Ik moet zeggen dat ik nog nooit naar de stand van mijn bbm gevoeld heb. Denk ook niet dat je daaraan iets kunt voelen want dan zouden we het snel weten of we zwanger zijn of niet.
Dat is waar. Ze zeggen vaak dat je bmm ver naar onder ligt net voor en tijdens de menstruatie en dat hij juist hoger ligt tijdens en na de ovulatie als ik het goed heb.
💗💙 NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💗💙 1. (7) Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 15 MMM Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) Emetje - 29 jaar - eerste kindje - ronde 9 anoniem - 28jaar - tweede kindje - ronde 5 Traum -31 jaar - derde kindje - ronde ? 2. (6) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Indy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 5 (na ma) Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Maantje93 - 22 jaar - tweede kindje - ronde 5 Loeselijn - ? jaar - eerste kindje - ronde 4 3. (9) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Skippy87 - 29 jaar - tweede kindje, ronde 2 na mk Mell0408 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Verkap0109 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 6 4. (6) Merelv - 30 jaar - eerste kindje - ronde 7 (11 mnd bezig) MMM Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 Sasjuh83 - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde 5. (7) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 (1 na bbz) PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk Pffwhattodo - ? jaar - derde kindje - ronde 1 lovelyyX93 - 22 jaar - eerste kindje - ronde 1 6. (6) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 16 (5 na mk) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home - 37 jaar - tweede kindje - ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (5) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2(?) na mk Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 2 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Leeuwinnetje - 33 jaar - 2de kindje - ronde 1 Datumloos. (1) Cins - 34 jaar - eerste kindje - ronde 14 Buiten de lijst. (0) Totaal: 47 Wachtbankje (33),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Wat lief dat je het vraagt! Ik ben deze maand heel relaxed over mijn symptomen omdat ik zo ongeveer alles wel een x gevoeld heb en dit zowel zwanger als niet zwanger kon betekenen. Het enige dat bij beide zwangerschappen overeen kwam was pijn aan de zijkant van mn borsten maar heb dat ook wel eens gehad als ik niet zwanger was. Nu zit ik natuurlijk aan de utro en die kan allerlei zwangerschapssymptomen veroorzaken dus heb besloten mij niet gek te laten maken, omdat ik nog niet bekend ben met de effecten van de utro en alles wat ik voel daardoor kan komen Ik had gister en vanochtend pittige menstruatie krampen maar bij navraag kan dat er de eerste dagen bijhoren. En puistjes... Hoeveel DPO wil je gaan testen? Maar ik heb vertrouwen en hoop intens dat het weer eens raak is!
Wat goed! Fijn dat je er zo relaxt in staat. Ik hoop dat ik zo lang mogelijk kan wachten met testen. Maar zit nu al te denken aan volgende week donderdag erg he. Dus de toekomst zal het uitwijzen. En idd kwaaltjes kunnen je zo gek maken. Al die andere weken hebben wij dames ook wel eens ergens een steekje of krwmpje.maar dan schenken we er weinig aandacht aan. En nu ....
💗💙 NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💗💙 1. (7) Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 15 MMM Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) Emetje - 29 jaar - eerste kindje - ronde 9 anoniem - 28jaar - tweede kindje - ronde 5 Traum -31 jaar - derde kindje - ronde ? 2. (6) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Indy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 5 (na ma) Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Maantje93 - 22 jaar - tweede kindje - ronde 5 Loeselijn - 28 jaar - eerste kindje - ronde 4 3. (9) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Skippy87 - 29 jaar - tweede kindje, ronde 2 na mk Mell0408 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Verkap0109 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 6 4. (6) Merelv - 30 jaar - eerste kindje - ronde 7 (11 mnd bezig) MMM Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 Sasjuh83 - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde 5. (7) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 (1 na bbz) PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk Pffwhattodo - ? jaar - derde kindje - ronde 1 lovelyyX93 - 22 jaar - eerste kindje - ronde 1 6. (6) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 16 (5 na mk) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home - 37 jaar - tweede kindje - ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (5) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2(?) na mk Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 2 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Leeuwinnetje - 33 jaar - 2de kindje - ronde 1 Datumloos. (1) Cins - 34 jaar - eerste kindje - ronde 14 Buiten de lijst. (0) Totaal: 47 Wachtbankje (38),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Inderdaad. Wat dat betreft helpt die utro wel, want dan kan ik die alle schuld geven. Al denk ik dat als ik weer flinke steken naast mn navel ga krijgen zoals bij mn eerste zwangerschap ik wel extra hoop ga krijgen. Ik denk zelf ook aan volgende week donderdag, dan ben ik 11dpo. Liever wil ik later testen maar weet niet of dat lukt. Bij beide vorige zwangerschappen positief getest op 11dpo.
