee eens haha. We maken onszelf en elkaar gewoon gek. Rare dromen is wel echt een zwangerschaps kwaal maar goed dat zegt natuurlihj niks en bij mij al helemaal niet want ik heb zo vaak van die rare dromen haha.
Anoniem waarom zijn eigenlijk bij jou ff die streepjes telkens zo onderbroken? Die verbindings streepjes. Iss dat omdat je niet consequent op hetzelfde tijdstip hebt getempt ofzo?
ja ik droom steeds dat er mensen achter me aan zitten echt zo raar :x echt eng ook... dit had ik ook steeds bij mijn zoontje echt niet fijn durfde op gegeven moment niet meer te slapen wanneer test jij als je lf 11 dagen is ?
Ja klopt maar was die zelfde avond bij een nieuwe test weer heel vaag streepje meer te zien. Laatste dagen 3x per dag getest en alleen die ene was donkerder de rest was echt heel licht. Dus denk dat ik geen knallers krijg. We gaan het als nog gewoon gezellig maken de laatste weken hihi.
ik heb ze op discarded gezet omdat ik op een ander tijdstip heb getempt in het begin waren we 3 dagen op vakantie was toen al steeds heel vroeg wakker. en die rond mijn ei is omdat ik opeens 2.5/3 uur later wakker was, had mijn wekker niet gehoord had een fesstje avond ervoor vandaar dus die stippellijntjes
Hahaha dat snap ik helemaal. Ik weet nog precies wanneer ik ga testen, waarschijnlijk 8 Juni. Ik weet niet hoe mijn cyclus dit keer zal verlopen. MijnNOD zou op 3, 7, 8, 9, 10 of 11 juni kunnen zien. Ik vermoed dit keer een vroege, maar durf dan niet gelijk te testen. Dus waarschijnlijk pas 8 juni. Ik ga heel hard voor je duimen dinsdag, of eerder
Pffff en weer een bekendmaking in mijn omgeving. Is het stom/raar dat dat steekt? Ik gun het iedereen, maar soms voelt her alsof er uitverkoop is en ik net te laat ben zeg maar en alles dus verkocht is... Misschien dat ik over een kleine twee weken ook blij ben, maar toch... Nu ff baalmoment.. Is al de vierde in korte tijd die het bekend maakt...
Nee hoor, helemaal niet. Jou wens is ook groot om nog een kindje te krijgen en het te kunnen bekendmaken. Hopelijk voor jou over een paar weken een positieve test.
aah zo! Bij mij duurt de tussentijd dan 12 / 13 dagen. 22 mei eisprong gehad en 5 juni moet ik ongesteld worden (hopelijk niet natuurlijk)
Zo dan! Ben er een paar dagen niet en kan meteen 30+ pagina's terug gaan lezen Voorlopig kan ik even op datumloos denk ik.. ben nog steeds m'n ei aan het zoeken..
💗💙 NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💗💙 1. (7) Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 15 MMM Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm)[/COLOR] Emetje - 29 jaar - eerste kindje - ronde 9 anoniem - 28jaar - tweede kindje - ronde 5 Traum -31 jaar - derde kindje - ronde ? 2. (6) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Indy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 5 (na ma) Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Maantje93 - 22 jaar - tweede kindje - ronde 5 Loeselijn - ? jaar - eerste kindje - ronde 4 3. (9) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Skippy87 - 29 jaar - tweede kindje, ronde 2 na mk Mell0408 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Verkap0109 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 6 4. (6) Merelv - 30 jaar - eerste kindje - ronde 7 (11 mnd bezig) MMM Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 Sasjuh83 - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde 5. (6) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 (1 na bbz) PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk Pffwhattodo - ? jaar - derde kindje - ronde 1 6. (6) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 16 (5 na mk) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home - 37 jaar - tweede kindje - ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (4) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2(?) na mk Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 2 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Leeuwinnetje - 33 jaar - 2de kindje - ronde 1 Datumloos. (1) Cins - 34 jaar - eerste kindje - ronde 14 Buiten de lijst. (0) Totaal: 47 Wachtbankje (33),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)