Frummels, ja die tweede foto is duidelijker. Ik zit nu op 8dpo. Oh dank je! Maar ik moet alsnog naar 2 juni ipv 1 juni. kom ik net achter.. Haha
Ik had net wat bloed bij afvegen. Volgens mij wel gewoon helder. Bij m'n bmm zat net iets meer bloed. Ongeveer een druppel op het papiertje. Adertje of innesteling? Heb wel vaker af en toe een drupje, maar dat is de volgende plas ronde weer weg. Nu 2 plas rondes dus een drupje. Of moet het voor een innesteling meer zijn? Geen ervaring mee namelijk
Ik zie op de zwart-wit foto wel een tweede zeer lichte streep. Maar ik zou dan kv2v5 testen halen. Die zijn echt goed..... zo spannend gewoon de eerste test alweer in deze topic. Las ook iets over pijn aan de zijkant van de borsten? Ik heb dat echt iedere maand. Ook als ik gewoon ongi wordt en echt niet zwanger kan zijn.
Dat was ik pijn in mijn borsten nadat kramp ophield... Heb het al de hele tijd.. normaal nooit zo erg last van ( 1e ronde wel toen kon ik wel janken als iemand er al alleen naar wees moet gewoon nog maar even afwachten
Innestelingbloeding is per persoon verschillend. Heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Was wat bruin verlies en 1 druppel rood bloed. Was wel pas bij 5.5 weken zwangerschap.
Beeb wat rot zeg! Hier nu weer helderslijm maar mijn ei is toch echt al geweest..... heb besloten de aankomende dagen minder online te zijn. Maak me eigen alleen gek
Het kan varieren van een paaar druppels tot enkele inlegkruisjes. Maar er zit geen minimum aan ofzo. Ik heb het bij mijn zwangerschap okk gehad van mijn dochter. Was iets meer als drupps maar amper een verbandje nodig. Helaas had ik het de ronde ervoor ook en toen werd ik alsnog gewoon ongesteld. Bij mijn zwangerschap in januari heb ik het helemaal niet gehad.
O nee Beeb wat een rot nieuws! Hopelijk heb je t mis. Wat is je luteale dan veel korter dan verwacht? Heb je dat vaker? Liefs!
Mag ik mee kletsen de laatste anderhalve week? Water27, 30 jaar, tweede kindje, ronde 12.. Nu tweede ronde clomid en mocht het deze ronde niet gelukt zijn dan krijg ik een hsg.
���� NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 ���� 1. (7) Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 15 MMM Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) Emetje - 29 jaar - eerste kindje - ronde 9 anoniem - 28jaar - tweede kindje - ronde 5 Traum -31 jaar - derde kindje - ronde ? 2. (7) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Indy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 5 (na ma) Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Maantje93 - 22 jaar - tweede kindje - ronde 5 Loeselijn - 28 jaar - eerste kindje - ronde 4 Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 3. (9) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Skippy87 - 29 jaar - tweede kindje, ronde 2 na mk Mell0408 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Verkap0109 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 6 4. (6) Merelv - 30 jaar - eerste kindje - ronde 7 (11 mnd bezig) MMM Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 Sasjuh83 - 33 jaar - derde kindje - 2e ronde Patricia33 -33 jaar - tweede kindje - ronde 1 na mk 5. (7) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 (1 na bbz) PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk Pffwhattodo - ? jaar - derde kindje - ronde 1 lovelyyX93 - 22 jaar - eerste kindje - ronde 1 6. (6) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 16 (5 na mk) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home - 37 jaar - tweede kindje - ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 7. (5) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2(?) na mk Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 2 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Leeuwinnetje - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Datumloos. (1) Cins - 34 jaar - eerste kindje - ronde 14 Buiten de lijst. (0) Totaal: 48 Wachtbankje (39),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)