Frummels. Dat lijkt me wel lastig al die bijwerkingen. Maar je krijg er zo iets moois voor terug!!! MADAMEV ik testen bij onze zoon 9 dpo positief. Deze ronden hoop Ik nergens meer op. Gisteren temp van 37.1 en vandaag 6 dpo gezakt naar 36.9. En dat lijkt me ook te weinig voor een innesteling dip.
Hier echt een dip in mijn humeur.... Geen goed teken een week voor NOD Maar ja, meer dan wachten kunnen we niet. Als ik nog niet ongesteld ben woensdag, ga ik woensdag testen. Dan zit ik op 12 dpo. Vorige ronde was mijn LF ook 12 dagen dus ga daar nu maar vanuit.
Haha ja die zitten straks hoop ik 9 maanden met een monster ik was bij onze zoon echt niet om uit te staan. Weer wat krampjes gehad in de onderbuik en ben zo ontiegelijk moe.
Krampjes vallen hier wel wat mee. Niet helemaal weg, maar minder dan een aantal dagen geleden. Volgens mij viel ik wel mee tijdens de zwangerschap van mijn zoon. Zijn vader liet mij soort van in de steek dus had wel andere dingen te doen dan chagrijnig wezen 😉 Ondertussen is dat ook 13 jaar geleden dus weet het ook niet precies meer.
Wat vervelend zeg. Toen dus alleenstaande mama en zwanger van je eerste kindje. Lijkt me heel heftig! Dan heb je inderdaad anderen dingen te doen Ik heb een..... zwangerschap van ons zoontje gehad. Daarom durfde we eerst niet voor een tweede te gaan.
Maan je maakt je wel erg druk geloof ikn die temp kan.zo morgen weer omhoog zijn. Kijk.maar bij mijn temp kaartje van.januari die schommelt ook wel een beetje. Ook van was mijn temp 0.1 minder. Poeh princess heftig zeg. Hoe is nu je contact met hem of is dst er niet? Volgens mij was ik wel redelijk in mijn zwangerschap maar haad wel veel.gebrekenen ook een verschrikkelijke bevalling dus.daarvoor ben ik wel eem beetje angstig. Had erg last van mijn bekken en dat resulteerde in mkn benen doordat er telkens wat werd afgekneld zeg maar. Kon somss amper.lopen en de trap op was helemaal een ramp. Achteraf vind ik het knap dat ik nog telkens ben blijven.werken eigenlijk was t geenn doen maar wilde niet "opgeven"
Hij zei er wel voor me te zijn, maar dat was alleen in woord. In daad niet, was nooit thuis, altijd bij vrienden. Wilde niet mee naar de verloskundige want vond hij niet zo belangrijk. Bij de bevalling was hij er alleen ik het ziekenhuis, de uren daarvoor thuis was hij zo zenuwachtig dat hij bij een vriend was en zo kan ik wel even doorgaan. De zwangerschap op zich was prima, weinig kwaaltjes en de bevalling was ook goed te doen gelukkig. Ik durfde eerst niet echt voor een tweede omdat ik m'n hoofd zat dat mannen kinderen niet leuk vinden. Onzin natuurlijk, maar dat kwam door m'n ex. Mijn huidige vriend is gelukkig gek op kinderen en gaat er voor de volle 100% voor. Ook wel gek om zo anders mee te maken. Maar ja, dan moet het wel lukken. Ondertussen alweer een half jaar bezig. We wachten 'rustig' af 😉